De plaatjes memes waren leukerquote:Op woensdag 8 februari 2023 07:40 schreef RamboDirk het volgende:
oh en 1 ding vergeten...
Als het nog een keer gebeurd dan wordt VBL gestaakt en zijn we deze sc kwijt dus kappuh
als zijndequote:Op woensdag 8 februari 2023 07:39 schreef RamboDirk het volgende:
Deze user speedfight heb ik heel 2022 niet in de vbl sc gezien. En komt nu ineens tof doen met wordle score posts.
Kappen met deze shit!
Dus stop met het posten van deze wordle scores...in deze vbl sc...dus uh het is gevaarlijk en anders gaan we naar de kloten als vbl zijnde... dus uh stoppen. Come on!
Je vergeet nog een paar scheldwoorden en seksistische termen, verder geef ik dit een 7/10quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:39 schreef RamboDirk het volgende:
Deze user speedfight heb ik heel 2022 niet in de vbl sc gezien. En komt nu ineens tof doen met wordle score posts.
Kappen met deze shit!
Dus stop met het posten van deze wordle scores...in deze vbl sc...dus uh het is gevaarlijk en anders gaan we naar de kloten als vbl zijnde... dus uh stoppen. Come on!
Bedankt voor dit mooie compliment.quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De plaatjes memes waren leuker
Ik vind het toch altijd jammer dat we vele spellingnazi's hebben op dit forum.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:31 schreef Speedfight het volgende:
Morning has broooooken like the first lalalalaa
Woordle 599 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 395 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
⬛🟨⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟨⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟨🟨⬛⬛
Wederom faal
heikelpuntquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd jammer dat we vele spellingnazi's hebben op dit forum.
Groot heikelpunt voor een goede sfeer. Ben daar ook heel gevoelig voor.
@MC-Mquote:Op woensdag 8 februari 2023 07:31 schreef Speedfight het volgende:
Morning has broooooken like the first lalalalaa
Woordle 599 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 395 X/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟨
⬛🟨⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟨⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟨🟨⬛⬛
Wederom faal
quote:
Ik wil de drempel een beetje laag houden, merk dat jullie huiverig zijn weer mee te doenquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Dit moet wel met afstand de slechtste score aller tijden zijn.
Dat is een leuk plaatje.quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer een mod met een negatieve act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |