abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207891586
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit soort beelden hebben we met alle voertuigen al tig keer gezien. Ze leren het ook nooit he :')
De Oekraners verbazen zich er ook over dat ze iedere dag op hetzelfde tijdstip op dezelfde op dezelfde manier aanvallen.
Maar hoe ging die spreuk ook alweer? Never interupt your enemy when he is making a mistake?
A mind with a heart of it's own
pi_207891593
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dat was gisteren al debunked
Dat lijkt makkelijk, maar dat weten we gewoon niet. Weet je hoe lang het duurde voordat het aantal doden in Joegoslavi ongeveer bekend was?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207891615
"A Turkish paper has published what they claim is an Israeli intelligence assessment of losses in Ukraine."

Mooie bron :D
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:51:00 #229
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207891629
twitter
pi_207891640
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:44 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dat was gisteren al debunked
Door wie?
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:55:11 #232
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207891676
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
*O*
Mooizo! _O_

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207891678
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:51 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ze hadden ruim 2 seconden om die granaat te pakken en uit de kuil te gooien. Niets mee gedaan 8)7
Of zelf uit de kuil te springen. Die ene dude ziet hem zelfs onder zijn benen rollen en blijft gewoon zitten. Die lui waren al aan het doodvriezen of ze zijn onder invloed van alcohol/drugs.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:55:13 #234
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207891679
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 10:57 schreef Starhopper het volgende:
De Japanners willen hun eilanden terug :D

[ twitter ]
Ze zijn een paar jaar te vroeg. Rusland moet eerst de oorlog verliezen, waarna een machtstrijd volgt en Chechnya, Dagestan, etc... zich afscheiden en het land uit elkaar valt.

Dat is het moment om op je gemakkie die eilanden terug te pakken.
pi_207891697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Of zelf uit de kuil te springen. Die ene dude ziet hem zelfs onder zijn benen rollen en blijft gewoon zitten. Die lui waren al aan het doodvriezen of ze zijn onder invloed van alcohol/drugs.
Volgens mij lag die vent te slapen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207891706
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:01 schreef ExTec het volgende:

[..]
En Japan is militair ook zo'n sleeping giant waar je beter niet mee kan f*cken. Verloren weliswaar in WO2, maar de discipline en hun industrieel potentieel zijn gigantisch.
Was, na de 2e oorlog zijn ze voor een groot deel gedemilitariseerd. In naam hebben ze alleen een verdedigend leger.

Zo te lezen is dit wel weer aan het veranderen door o.a. spanningen tussen China, Noord-Korea en dus ook Rusland.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207891743
YPR-765 raakt bijna Oekrainsche soldaat.

Pas op! Zwenkt uit!

De russische staats TV doet hun dagelijkse komedie routine:

[ Bericht 52% gewijzigd door oheng op 07-02-2023 12:07:24 ]
pi_207891790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:51 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Ze hadden ruim 2 seconden om die granaat te pakken en uit de kuil te gooien. Niets mee gedaan 8)7
Hier zie je wat onderkoeling met je doet. Apathisch blijven liggen.
A mind with a heart of it's own
pi_207891831
quote:
Koste even moeite om te vinden waar dit vandaan kwam...

Blijkbaar is dit het: https://hurseda.net/gunde(...)rusya-kayiplari.html.

Een onbekende nieuwssite...

Ze beweren overigens ook het volgende:
quote:
234 l – NATO askeri eğitmenleri (ABD ve İngiltere)

2.458 l – NATO askerleri (Almanya, Polonya, Litvanya, ...)
- 234 dode NAVO-instructeurs (uit de VS en Engeland).
- 2458 dode NAVO-militairen (uit Duitsland, Polen, Letland, en ...).

En de getallen aan de Russische zijde klopt ook niets van, veel lager dan wat Oryx heeft vastgelegd.

Klopt geen fuck van.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2023 12:08:44 ]
pi_207891992
twitter

Voor mensen die NAFO willen helpen met een kookboek kunnen recepten insturen.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 12:21:10 #241
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207892028
quote:
Misschien dat ze het een keer leren dat ze niet neutraal kunnen blijven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207892110
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Meer was. Hun bevolking is zeer vergrijsd.
Japan en Zuid-Korea zijn ons toekomstbeeld. Een zeer individualistische samenleving waarbij iedereen met zichzelf en zijn eigen carrire bezig is met een dramatisch laag geboortecijfer als gevolg.

Het blijft nog enigszins op peil door migratie maar de autochtone bevolking ziet er over 20 jaar net zo uit als daar.
pi_207892154
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 09:21 schreef HSG het volgende:

[..]
De Russen hebben het zwaar te verduren maar we moeten ook niet vergeten dat het Oekranse leger ook zwaar te verduren heeft. Ook zij hebben te maken met bombardementen door Russiche drones, zware Russische beschietingen en noem maar op. Je ziet veel fimpjes over Russen die de sjaak zijn maar Oekraners net zo.

Het aantal Russische slachtoffers zitten op meer dan 133000 en Oekrane op rond de 100000. Dat laatste is zelfs door de voorzitster van de EC gezegd. Oekranse president werd hierdoor enorm gerriteerd en klonk als iemand die boos werd omdat er iets gezegd was wat we niet mochten weten. Hij riep zelf dat ze maar 13000 slachtoffers hebben maar dat is gewoon ongeloofwaardig gezien de enorme en aggresieve Russische oorlogsgeweld.

Daarnaast verliest ook Oekrane raptempo aan materieel omdat ze continue het westen om nieuw materieel vragen. De Russen verliezen ook veel maar die kunnen het nog behappen omdat ze van alles heel veel hebben.

Dat Oekrane dapper vecht is niet aan te twijfelen maar de vraag is hoe lang ze dit nog volhouden. Ze zetten bijna alles in het oosten in maar of ze een nieuw groot Russisch offensief tegen kunnen houden moet nog maar blijken. Volgens militaire experst zou Rusland nu het offensief moeten starten om het een behoorlijke kans te geven.
Interessante reactie, +1

Ik heb al meerdere maanden zoiets van "waarom alleen cijfers over hoeveel soldaten sterven aan de Russische zijde?" we krijgen wel info over burgers van Oekrane die sterven maar niet soldaten........
  dinsdag 7 februari 2023 @ 12:38:47 #244
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207892227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:31 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Interessante reactie, +1

Ik heb al meerdere maanden zoiets van "waarom alleen cijfers over hoeveel soldaten sterven aan de Russische zijde?" we krijgen wel info over burgers van Oekrane die sterven maar niet soldaten........
Omdat ze daar bewust niet over willen communiceren. Want het zijn er veel. Veel doden en gewonden. Maar als je daar openlijk over communiceert demotiveer je je eigen volk en wordt het draagvlak in hey Westen lager en lager.

Ik vind het ergens wel sterk dat ze er gewoon niet over communiceren. Daardoor weet je dat elk nummer dat je hoort, sowieso uit de lucht gegrepen is.
pi_207892288
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Omdat ze daar bewust niet over willen communiceren. Want het zijn er veel. Veel doden en gewonden. Maar als je daar openlijk over communiceert demotiveer je je eigen volk en wordt het draagvlak in hey Westen lager en lager.

Ik vind het ergens wel sterk dat ze er gewoon niet over communiceren. Daardoor weet je dat elk nummer dat je hoort, sowieso uit de lucht gegrepen is.
Ik vind het jammer, ik wil zoveel mogelijk info over beide kanten van dit conflict. Nu lijkt het soms net alsof er alleen maar Russische soldaten en Oekranse burgers omkomen.

Waarom zou draagvlak trouwens zakken als cijfers bekend worden over gestorven soldaten? kan toch ook juist stijgen dat ze zien dat die tanks echt snel nodig zijn omdat er anders nog veel meer soldaten sterven?
pi_207892289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:43 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
100.000 was doden inclusief gewonden. Gezien de deplorabele staat van het Russische leger en de manier waarop ze oorlog voeren lijkt me een getal van 35k dode Oekrainers en 65k gewonden (beetje 1 op 3) een betere schatting. Bij de Russen is het is het nog een paar honderdduizend gewonden + die 133k doden.
Waaruit blijkt het dan? De cijfers lopen uiteen en het is vaker bewezen dat de Russen en Oekraners nogal kunnen overdrijven met hun cijfers. het VK, de EU en VS schatten op 100.000 doden en gewonden aan de kant van Oekrane en 188000 doden en gewonden aan de kant van de Russen.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_207892343
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Rusland geeft ook niet het aantal doden en gewonden door. Dus het is van beide kanten eigenlijk een gok. De enige cijfers die we over Russische verliezen horen zijn schattingen van Oekrane. Daar is ook al de discussie over waar sommige zeggen dat ze te conservatief zijn en andere te overdreven zijn. Geen idee of Rusland schattingen doorgeeft maar die neemt sowieso niemand serieus aangezien ze ook al 3 keer meer vliegtuigen neergehaald hebben dan Oekrane ooit had. Het enige wat we echt zien zijn beelden en foto's van dode soldaten en die zie je van beide kanten in overvloed.
  dinsdag 7 februari 2023 @ 13:09:04 #248
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207892658
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:43 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Ik vind het jammer, ik wil zoveel mogelijk info over beide kanten van dit conflict. Nu lijkt het soms net alsof er alleen maar Russische soldaten en Oekranse burgers omkomen.

Waarom zou draagvlak trouwens zakken als cijfers bekend worden over gestorven soldaten? kan toch ook juist stijgen dat ze zien dat die tanks echt snel nodig zijn omdat er anders nog veel meer soldaten sterven?
Ik heb niet de indruk dat de oorlog voor jouw persoonlijke entertainment is ;) .

En wat betreft draagvlak, je ziet hier in deze reeks vaak genoeg "neutralen" posten dat het Westen moet stoppen met leveren van wapens en Oekrane zichzelf moet overgeven vanwege de hoge aantallen Oekraense slachtoffers. Er wordt dus al massaal op je gedachten geduwd onder het mom van "is dit het allemaal waard?".
  dinsdag 7 februari 2023 @ 13:10:44 #249
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207892673
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat lijkt makkelijk, maar dat weten we gewoon niet. Weet je hoe lang het duurde voordat het aantal doden in Joegoslavi ongeveer bekend was?
Nee, je hebt helemaal gelijk! We weten het gewoon niet! Kan zomaar zijn dat er 100 miljoen miljard dooie russen zijn en maar 10 oekrainers! We weten het gewoon niet!
pi_207892739

3:10 is dat een afgeschoten been?

Maar goed...Wagner....bestaat grotendeel uit mensen die zelfs Rusland liever kwijt dan rijk is.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')