Je kan zeggen wat je wil maar het is wel lullig van de NAVO dat ze Rusland in de zak gestoken hebben. Dan zou ik de bende ook kort en klein slaan hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
VERRASSING!!![]()
Dat figuur dat dacht dat hij de aarbevingen in Turkije goed voorspeld had aan de hand van de stand van de planeten blijkt ook een Putler-apolageet te zijn. Dat zag echt niemand aankomen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kwam er natuurlijk achter door:quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar het is wel lullig van de NAVO dat ze Rusland in de zak gestoken hebben. Dan zou ik de bende ook kort en klein slaan hoor.
Hondjes zijn eng natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kwam er natuurlijk achter door:
[ afbeelding ]
Ik heb recht gedaan (slechts op HBO niveau). En ik vind dit argument altijd zo prachtig.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
VERRASSING!!![]()
Dat figuur dat dacht dat hij de aarbevingen in Turkije goed voorspeld had aan de hand van de stand van de planeten blijkt ook een Putler-apolageet te zijn. Dat zag echt niemand aankomen.![]()
![]()
Als puntje bij paaltje komt doet dat internationale recht er helemaal niet meer toe. Macht is de bepalende factor, niet het recht.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb recht gedaan (slechts op HBO niveau). En ik vind dit argument altijd zo prachtig.
Ok ten eerste: mondelinge afspraken zijn amper geldig. Er is een reden waarom je overeenkomsten op papier zet. Je bent niet in een fucking kroeg.
Ten tweede: De diplomaten KUNNEN helemaal niet bepalen wie er in de (verre) toekomst wel of niet bij de NAVO komt. Niet vanwege democratische verkiezingen, en niet vanwege de beschikkingsbevoegdheid van de NAVO kandidaten. En dan ook nog omdat diplomaten dit soort afspraken niet kunnen maken, ze zijn beschikkingsonbevoegd (volgens mij niet de juiste term in deze situatie, maar whatever, IANAL). En wat is de duur van deze onrechtmatige overeenkomst? Eeuwen? Millenia?
En ten derde, deze hypothetische afspraak was met de USSR. Niet met rusland! Dat is een compleet andere partij!
Als je dit soort dingen denkt, dan ben je gewoon dom, en snap je niet hoe het (internationale) recht werkt. Afgezien daarvan zegt Gorbatsjov dat er helemaal niet gesproken is over de NAVO uitbreiding.
Oh en dan is er nog de Budapest Memoranda, die WEL op papier staat. Getekend door rusland, niet de USSR.
Wist ik ook niet! Ik dacht dat Nederland soldaten traint in Duitsland.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:50 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik wist niet dat onze landmacht in Engeland Oekraense soldaten traint.![]()
Mijn boerenfoxje is een angstaanjagend en bloeddorstig monster.quote:
Mijn boerenfoxje is een angstaanjagend en bloeddorstig monster.quote:
Als exttreem-rechts geloof in de rol van ultra-nationalisten met nazi trekjes en dat ook verkondigen, waarom zijn ze dan pro-Poetin?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:40 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Maar die extreem-rechts figuren gaan dan voorbij aan het feit dat Rusland bezig is met een genocide in de bezette gebieden.
Dus overgave is geen optie.
Horse shoe theorie.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:39 schreef Alarmonoff het volgende:
Waarom is extreem links pro-Poetin.
Gaat dit om de Belgische tanks?quote:
Duurt nog wel ff. Op deze tempo van leveringen is deze oorlog dit jaar echt niet afgelopenquote:
Nee Duitse. Rheinmetal en nog 1 bedrijf die ze gaan leveren.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gaat dit om de Belgische tanks?
Nice!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nee Duitse. Rheinmetal en nog 1 bedrijf die ze gaan leveren.
Komt dit bovenop de 178 of zit het er bij in?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:06 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://nos.nl/l/2462904
Wij ook blijkbaar.
Ze zullen misschien meehelpen met training voor de howitzers, maar infanterie/basis training is in Engeland.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wist ik ook niet! Ik dacht dat Nederland soldaten traint in Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |