Flauw dat de assistente ons dat niet guntquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de doktersassistente. Uitslag urine-onderzoek en oor uit laten spuiten. Geen pics.
Kon je de uitslag anders niet verstaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de doktersassistente. Uitslag urine-onderzoek en oor uit laten spuiten. Geen pics.
Stukje Wim Hordijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren rekening gekregen van de tandarts.
• Fotootje gemaakt
• Wat tandsteen verwijderd
• Halfjaarlijkse controle
Of ik even 179 euro af wilde tikken
Morgen naar arts. Misschien die wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Flauw dat de assistente ons dat niet gunt
Het mag ons allemaal wat kostenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen naar arts. Misschien die wel.
Voetvolk op FOK! bedoel je ?quote:
Het zal je niet verbazen maat, maar ik doe met je meequote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Sked gaat een Arthur Morgantje doen. RIP.quote:
Stamppotquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kabeljauw, rijst, sugarsnaps.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkool!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
aardappelpuree test aan het maken a la Robuchon, als het goed is heb ik erna geen trek meerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fucking lekker, wel wat kaas er doorheen doenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
aardappelpuree test aan het maken a la Robuchon, als het goed is heb ik erna geen trek meer
Vandaag twee keer warm. Vanavond rodekool en de jouw bekende hachee. Met puree.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is gnochi ?quote:
Pasta-aardappel pastasoort.quote:
Kaas door puree. Klinkt een beetje als aromat of mayo op elk stuk eten.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking lekker, wel wat kaas er doorheen doen
NEE !!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kaas door puree. Klinkt een beetje als aromat of mayo op elk stuk eten.
Wat doe jij in de VBL SCquote:
Ja goeie vraag wel. Ik denk het culinaire gedeelte maar ik ben al weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat doe jij in de VBL SCFlikker op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |