Een commerciele partij laten bepalen hoe iets 'van plastic met een hoofd, armen en benen' moet heten.quote:
De originele poppetjes van Lego zijn geel en met een holle cilinder op hun hoofd. Soms zijn poppetjes gewoon poppetjes, de drang om alles maar willen radicaliseren is echt absurd en komt voort uit progressieve identiteitspolitiek.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:14 schreef Speekselklier het volgende:
Ik zie het probleem van die gekleurde poppetjes niet hoor.
( ik ben TS maar niet omdat ik het een probleem vond)
Wereldwijd is een groot deel niet blank, die hebben blijkbaar behoefte aan een ander poppetje.
Als LEGO zijn markt kan vergrote door dat te bieden, wat is daar mis mee.
Zo hebben er ook mensen behoefte aan volle en halfvolle melk.
Niemand die gek op kijkt dat ze bij Menken twee soorten melk verkopen.
Ja maarja ik heb je al een verklaring gegeven waarom, die negeer je en vervolgens ga je door met trollen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De originele poppetjes van Lego zijn geel en met een holle cilinder op hun hoofd. Soms zijn poppetjes gewoon poppetjes, de drang om alles maar willen radicaliseren is echt absurd en komt voort uit progressieve identiteitspolitiek.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:30 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Een commerciele partij laten bepalen hoe iets 'van plastic met een hoofd, armen en benen' moet heten.
Lego proletenquote:Op donderdag 9 februari 2023 13:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom kunnen "minifigs" (kende die benaming niet) geen poppetjes zijn?
Het verschillen van mening heeft niets te maken met trollen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja maarja ik heb je al een verklaring gegeven waarom, die negeer je en vervolgens ga je door met trollen.
Welk aspect betreft hier precies een mening?quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het verschillen van mening heeft niets te maken met trollen.
Maar dat is net als de poppetjes met verschillende kleuren ook een StarWars poppetje dat ze hergebruiken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Inbegrepen bij de Influencer®-set met lego®-pizza, lego®-keyboard en lego®-twingo.
Klopt maar met die zwarte poppetjes (of eh minifigs) mocht ik nooit spelen thuis.quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:42 schreef Toine51 het volgende:
In de jaren 80 had je naast gele koppen ook zwarte, zonder ogen ed.
Weet niet of het echte gezichten waren.
Hey wacht eens,quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |