Boze meneer gespot.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mod Coco handelt waakzaam en dienstbaar. Doet alles weer eens goed.
Mod Onlogisch begrijpt er niks van.
Gras is groen.
Dit gaat nergens over.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry voor deze behoorlijk lange review maar ik moest het even van mij afschrijven.
@:Scrummie @:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Pisces29
Ik ben hier niet om de menigte te beteugelen. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, ook jij Scrummie.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:38 schreef Scrummie het volgende:
@:onlogisch zijn review krijgt harde klappen te verwerken.
@Saind @Doublepain @Kapiteintje @Muskusboktor57 @JanCees @Insomnia2.0 lachen hierom.quote:
Ik denk er het mijne over.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Saind @:Doublepain @:Kapiteintje @:Muskusboktor57 @:JanCees @:Insomnia2.0 lachen hierom.
Vroeger, toen er 6 topics op een dag doorheen gingen. @:tong80 vindt daar vast wel iets van
Eens met hun standpuntquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
JezusleeftGODEN
@:kingroland
Kadetje achterham.quote:
en vlees rechtstreeks van de boerquote:Op woensdag 8 februari 2023 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Broedende buuf genot.
Ik eet een pide met kaas.@:scrummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |