abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207885713
Of toch nie?
pi_207886042
In de categorie luchtig nieuws: Gisterenavond gaf mijn langharige zoon eindelijk toestemming voor een knipbeurt dus ik heb gelijk toegehapt. Ik heb er zo’n 15 cm afgeknipt op sommige plekken en hem vanmorgen voor ik richting werk ging niet meer gezien. Kom ik vanmiddag uit werk, heeft hij een vriendje spelen. Ik vraag aan m’n man wie hij heeft meegenomen want het het was geen klasgenootje dat ik herken. Blijk ik mijn eigen zoon gewoon niet te herkennen :') Hij had een klasgenootje met lang haar meegenomen en ik had alleen even vluchtig gekeken en geconcludeerd dat dat mijn zoon moest zijn blijkbaar :D Ik moet er nog even aan wennen…
pi_207886173
Turkije en Syrie, pfoeh ja. Ik zat vanochtend in een call met de Foundation van mijn werkgever. Die gaan er heen. Moeilijk werk lijkt me.

Echt heftig wat daar aan de hamd is. Ik probeer de beelden te negeren, zo'n watje ben ik wel.
pi_207886311
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:20 schreef FlyingFish het volgende:
In de categorie luchtig nieuws: Gisterenavond gaf mijn langharige zoon eindelijk toestemming voor een knipbeurt dus ik heb gelijk toegehapt. Ik heb er zo’n 15 cm afgeknipt op sommige plekken en hem vanmorgen voor ik richting werk ging niet meer gezien. Kom ik vanmiddag uit werk, heeft hij een vriendje spelen. Ik vraag aan m’n man wie hij heeft meegenomen want het het was geen klasgenootje dat ik herken. Blijk ik mijn eigen zoon gewoon niet te herkennen :') Hij had een klasgenootje met lang haar meegenomen en ik had alleen even vluchtig gekeken en geconcludeerd dat dat mijn zoon moest zijn blijkbaar :D Ik moet er nog even aan wennen…
:D
Brain fuck, I can imagine.

Ik had bij Z’s dansuitvoering van vorig jaar foto’s gekregen van achter de schermen.
Allemaal 4-6 jarige met dezelfde make-up en haren.
Ik had alleen de foto’s bewaard waar zij op stond.

Pas maanden later, toen ik de foto’s opnieuw bekeek, zei mijn man: “Waarom heb je die individuele foto dat ene meisje bewaard?”
En ik zeg, verbaasd: “Dat is Z!”

Dat was dus een totaal vreemde, die ik ook aan mijn schoonzus en een vriendin had doorgestuurd. :') :@ O-)
pi_207886323
@amaranta, verschrikkelijk voor die ouders en familie ;(.

@FlyingFish :D. Zo had onze oudste gister een turnwedstrijd. Hij en zijn 2 teamgenoten leken van een afstandje behoorlijk op elkaar: zelfde kleur haar en kapsel, zelfde bouw. Op een gegeven moment deed zoon aan de overkant van de zaal een rekstokoefening. Althans ik dacht dat het mijn zoon was :@. Bleek na de afsprong dat het dus een teamgenootje was :') :@. Gelukkig had ik het nog op tijd door (kon ik het filmpje deleten en een nieuwe maken).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207886694
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:36 schreef vencodark het volgende:

[..]
:D
Brain fuck, I can imagine.

Ik had bij Z’s dansuitvoering van vorig jaar foto’s gekregen van achter de schermen.
Allemaal 4-6 jarige met dezelfde make-up en haren.
Ik had alleen de foto’s bewaard waar zij op stond.

Pas maanden later, toen ik de foto’s opnieuw bekeek, zei mijn man: “Waarom heb je die individuele foto dat ene meisje bewaard?”
En ik zeg, verbaasd: “Dat is Z!”

Dat was dus een totaal vreemde, die ik ook aan mijn schoonzus en een vriendin had doorgestuurd. :') :@ O-)
Ik zet tegenwoordig bij het overzetten van mn foto's direct bij elke foto wie er op staat. Genoeg foto's van mijn dochters als baby/peuter waarbij ik geen idee heb wie het op die foto is. Vandaag ook een foto van de juf van de gymles. Ik herken de andere kinderen uit de klas, maar geen idee welk kind van mij er op die foto staat.
pi_207886726
Ik had het hele nieuws over de aardbevingen gemist, jemig :{
pi_207888301
3600 doden inmiddels ;(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_207889110
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 23:56 schreef Mushanga71 het volgende:
3600 doden inmiddels ;(
Ik zag er intussen al meer op NOS...
En vast nog heel veel mensen vermist, ergens onder het puin :{ .
Fake it till you make it...
pi_207889405
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 07:44 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik zag er intussen al meer op NOS...
En vast nog heel veel mensen vermist, ergens onder het puin :{ .
Jup ;(
If they say
pi_207889518
4800+ and counting.

Ook triest dat een man zijn gezin nog wel hoort, maar er niet bij kan onder het puin. ;(
pi_207889810
@arvensis
Ik las dat je (schoon)familie daar woont. Hoe is het met ze? En met jullie hier?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207890867
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 08:47 schreef Deepfreeze het volgende:
4800+ and counting.

Ook triest dat een man zijn gezin nog wel hoort, maar er niet bij kan onder het puin. ;(
Verschrikkelijk is het. Zag gister een filmpje van een huilende man met een baby in z’n armen. Leek overleden. Maar weet het niet zeker.
In elk geval enorm verschrikkelijk.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_207891338
Ik ben bezig met de foto’s bijwerken en fotoboeken maken, maar ik weet soms niet welke zoon er op de foto staat, zeker wanneer ze van achter genomen zijn of een van een ander punt waardoor ik de gezichten niet goed zie :@
pi_207891346
Ik heb gisteren ook weer eens Op1 gezien. Zo heftig. Zeker ook in Syrië waar hulp ook bijna niet kan komen.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:48:45 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_207891577
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:27 schreef Adrian4 het volgende:
Ik ben bezig met de foto’s bijwerken en fotoboeken maken, maar ik weet soms niet welke zoon er op de foto staat, zeker wanneer ze van achter genomen zijn of een van een ander punt waardoor ik de gezichten niet goed zie :@
Ik heb een foto van mij en mijn buurmeisje in bad toen we ik denk een jaar of één, anderhalf waren. Ik weet niet wie van de twee ik ben en mijn ouders ook niet meer :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:52:46 #17
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207891646
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik heb een foto van mij en mijn buurmeisje in bad toen we ik denk een jaar of één, anderhalf waren. Ik weet niet wie van de twee ik ben en mijn ouders ook niet meer :D
Mijn schoonmoeder maakte een baby album voor mijn man.
Alleen was dus de helft van de foto’s zijn broer als baby
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:53:45 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_207891661
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:52 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mijn schoonmoeder maakte een baby album voor mijn man.
Alleen was dus de helft van de foto’s zijn broer als baby
Dat is hier gelukkig niet zo. Maar ik ben natuurlijk enig kind :') :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:56:45 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_207891700
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:27 schreef Adrian4 het volgende:
Dan hoeven ze ook niet in het album, ruimt zo lekker op :D

Ik heb dat dus echt helemaal niet, ook niet met oude jeugdfotos :D ik weet altijd precies wie wie is.
disclaimer
pi_207891856
We krijgen over een paar dagen nieuwe eetkamerstoelen en ik daar pasten de blauwe tripptrapps niet meer bij. Ze waren sowieso al vrij beschadigd aan de lak.
De jongens zijn nog te klein en onvoorzichtig zonder, dus ik had het plan om ze op te gaan knappen.

Maar mijn hoofd vindt ineens dat het het mooist is als ze helemaal in de blanke lak gaan. En dat is echt heel veel werk :')
Ik ben nu halverwege stoel 1 met grof schuren :'(
pi_207892185
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:09 schreef LeSage het volgende:
We krijgen over een paar dagen nieuwe eetkamerstoelen en ik daar pasten de blauwe tripptrapps niet meer bij. Ze waren sowieso al vrij beschadigd aan de lak.
De jongens zijn nog te klein en onvoorzichtig zonder, dus ik had het plan om ze op te gaan knappen.

Maar mijn hoofd vindt ineens dat het het mooist is als ze helemaal in de blanke lak gaan. En dat is echt heel veel werk :')
Ik ben nu halverwege stoel 1 met grof schuren :'(
Succes met dit project, je kan maar wat in je hoofd hebben ;)
pi_207892414
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:34 schreef Nijna het volgende:

[..]
Succes met dit project, je kan maar wat in je hoofd hebben ;)
En dan zeker een tripptrapp _O-

Succes @LeSage!
If they say
  dinsdag 7 februari 2023 @ 13:00:04 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_207892529
Van alle stoelen die je kaal kan schuren is de tripptrapp wel de makkelijkste denk ik, allemaal platte planken die je los kan halen.

Alleen die ribbeltjes zijn wel kut.
disclaimer
pi_207892833
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 13:00 schreef SQ het volgende:
Van alle stoelen die je kaal kan schuren is de tripptrapp wel de makkelijkste denk ik, allemaal platte planken die je los kan halen.

Alleen die ribbeltjes zijn wel kut.
Klopt, dat is ook wel weer zo.
En zo buiten in de zon ook best lekker.

Maar ik had natuurlijk achteraf gezien ook best een ander kleurtje kunnen doen en dan was lichtjes opschuren misschien gewoon genoeg.
Maar ja, als het eenmaal bedacht is in mijn hoofd kan ik niet meer terug.
  Manager PR/Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 13:27:39 #25
269689 crew  Viv
pi_207892850
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 13:25 schreef LeSage het volgende:

[..]

Maar ik had natuurlijk achteraf gezien ook best een ander kleurtje kunnen doen en dan was lichtjes opschuren misschien gewoon genoeg.
Of deze op marktplaats zetten en twee met blanke lak terugkopen. :7
pi_207892875
Succes met de stoelen.
Wij hebben twee ontzettend afgeleefde blank houten triptraps. Kocht ze 10 jaar geleden tweedehands, ze verhuisden overal mee naar toe. Ik bekijk ze gewoon niet van dichtbij. Volgend jaar nieuwe tafel en stoelen en dan verdwijnt na 16 jaar het laatste kindermeubel uit mijn woonkamer.
Met een meidenkwartet
pi_207893194
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 13:27 schreef Viv het volgende:

[..]
Of deze op marktplaats zetten en twee met blanke lak terugkopen. :7
Haha, dat was dus ivm beschadigingen niet echt een optie. Dan was het sowieso een stuk duurder geworden.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 14:35:45 #28
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207893546
Wij hebben die van dochterlief nu een jaar of 4 in gebruik nadat we hem zelf helemaal kaal schuurden, mintgroen verfden, driedubbel in de glitsa zetten...en nu issie toch op plekken al kaal. Zo jammer.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207893560
Ik was 4 jaar geleden al klaar met de triptraps. We wachten alleen wel met nieuwe eettafelstoelen tot ze wat netter eten :X
pi_207893727
quote:

[..]

Dat kan wel maar dat weiger je gewoon. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 07-02-2023 19:11:21 ]
pi_207893930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 14:36 schreef Kyara het volgende:
Ik was 4 jaar geleden al klaar met de triptraps. We wachten alleen wel met nieuwe eettafelstoelen tot ze wat netter eten :X
Ja, dat aan t was dus ook het plan hier, maar de oude vallen echt letterlijk uit elkaar.
En de jongens kunnen nog niet fatsoenlijk genoeg eten (en ook niet echt bij de tafel qua hoogte) op ze op onze nieuwe stoelen te zetten.
pi_207894766
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:15 schreef LeSage het volgende:
@:arvensis
Ik las dat je (schoon)familie daar woont. Hoe is het met ze? En met jullie hier?
Lief dat je het vraagt!
Mijn familie en schoonfamilie zijn gelukkig ongedeerd. Onze straat is afgezet omdat er appartementen op instorten staan daar. Welke precies weten we niet. Er wordt nog een zware aardbeving verwacht, dus iedereen is nog super alert (en moe..). Wij hier ook..

Helaas wel veel kennissen wiens familie nog onder het puin ligt en niet worden geholpen.. ik heb er geen woorden voor.
Protège moi de mes désirs.
pi_207894849
;( wat een nachtmerrie
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_207895207
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 14:36 schreef Kyara het volgende:
Wij zijn zover maar de nieuwe tafel en stoelen die ik wil zitten in het budget van 2024.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 7 februari 2023 @ 17:17:52 #35
208890 June.
Seriously?
pi_207895292
quote:

[..]

Je zal echt blij zijn als je het gewoon in 1x goed doet. Ik heb een 2e handse staan, die overgeverfd is maar die bladdert als een malle..
Shine bright like a diamond.
pi_207895380
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 16:26 schreef arvensis het volgende:

[..]
Lief dat je het vraagt!
Mijn familie en schoonfamilie zijn gelukkig ongedeerd. Onze straat is afgezet omdat er appartementen op instorten staan daar. Welke precies weten we niet. Er wordt nog een zware aardbeving verwacht, dus iedereen is nog super alert (en moe..). Wij hier ook..

Helaas wel veel kennissen wiens familie nog onder het puin ligt en niet worden geholpen.. ik heb er geen woorden voor.
Wat een nachtmerrie zeg!
pi_207895414
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 17:34:26 #38
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207895436
quote:

[..]
Lief dat je het vraagt!

Heel veel sterkte arvensis :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 17:35:40 #39
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207895447
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook veel sterkte, Ingrid. Voor nu is het vooral belangrijk dat je vriend erbij is en dat jij niet direct kon is te begrijpen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_207895472
Och @arvensis ;( ik wens jullie veel kracht toe in deze onwerkelijke tijd :*

En @_Ingrid_ ;( Heel veel sterkte voor jullie :*
If they say
pi_207895568
quote:

[..]
Lief dat je het vraagt!

Wat een verschrikkelijke tijden voor jullie :*
Ik kan zo’n ramp op grote schaal al niet echt bevatten, maar als je familie en bekenden erbij betrokken zijn is het helemaal afgrijselijk.
pi_207895575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 17:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
SPOILER
Sterkte ;(
  dinsdag 7 februari 2023 @ 18:00:13 #43
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207895654
@arvensis, sterkte.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 18:00:43 #44
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207895662
@_Ingrid_ jij ook sterkte!
  dinsdag 7 februari 2023 @ 18:04:32 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207895692
@arvensis en @_Ingrid_ heel veel sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207895735
arvensis en Ingrid heel veel sterkte gewenst!
pi_207896295
Wat heftig Arvensis, ook de naschokken die ze nog verwachten. Ik duim dat iedereen die je lief is veilig is.

De beelden zijn echt vreselijk. Ik kan daar niet naar kijken, struisvogel gedrag, ik weet het.

Jij ook sterkte Ingrid, fijn dat je vriend er heen is.
pi_207901428
Arvensis wat heftig! Veel sterkte! Hopelijk blijft alles oké ook na de schok die ze nog verwachten. Hopelijk wordt ook de familie van jullie kennissen snel gered.

Ingrid sterkte. Vervelend dat je niet mee kon maar fijn dat je vriend er bij kan zijn.
pi_207902611
@arvensis, sterkte :*

@_Ingrid_ ook voor jullie sterkte :*
  woensdag 8 februari 2023 @ 07:44:58 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_207902652
@arvensis en @_Ingrid_ sterkte!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut