abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207878385
twitter


pi_207878432
twitter
pi_207878475
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 11:28 schreef Confetti het volgende:

[..]
Misschien moeten wij dat ook eens doen met die pseudo-mensen die zich Russen noemen. Hoeveel meer bewijs wil je.
Ik zeg helemaal niet dat het niet waar is.
Vakman pur sang
pi_207878500
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Opmerkelijk dat het grote Rusland kennelijk zelf niet meer in staat zou zijn om dingen te reverse engineeren eigenlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 6 februari 2023 @ 13:52:28 #6
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207878518
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik zeg helemaal niet dat het niet waar is.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 6 februari 2023 @ 13:53:50 #7
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207878534
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Opmerkelijk dat het grote Rusland kennelijk zelf niet meer in staat zou zijn om dingen te reverse engineeren eigenlijk.
Ik vraag me ook af wat?

NLAWs?

Stingers en Javelins zijn antiek.

Kan voor de rest niks van waarde bedenken.
&lt;signature here&gt;.
pi_207878688
quote:
Ukraine’s Defense Minister Oleksii Reznikov is not expected to be replaced this week, according to the leader of President Volodymyr Zelensky’s parliamentary faction.

David Arakhamia appears to be tempering remarks he made on Sunday, when he announced that Reznikov would be moved to the Ministry of Strategic Industries, and that the current head of defense intelligence, Major General Kyrylo Budanov, would head up the Ministry of Defense.
CNN
pi_207878740
quote:
A European Union official has underlined that “there is an open invitation to President Volodymyr Zelensky to visit Brussels,” but would not comment on whether he will be present at a meeting of European leaders in the Belgian capital this week.

Zelensky was asked whether he would travel to Brussels to address EU leaders during a news conference last Friday in Kyiv with Charles Michel, President of the European Council and Ursula von der Leyen, President of the European Commission.

“There is significant risk and Charles knows about this. We’ve discussed about this many times,” said Zelensky.
“I really want to travel,” he said, but “there are big risks about me traveling abroad.”
CNN
pi_207878755
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jaaa ook bij andere landen gaat het wel eens fout. Waar deze landen in verschillen met Rusland is dat het aanvallen van burgerdoelen geen structureel onderdeel is van de strategie.
Ik heb me er niet genoeg in verdiept, maar het lijkt me sterk dat de hoge heren uit Washington niet wisten wat er in Vietnam gebeurde qua (oorlogs)misdaden.

Verder wil ik het gedrag van Rusland niet goedpraten, maar Amerika juist prijzen dat ze wel enkele lessen hebben geleerd. en over het algemeen betere instructies meekrijgen over wat te doen met de inheemse bevolking. (incidentjes als Abu Ghraib en Blackwater daargelaten) De regering houd de daders niet (meer) het hand boven hun hoofd.

Een ander voorbeeld is Saudi Arabië (en Yemen) Deze landen houden zich ook niet aan een nette standaard qua oorlogsvoering..

Dus claimen dat baby's en (niet vechtende) vrouwen sadistisch ombrengen niet door andere volken/legers gedaan word of werd is niet juist. Maar ik had misschien niet alleen een linkje moeten droppen ;)
pi_207878919
Een oud maar interessant filmpje over een confrontatie tussen een Oekraïnse T-62 en een Russische T-80 tank waarbij duidelijk is dat de Russische T-80 superieur is. Normaliter schieten tanks op lange afstanden naar elkaar maar hier gaat het maar op een paar meter.

Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207879104
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze hebben het gewoon getekend. Dan moeten ze het maar formeel opzeggen..

https://en.wikipedia.org/wiki/Geneva_Conventions
Iets tekenen heeft niet veel waarde in Rusland.
Be curious, not judgmental
pi_207879120
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:24 schreef HSG het volgende:
Een oud maar interessant filmpje over een confrontatie tussen een Oekraïnse T-62 en een Russische T-80 tank waarbij duidelijk is dat de Russische T-80 superieur is. Normaliter schieten tanks op lange afstanden naar elkaar maar hier gaat het maar op een paar meter.

Ik las ook ergens een opmerking van een Oekraïner dat voor iedere Russische T90 ze zelf 3 tanks nodig hebben om hem de baas te kunnen zijn. Daarom ook de roep om moderne Westerse tanks.
A mind with a heart of it's own
pi_207879128
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:36 schreef Aether het volgende:

[..]
Iets tekenen heeft niet veel waarde in Rusland.
Toch kennen ze heel veel waarde toe aan wat één of andere Amerikaanse diplomaat ooit tegen de USSR (≠ Rusland) heeft zitten fantaseren over de grote van de Navo, ondanks dat daar niks van op papier staat ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207879146
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:12 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Ik heb me er niet genoeg in verdiept, maar het lijkt me sterk dat de hoge heren uit Washington niet wisten wat er in Vietnam gebeurde qua (oorlogs)misdaden.

Verder wil ik het gedrag van Rusland niet goedpraten, maar Amerika juist prijzen dat ze wel enkele lessen hebben geleerd. en over het algemeen betere instructies meekrijgen over wat te doen met de inheemse bevolking. (incidentjes als Abu Ghraib en Blackwater daargelaten) De regering houd de daders niet (meer) het hand boven hun hoofd.

Een ander voorbeeld is Saudi Arabië (en Yemen) Deze landen houden zich ook niet aan een nette standaard qua oorlogsvoering..

Dus claimen dat baby's en (niet vechtende) vrouwen sadistisch ombrengen niet door andere volken/legers gedaan word of werd is niet juist.
Maar ik had misschien niet alleen een linkje moeten droppen ;)
Misschien moet je begrijpend leren lezen want dat beweerde ik helemaal niet.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Probeer je nu te doen alsof elk leger van die zieke dingen uithaalt als Rusland? Baby's en (niet vechtende) vrouwen sadistisch ombrengen daar heeft zeker niet iedereen wat van in zich, ook niet in dat soort oorlogssituaties.
  maandag 6 februari 2023 @ 14:45:50 #16
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_207879192
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Toch kennen ze heel veel waarde toe aan wat één of andere Amerikaanse diplomaat ooit tegen de USSR (≠ Rusland) heeft zitten fantaseren over de grote van de Navo, ondanks dat daar niks van op papier staat ;)
Terwijl ik uit het PBS interview begrijp eerder uit de reeks dat zelf Gorbachov ontkende dat daar ooit iets over gevraagd of beloofd zou zijn..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_207879205
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Toch kennen ze heel veel waarde toe aan wat één of andere Amerikaanse diplomaat ooit tegen de USSR (≠ Rusland) heeft zitten fantaseren over de grote van de Navo, ondanks dat daar niks van op papier staat ;)
PS de gene (Gorbachiov) waar het tegen gezegd zou zijn, het zelf ontkent dat er ooit over gesproken is.
  maandag 6 februari 2023 @ 14:48:00 #18
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207879218
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:38 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Ik las ook ergens een opmerking van een Oekraïner dat voor iedere Russische T90 ze zelf 3 tanks nodig hebben om hem de baas te kunnen zijn. Daarom ook de roep om moderne Westerse tanks.
Ja, serieus op een paar meter afstand het uit moeten vechten, zal een westerse tanker doen huilen. Die proberen het als het ff kan de vijand op 4KM afstand te beschieten.
&lt;signature here&gt;.
pi_207879293
twitter
  maandag 6 februari 2023 @ 14:59:19 #20
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207879336
twitter


Ik vraag me af of oekraine die dingen groen gaat verven.

Die woestijn kleur (Tan) doet het opzich aardig in de sneeuw. Zonder sneeuw kun je beter die dingen groen verven (Teal).

Maar aan de andere kant is Tan anno nu wel synoniem voor VS militaire hardware.

Dus ga je voor de betere camo, of ga je voor het shock effect dat de orcs kunnen zien dat ze nu met het echte spul te maken hebben?
&lt;signature here&gt;.
pi_207879387
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:59 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]

Ik vraag me af of oekraine die dingen groen gaat verven.

Die woestijn kleur (Tan) doet het opzich aardig in de sneeuw. Zonder sneeuw kun je beter die dingen groen verven (Teal).

Maar aan de andere kant is Tan anno nu wel synoniem voor VS militaire hardware.

Dus ga je voor de betere camo, of ga je voor het shock effect dat de orcs kunnen zien dat ze nu met het echte spul te maken hebben?
De shock merken ze hopelijk wel gewoon uit het feit dat zij zelf of de tank naast hen door de lucht vliegt. Vervolgens zijn de overgebleven soldaten als het meezit voor alles uit Oekrainse richting bang.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 15:03:44 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207879389
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:59 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]

Ik vraag me af of oekraine die dingen groen gaat verven.

Die woestijn kleur (Tan) doet het opzich aardig in de sneeuw. Zonder sneeuw kun je beter die dingen groen verven (Teal).

Maar aan de andere kant is Tan anno nu wel synoniem voor VS militaire hardware.

Dus ga je voor de betere camo, of ga je voor het shock effect dat de orcs kunnen zien dat ze nu met het echte spul te maken hebben?
Ik las ergens dat die woestijnkleur de grondlaag is. Ik denk dat ze net als de HIMARS een groen verfje gaan krijgen :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207879474
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:59 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]

Ik vraag me af of oekraine die dingen groen gaat verven.

Die woestijn kleur (Tan) doet het opzich aardig in de sneeuw. Zonder sneeuw kun je beter die dingen groen verven (Teal).

Maar aan de andere kant is Tan anno nu wel synoniem voor VS militaire hardware.

Dus ga je voor de betere camo, of ga je voor het shock effect dat de orcs kunnen zien dat ze nu met het echte spul te maken hebben?
In de sneeuw ja, zie je de taferelen al voor je zodra die smelt? _O-

Tanks die opvallen voor de show is iets waar we de Russen graag van betichten.
  Overall beste user 2022 maandag 6 februari 2023 @ 15:10:24 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207879518
Er zal ook wel een standaardcamo bedacht zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207879529
Om even op @Discombobulate te reageren. Weet niet hoe je dat doet uit een gesloten topic.

Iedereen zal veranderen in de context van oorlog. Maar het niveau van gruwelijkheden kunnen verrichten, verschilt toch echt behoorlijk per persoon.
  maandag 6 februari 2023 @ 15:10:56 #26
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207879530
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:08 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
In de sneeuw ja, zie je de taferelen al voor je zodra die smelt? _O-

Tanks die opvallen voor de show is iets waar we de Russen graag van betichten.
Eens, lijkt niet slim. Maar we zien volop filmpjes van tan humvee's in oekraine. En zoveel moeite is het niet om iets groen te verven.
&lt;signature here&gt;.
pi_207879600
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:10 schreef ExTec het volgende:

[..]
Eens, lijkt niet slim. Maar we zien volop filmpjes van tan humvee's in oekraine. En zoveel moeite is het niet om iets groen te verven.
Misschien het verschil met wat ze echt aan het front gebruiken of meer achter de linies?
Alles spuiten zal misschien teveel tijd kosten, zeker omdat het meeste meteen inzetbaar moet zijn.

Voor het zelfde geld heb je gelijk en rollen ze ze meteen door, maar dat lijkt me dan echt bittere noodzaak.
  maandag 6 februari 2023 @ 15:22:38 #28
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207879726
quote:
84s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik las ergens dat die woestijnkleur de grondlaag is. Ik denk dat ze net als de HIMARS een groen verfje gaan krijgen :)
Is geen grondlaag, is er last minute opgespoten tbv Golf Oorlog 1 ;)

https://www.militarytrade(...)-painting-operations
&lt;signature here&gt;.
pi_207879781
quote:
12s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
Is geen grondlaag, is er last minute opgespoten tbv Golf Oorlog 1 ;)

https://www.militarytrade(...)-painting-operations
Niet raar dat het spul gericht is op oorlogen waarbij zandkleur het meest van pas komt natuurlijk.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 15:31:49 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207879860
quote:
12s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
Is geen grondlaag, is er last minute opgespoten tbv Golf Oorlog 1 ;)

https://www.militarytrade(...)-painting-operations
Ooh... Ja, ik lees het.

Ik dacht dat ik zoiets voorbij zag komen. Volgens mij bij het uitladen in Vlissingen. Zal mij dan wel vergist hebben.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207879919
quote:
The landscape around the Ukrainian eastern city of Bakhmut provides natural defenses that make it an “unwinnable fortress,” the commander of Ukraine’s land forces said on Monday.

“This particular terrain has topographic features. The city is surrounded by dominating heights and hills which itself is an entanglement for the enemy,” Col. Gen. Oleksandr Syrskyi, commander of the Land Forces of the Armed Forces of Ukraine, said via Telegram.

The military’s “obstacle system along with natural landscape have turned this area into unwinnable fortress where thousands of enemies died,” Syrskyi said. “We are using all options, engineer capacities as well as natural ones in order to destroy the best enemy units. The battle is ongoing.”
CNN
  maandag 6 februari 2023 @ 15:38:58 #32
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207879955
quote:
84s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ooh... Ja, ik lees het.

Ik dacht dat ik zoiets voorbij zag komen. Volgens mij bij het uitladen in Vlissingen. Zal mij dan wel vergist hebben.
Ja, er zijn plaatjes waar op lastige plekken tan nog te zien is, zoals deze ;)

&lt;signature here&gt;.
pi_207880067
twitter
  maandag 6 februari 2023 @ 16:03:04 #34
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207880230
https://www.iltalehti.fi/(...)28-96d2-5aeba1391730
quote:
Finland is klaar om lid te worden van de NAVO zonder Zweden.
Bronnen op het gebied van buitenlands en veiligheidsbeleid vertellen Iltalehti dat de kwestie de afgelopen week is besproken.
Officieel spreekt Finland niet over landen die op een ander tijdstip toetreden tot de NAVO.
Premier Marin zei vorige week in Stockholm dat het in ieders belang is dat Finland en Zweden samen toetreden tot de NAVO.
Een dergelijke situatie doet zich voor als Turkije en Hongarije in het voorjaar het lidmaatschap van Finland ratificeren, maar een van de landen het Zweedse lidmaatschap van de defensiealliantie ongeratificeerd laat.

De partijleiders, de staatsleiding en andere belangrijke politici hebben de kwestie de afgelopen week besproken.

Bronnen op het gebied van buitenlands en veiligheidsbeleid bevestigen de zaak aan Iltalehti.

- De feiten moeten worden erkend: wij zijn de grensbuur van Rusland.
De geopolitieke positie van Zweden is heel anders dan de onze, benadrukt een bron
quote:
- De Turken hebben geen probleem met het Finse lidmaatschap van de NAVO, stelt een bron uit het buitenlands en veiligheidsbeleid.

"We zijn klaar"
Zweden heeft eigen bilaterale onderhandelingen gevoerd met Turkije.
Ze zijn momenteel op pauze als gevolg van de ontstane kloof tussen de landen.

De Zweedse premier Ulf Kristersson heeft volgens bronnen te horen gekregen dat er een akkoord is bereikt in de gesprekken tussen Finnen en Turken.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 16:06:57 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207880264
Dit is een smerige streek! :o
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207880287
quote:
87s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:06 schreef Starhopper het volgende:
Dit is een smerige streek! :o [ twitter ]
Dat zijn mijnen sowieso.
pi_207880300
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 14:38 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Ik las ook ergens een opmerking van een Oekraïner dat voor iedere Russische T90 ze zelf 3 tanks nodig hebben om hem de baas te kunnen zijn. Daarom ook de roep om moderne Westerse tanks.
Ik ben wel benieuwd hoe het met de T-14 Armata zit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207880363
7 miljard euro voor Oekraine verpreid over 5 jaar van Noorwegen

quote:
The government will give 75 billion nok to Ukraine

Prime Minister Jonas Gahr Støre proposes that the parliament assign 75 billion NOK in support for Ukraine over five years. In 2023, 50 percent will go to arms support.

I am happy that Norway can communicate this and that it is a united Norway that contributes, says Prime Minister Jonas Gahr Støre in Vandrehallen at the Storting on Monday morning.

At 10.30 Støre and Finance Minister Trygve Slagsvold Vedum (Sp) met the parliamentary leaders at the Storting.

Here, for the first time, the government presented its plans for billions of dollars in aid to Ukraine.

The government proposes to give 75 billion to Ukraine spread over five years.

That means 15 billion per year, and for 2023, 50 per cent will go to military aid and 50 per cent to humanitarian aid, says Støre.

The government also announces an increase of five billion nok in aid to countries in the south affected by the war in Ukraine.

The support we are going to give should garner a broad majority in the Storting. Here we will put some differences aside to gather around what I believe is broad support in the Storting, says Støre during a press conference.

Støre says that committing the support over several years is important to give a signal to Ukraine, so that Russia hears that Western countries support Ukraine's struggle.

The Prime Minister repeats that the Ukraine aid means increased use of oil money, but that the money should not be used in Norway to avoid increased activity, interest rates and inflation in Norwegian politics.
  maandag 6 februari 2023 @ 16:22:51 #39
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_207880402
quote:
Tsjah. De Zweden moeten even wachten tot na de Turkse verkiezingen en dan gaat de nieuwe president aldaar (of het nou Erdo is of niet) heus wel akkoord. De Turken hebben die Amerikaanse F16's hard nodig...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 6 februari 2023 @ 16:29:57 #40
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207880474
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:22 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Tsjah. De Zweden moeten even wachten tot na de Turkse verkiezingen en dan gaat de nieuwe president aldaar (of het nou Erdo is of niet) heus wel akkoord. De Turken hebben die Amerikaanse F16's hard nodig...
Finland loopt geografisch veel meer risico op oorlog met die idiote Putin dan Zweden , dus waarom men dat samen wil doen snap ik niet
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207880523
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Finland loopt geografisch veel meer risico op oorlog met die idiote Putin dan Zweden , dus waarom men dat samen wil doen snap ik niet
Zouden beide landen nog hulp gaan sturen naar dat aardbevingsgebied? Vanzelf met grote stickers van vlaggen op de vliegtuigen.
  maandag 6 februari 2023 @ 16:46:18 #42
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_207880696
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Finland loopt geografisch veel meer risico op oorlog met die idiote Putin dan Zweden , dus waarom men dat samen wil doen snap ik niet
Solidariteit tussen twee neutrale buren - stukje legacy ook denk ik. Voordat Finland Russisch en daarna onafhankelijk werd was het onderdeel van Zweden. In delen van het land is het Zweeds de eerste taal. In Zweden heerst ook nog het sentiment dat ze Finland ooit verloren hebben. Veel Finnen wonen en werken daar. Zoiets.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 6 februari 2023 @ 16:56:03 #43
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_207880890
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:46 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Solidariteit tussen twee neutrale buren - stukje legacy ook denk ik. Voordat Finland Russisch en daarna onafhankelijk werd was het onderdeel van Zweden. In delen van het land is het Zweeds de eerste taal. In Zweden heerst ook nog het sentiment dat ze Finland ooit verloren hebben. Veel Finnen wonen en werken daar. Zoiets.
Finland morgen in NATO, Zweden poosje later zou prima scenario zijn, ook voor Zweden. Zweden is daarmee zo goed als onbereikbaar geworden zonder een NATO land te doorkruisen
pi_207880949
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:56 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Finland morgen in NATO, Zweden poosje later zou prima scenario zijn, ook voor Zweden. Zweden is daarmee zo goed als onbereikbaar geworden zonder een NATO land te doorkruisen
o zich misschien wel, maar je ziet in Oosterijk ook, de vele infiltraties met kgb door hun neutraliteit. En neutraal zijn bestaat niet voor rusland, neutraal betekent buigen en vallen on ruslands invloed sfeer.

plus wat als rusland een bom gooit op zweden, die niet echt schade geeft, is dit dan gelijk een fullscale attack van de navo, dat ligt er helemaal aan wie er op dat moment aan de macht is in de andere navo landen.
pi_207880967
Dat Finland een bondgenoot was van nazi-Duitsland is men wellicht ook nog niet vergeten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_207880988
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 17:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dat Finland een bondgenoot was van nazi-Duitsland is men wellicht ook nog niet vergeten.
wat heeft dat mee te maken? een volk is niet homogeen iets, alleen nazi's denken dat.
  maandag 6 februari 2023 @ 17:03:29 #47
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_207881013
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 17:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dat Finland een bondgenoot was van nazi-Duitsland is men wellicht ook nog niet vergeten.
Kiezen tussen twee massamoordenaars is best lastig
  maandag 6 februari 2023 @ 17:03:43 #48
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207881018
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 17:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dat Finland een bondgenoot was van nazi-Duitsland is men wellicht ook nog niet vergeten.
Wie is men?
&lt;signature here&gt;.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 17:04:49 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207881030
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 17:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dat Finland een bondgenoot was van nazi-Duitsland is men wellicht ook nog niet vergeten.
Ook maar even denazificeren dus?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Overall beste user 2022 maandag 6 februari 2023 @ 17:07:47 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207881071
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 17:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dat Finland een bondgenoot was van nazi-Duitsland is men wellicht ook nog niet vergeten.
Tijdens de winteroorlog was de Sovjet-Unie dat ook. Vraag maar aan Polen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')