bron: adquote:Nieuwe Lego-poppetjes hebben diversiteit in gender, etniciteit en fysieke kenmerken: ‘Normaliseert verschillen’
Lego komt met een nieuwe generatie karakters die beter moet aansluiten bij de huidige leefwereld van kinderen. De personages van nu laten een diversiteit in gender, etniciteit en fysieke en mentale kenmerken zien. Zo hebben ze afwijkende ledematen of vitiligo.
Dat snap ik dan wel weer, daarom zijn er in de speelgoed winkel ook keukentjes, strijkijzertjes voor de meisje te vinden en auto-tjes voor de jongens. Maar dat wilden we dan weer niet.quote:Uit onderzoek bleek echter dat drie op de vier kinderen zichzelf, vrienden en familie beter vertegenwoordigd wil zien in speelgoed.
Ze zijn al druk bezig om een vervanger voor plastic te vinden..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:36 schreef Prego het volgende:
Als ze echt goed willen doen stoppen ze met het produceren van miljarden stukjes plastic zooi.
Het is zo divers, dat ze blanke jongens en mannen maar gewoon helemaal in de ban hebben gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:26 schreef Speekselklier het volgende:
Nieuwe Lego-poppetjes hebben diversiteit in gender
[..]
bron: ad
Och, helemaal te gek. Ik bouwde vroeger altijd politiebureau-tjes maar moest altijd zelf mijn gevangen van een kleurtje voorzien. Dan werd mijn broertje weer boos dat ik alle poppetjes had verpest. Nu kan je ze gewoon in de juiste tint kopen!
[..]
Dat snap ik dan wel weer, daarom zijn er in de speelgoed winkel ook keukentjes, strijkijzertjes voor de meisje te vinden en auto-tjes voor de jongens. Maar dat wilden we dan weer niet.
nog steeds? Het is al jaaaaaaren bekend dat die troep vervuild.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:38 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ze zijn al druk bezig om een vervanger voor plastic te vinden..
Een LEGO Braddie editiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:44 schreef Twiitch het volgende:
Oh, het is dus een of andere spinoff. Vond het al vreemd. Maar zijn er al moddervette obesitaspoppetjes?
Inbegrepen bij de Influencer®-set met lego®-pizza, lego®-keyboard en lego®-twingo.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:44 schreef Twiitch het volgende:
Maar zijn er al moddervette obesitaspoppetjes?
Dat is het bijbehorende gedrag van elke racist.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:53 schreef Vigilance het volgende:
Ik snap niet waarom dit soort berichten mij ergeren, want op zich prima dat iedereen ''erbij hoort'' en dat daar aandacht voor is.
Maar toch erger ik me er gigantisch aan. Wat is dat toch?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:26 schreef Speekselklier het volgende:
Och, helemaal te gek. Ik bouwde vroeger altijd politiebureau-tjes maar moest altijd zelf mijn gevangen van een kleurtje voorzien. Dan werd mijn broertje weer boos dat ik alle poppetjes had verpest. Nu kan je ze gewoon in de juiste tint kopen!
Bedankt voor het complimentquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat is het bijbehorende gedrag van elke racist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |