Lekker man, een baan waar je tientallen miljoenen als leergeld mag verdampenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een gepasseerd station, ik vind ook dat Huntelaar en Hamstra wat meer tijd mogen krijgen, je kan nu eenmaal niet zien in 1 seizoen of een TD goed is en die Bassey aankoop zullen ze vast van geleerd hebben, die10 miljoen teveel komt echt nog wel weer terug.
Alsof Overmars alleen maar voltreffers had, ik heb ze niet aangenomen maar als je dat doet moet je wat verder kijken dan 1 hectische transferzomer en het geld is nog niet verdampt hè.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker man, een baan waar je tientallen miljoenen als leergeld mag verdampen
Wel allemaal hoge functies willen maar een dickpick ontvangen en meteen janke gvdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
In principe is het ook gewoon misgegaan nadat vrouwen andere functies kregen dan poetsvrouw, kantinejuffrouw of wasdame. Laat dat voetbal gewoon lekker een mannenbolwerk blijven
Precies, allemaal omhoog gepijpt, maar een spontane foto wordt niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wel allemaal hoge functies willen maar een dickpick ontvangen en meteen janke gvd
Meer miskopen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof Overmars alleen maar voltreffers had, ik heb ze niet aangenomen maar als je dat doet moet je wat verder kijken dan 1 hectische transferzomer en het geld is nog niet verdampt hè.
Wober (8,1), Sinkgraven (7), Daramy (12), Kristensen (5,5), Labyad (6), Cassierra (5,5), Marin (12,5), Bande (8.25), Pierie (5), Magallan (9)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alsof Overmars alleen maar voltreffers had, ik heb ze niet aangenomen maar als je dat doet moet je wat verder kijken dan 1 hectische transferzomer en het geld is nog niet verdampt hè.
Ik zag een staatje met buitenlandse jeugdspelers door Overmars gehaald voorbij komen die het allemaal niet gered hebben, ook een stuk of 20, dat toont aan hoe moeilijk het is.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wober (8,1), Sinkgraven (7), Daramy (12), Kristensen (5,5), Labyad (6), Cassierra (5,5), Marin (12,5), Bande (8.25), Pierie (5), Magallan (9)
Promes (15,7), Gudelj (6) twijfelgevallen
Jeugdspelers is nog moeilijker natuurlijk. Dan is het maar helemaal gokken hoe die zich gaan ontwikkelen. En vraag me ook af in hoeverre Overmars daar de hand in heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag een staatje met buitenlandse jeugdspelers door Overmars gehaald voorbij komen die het allemaal niet gered hebben, ook een stuk of 20, dat toont aan hoe moeilijk het is.
Ik kan niet beoordelen of Huntelaar en of Hamstra de juiste mensen op de juiste plek zijn, maar dat koppensnellen levert nooit wat op tenzij je een gerenomeerde en geschikte TD naar Ajax kan halen, in NL zijn die er niet.
En Bassey wordt nooit een Timber maar kan wel een Sanchez worden en die ging naar Spurs voor 42, het is wel Ajax hè dus spelers leveren altijd meer op dan bij de rest.
Je kunt daar natuurlijk prima een manager vrouwenvoetbal tussen zetten (of je brengt de vrouwentak onder bij Maurits losersvlucht), voor de directe samenwerking is wel een oplossing te bedenken. Maar het gaat natuurlijk ook om cultuur en reputatie en om het signaal dat je afgeeft. Wil je het signaal afgeven dat als je maar goed genoeg bent in je werk je wel weg komt met dickpics ed? Dat vind ik toch wel bedenkelijk.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van alle poppetjes binnen Ajax, heb ik op dit moment misschien nog het meeste vertrouwen in het functioneren van Heitinga.
Leuk die H2, maar Overmars is van een ander kaliber. Gewoon praten met die vrouwen binnen Ajax en aan hun vragen of ze kunnen samenwerken met Overmars. Betere keuze is niet beschikbaar.
Waarom stapt ie op ? heeft hij ook foto's van zijn pielemuis gemaakt ?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Blijkbaar gaan ze voor de opstappende TD van Liverpool
Wöber was niet zo slecht. Is zelfs met winst doorverkocht.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wober (8,1), Sinkgraven (7), Daramy (12), Kristensen (5,5), Labyad (6), Cassierra (5,5), Marin (12,5), Bande (8.25), Pierie (5), Magallan (9)
Promes (15,7), Gudelj (6) twijfelgevallen
Dan nog werken ze in hetzelfde gebouw en is Overmars een gevierd en onvervangbaar TD. Vrouwen die bij Ajax werken en dickpics hebben ontvangen durven niet naar voren te komen omdat ze nog steeds bang zijn voor repercussies.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt daar natuurlijk prima een manager vrouwenvoetbal tussen zetten (of je brengt de vrouwentak onder bij Maurits losersvlucht), voor de directe samenwerking is wel een oplossing te bedenken. Maar het gaat natuurlijk ook om cultuur en reputatie en om het signaal dat je afgeeft. Wil je het signaal afgeven dat als je maar goed genoeg bent in je werk je wel weg komt met dickpics ed? Dat vind ik toch wel bedenkelijk.
Overmars had ook nog eens een gouden lichting vanuit de jeugd die voor enorme bedragen verkocht werden. Deed net lijken alsof hij een geweldige marktman was.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van jouw spelling word ik ook niet warmquote:Op woensdag 8 februari 2023 07:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Overmars had ook nog eens een gouden lichting vanuit de jeugd die voor enorme bedragen verkocht werden. Deed net lijken alsof hij een geweldige marktman was.
Zijn aankopen bij Antwerp, daar wordt je ook niet heel warm van.
Hij was ook wel goed over het geheel gezien maar zeperds hou je altijd, Antwerp is ook niet te vergelijken met Ajax.quote:Op woensdag 8 februari 2023 07:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Overmars had ook nog eens een gouden lichting vanuit de jeugd die voor enorme bedragen verkocht werden. Deed net lijken alsof hij een geweldige marktman was.
Zijn aankopen bij Antwerp, daar wordt je ook niet heel warm van.
Dat is niet de minste. Volgens de Telegraaf toe aan een nieuwe uitdaging, maar zit nog maar sinds juni als TD bij Liverpool?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Blijkbaar gaan ze voor de opstappende TD van Liverpool
Liever iemand met een Ajax-achtergrond, hoewel ik ook niet zou weten wie (behalve Overmans dan..)quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is niet de minste. Volgens de Telegraaf toe aan een nieuwe uitdaging, maar zit nog maar sinds juni als TD bij Liverpool?
Wel eens maar een TD moet ook een netwerk hebben en dat is het probleem als je een interne opvolger benoemt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Liever iemand met een Ajax-achtergrond, hoewel ik ook niet zou weten wie (behalve Overmans dan..)
Ward zou toch prima KJH bij de hand kunnen nemen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens maar een TD moet ook een netwerk hebben en dat is het probleem als je een interne opvolger benoemt.
Als Heitinga blijft presteren hebben we Bosz niet nodigquote:Op woensdag 8 februari 2023 10:01 schreef Black-Death het volgende:
Bosz wordt dus geen bondscoach van België.. zou dat de deur weer open zetten naar Ajax?
Wesley Sneijderquote:Op woensdag 8 februari 2023 08:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Liever iemand met een Ajax-achtergrond, hoewel ik ook niet zou weten wie (behalve Overmans dan..)
Die loopt qua fysieke gesteldheid ook wel wat risico's tegenwoordigquote:
Wesley is er niet vies van om wat commissie te vangen zonder er wat voor te hoeven doen, laat hij maar aan die schreeuwtafel blijven.quote:
Bron?quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wesley is er niet vies van om wat commissie te vangen zonder er wat voor te hoeven doen, laat hij maar aan die schreeuwtafel blijven.
Hij zelfquote:
quote:Sneijder laat vrijdagavond bij Veronica Offside weten onlangs een onderonsje te hebben gehad met Ajax-directeur Edwin van der Sar tijdens het duel met FC Den Bosch begin januari. Daar liet hij de naam van Ounahi vallen, die zelf wel oren had naar een overstap naar de Eredivisie. "Daar heb ik nog met Van der Sar over gesproken. Die konden ze overnemen. Die jongen wilde graag naar Ajax ook."
Beide denk ik, als het tot iets gekomen was dan hè.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Kreeg hij daar geld voor of wilde hij gewoon interessant doen.
Hij doet het allemaal gratis en voor niks natuurlijk, maar verder geen punt als jij dat denkt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik haal hier niet uit dat hij een commissietje zou vangen.
Bron: Ajax Supportersquote:Update 08-02 10:36: Volgens The Liverpool Echo kan Julian Ward vanwege een clausule in zijn contract niet bij Ajax aan de slag. In zijn contract zou namelijk opgenomen zijn dat hij na zijn vertrek bij Liverpool twaalf maanden lang niet werkzaam mag zijn bij een andere club.
De verwachting is bovendien dat Ward zelf geen interesse heeft om de functie bij Ajax te vervullen en toe is aan een break nadat hij in verschillende functies meer dan tien jaar werkzaam is geweest bij Liverpool.
Malenovic deed dat toch ook VOOR AJAX in de zomer?quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet het allemaal gratis en voor niks natuurlijk, maar verder geen punt als jij dat denkt.
Ik las ergens dat hij alleen een PL clausule had en dus wel in het buitenland zou mogen werken, maar het blijft ook weer de vraag of het de juiste man is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bron: Ajax Supporters
De volgende naam kan doorgestreept worden
Dat wist Mike Verweij gister te melden, maar het stuk uit de Liverpool Echo is daar weer een reactie op.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij alleen een PL clausule had en dus wel in het buitenland zou mogen werken, maar het blijft ook weer de vraag of het de juiste man is.
Volwassenen in een voetbalshirt zijn stuk voor stuk tokkie, verstandelijk beperkt of beiden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:06 schreef KingRoland het volgende:
wel mooie korting in de fanshop mochten er users een shirtje willen halen
Dat is net zoiets als volwassenen op een scooter of brommer. Hoort gewoon niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volwassenen in een voetbalshirt zijn stuk voor stuk tokkie, verstandelijk beperkt of beiden.
Is natuurlijk ook nog maar de vraag hoe lang flappie er nog zit.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:00 schreef Marcoss het volgende:
Vd Sar reageerde daar nogal geïrriteerd op, dus denk dat Sneijder wel even klaar is nu
Frenkie de Jong niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volwassenen in een voetbalshirt zijn stuk voor stuk tokkie, verstandelijk beperkt of beiden.
In de Arena draag ik wel een Ajax shirtjequote:Op woensdag 8 februari 2023 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
je moet toch ergens in sportenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
ja goed ideequote:
Wat mij betreft houdt hij voorlopig even vast aan Tadic in de spits. Eerst zorgen dat er een stabiele basis staat, dan mag hij weer gaan experimenteren.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:02 schreef Black-Death het volgende:
Ben wel benieuwd naar vanavond. Eerste echte test voor Sjonnie
Vooral weer benieuwd naar de spitspositie. Als Brobbey eens gaat starten, moet toch Bergwijn of Tadic banken.
Viel me al mee dat 'ie Tadic er afgelopen weekend uit haalde.
Maar ik wil ook wel Brobbey in de spits....quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat mij betreft houdt hij voorlopig even vast aan Tadic in de spits. Eerst zorgen dat er een stabiele basis staat, dan mag hij weer gaan experimenteren.
Ja wordt wel een test, ik ben vooral benieuwd naar het middenveld, heb van Taylor niet het idee dat hij een 6 is maar als je Alvarez daar neer zet betekent het dat je Bassey op lcv krijgt en dit lijkt me voor hem niet de wedstrijd om te laten zien dat hij er in hoort.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:02 schreef Black-Death het volgende:
Ben wel benieuwd naar vanavond. Eerste echte test voor Sjonnie
Vooral weer benieuwd naar de spitspositie. Als Brobbey eens gaat starten, moet toch Bergwijn of Tadic banken.
Viel me al mee dat 'ie Tadic er afgelopen weekend uit haalde.
Kan toch prima wanneer Tadic de wedstrijd al op slot heeft gegooid.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar ik wil ook wel Brobbey in de spits....
Dat zal nog lastig zat worden vanavond. Ik zie die eeuwig durende grijns op die tronie van Jans al weer voor me....quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Kan toch prima wanneer Tadic de wedstrijd al op slot heeft gegooid.
Toch zal je hem moeten winnen als je een stap wil maken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal nog lastig zat worden vanavond. Ik zie die eeuwig durende grijns op die tronie van Jans al weer voor me....
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal nog lastig zat worden vanavond. Ik zie die eeuwig durende grijns op die tronie van Jans al weer voor me....
Jammer, geen test met Bassey centraal en Alvarez op 6.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:21 schreef Tarado het volgende:
Rulli, Rensch, Álvarez, Timber, Wijndal, Berghuis, Klaassen, Taylor, Kudus, Tadic, Bergwijn
Ik ben wel blij met nog een wedstrijdje vastigheid, kan je daarna op basis van 3 wedstrijden wat gaan dooranalyseren als Heitinga zijnde.quote:Op donderdag 9 februari 2023 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer, geen test met Bassey centraal en Alvarez op 6.
Verder logisch dat Sjonnie voor vastigheid kiest.
Twente-uit in de beker is wel een van de meest vervelende lotingen die je kunt krijgen ja, maar ik heb er al veel meer vertrouwen in dan toen deze pot uit de koker rolde en Schreuder nog aan het roer stond.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van Basten heeft wel een punt: hij oogt dikkig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:37 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn wisselen graag. Mokerslecht.
En lui. Geen honger, geen scherpte.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:38 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Van Basten heeft wel een punt: hij oogt dikkig.
Probleem is voor wie?quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:37 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn wisselen graag. Mokerslecht.
Hij mist de Herdgang en het prachtige gemoedelijke Eindhoven.quote:Op donderdag 9 februari 2023 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En lui. Geen honger, geen scherpte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |