Daar ga je weer met framen. DIE BRUG..quote:Op zondag 5 februari 2023 17:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je veronderstelling: niks nieuws onder de zon, want ze handelen al tijden oid, die heeft hier geen waarde. Want het kwam juist in het nieuws omdat ze die spoorbrug al jaren niet meer hadden gebruikt.
Da's een leuke website, maar ik zou bv die van Oryx aanhouden, want het getal wat je daar ziet is tenminste 100% bevestigd.quote:
Ik zie dit nergens terug, alle voertuigen bij elkaar wellicht. Tanks toch een stuk minder helaas:quote:Op zondag 5 februari 2023 17:14 schreef over_hedge het volgende:
Russia - 9019, of which: destroyed: 5708, damaged: 243, abandoned: 307, captured: 2761
Waarvan allemaal dus foto en video bewijs van is.
Heb je op die website gekeken?? je kan letterlijk van elke tank die hun zeggen op de foto klikken. Om de foto te zien die als bewijs gebruikt is.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:17 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik zie dit nergens terug, alle voertuigen bij elkaar wellicht. Tanks toch een stuk minder helaas:
https://www.ndtv.com/feat(...)d-war-report-3700906
Die site is niet enkel tanks, onze discussie gaat over tanks. Niet de doelpalen gaan verplaatsen.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Da's een leuke website, maar ik zou bv die van Oryx aanhouden, want het getal wat je daar ziet is tenminste 100% bevestigd.
This list only includes destroyed vehicles and equipment of which photo or videographic evidence is available. Therefore, the amount of equipment destroyed is significantly higher than recorded here. Small arms, ATGMs, MANPADS, mortars, loitering munitions, drones used as unmanned bait, civilian vehicles, trailers and derelict equipment are not included in this list. All possible effort has gone into avoiding duplicate entries and discerning the status of equipment between captured or abandoned. Many of the entries listed as 'abandoned' will likely end up captured or destroyed. Similarly, some of the captured equipment might be destroyed if it can't be recovered. When the origin of a piece of equipment can't be established, it is not included in the list. The Soviet flag is used when the equipment in question was produced prior to 1991. This list is constantly updated as additional footage becomes available.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:18 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Die site is niet enkel tanks, onze discussie gaat over tanks. Niet de doelpalen gaan verplaatsen.
Ja, en nu tel jij even de aantallen die je zegt. Ik heb ze namelijk net WEL geteld van enkel tanks en niet van IFV of BMPquote:Op zondag 5 februari 2023 17:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je op die website gekeken?? je kan letterlijk van elke tank die hun zeggen op de foto klikken. Om de foto te zien die als bewijs gebruikt is.
Welk gedeelte van: er zijn foto's van die tanks die vernietigd zijn - snap je niet?quote:Op zondag 5 februari 2023 17:17 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik zie dit nergens terug, alle voertuigen bij elkaar wellicht. Tanks toch een stuk minder helaas:
https://www.ndtv.com/feat(...)d-war-report-3700906
Zoals je precies goed quote: niet enkel tanks, ALLE IVF/BMP etc staan ook op de lijst. Nu optellen wat enkel de tanks zijn en dan terugkomen op mijn aanname dat het plausibel is dat er nog 5000+ tanks zijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
This list only includes destroyed vehicles and equipment of which photo or videographic evidence is available. Therefore, the amount of equipment destroyed is significantly higher than recorded here. Small arms, ATGMs, MANPADS, mortars, loitering munitions, drones used as unmanned bait, civilian vehicles, trailers and derelict equipment are not included in this list. All possible effort has gone into avoiding duplicate entries and discerning the status of equipment between captured or abandoned. Many of the entries listed as 'abandoned' will likely end up captured or destroyed. Similarly, some of the captured equipment might be destroyed if it can't be recovered. When the origin of a piece of equipment can't be established, it is not included in the list. The Soviet flag is used when the equipment in question was produced prior to 1991. This list is constantly updated as additional footage becomes available.
waar de fuck heb jij het nou weer overquote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ja, en nu tel jij even de aantallen die je zegt. Ik heb ze namelijk net WEL geteld van enkel tanks en niet van IFV of BMP
Want je natte vinger vertelt je dat die site ook letterlijk ALLES op 1 berg gooit, en niet onderverdelingen aanhoud?quote:Op zondag 5 februari 2023 17:18 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Die site is niet enkel tanks, onze discussie gaat over tanks. Niet de doelpalen gaan verplaatsen.
quote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ja, en nu tel jij even de aantallen die je zegt. Ik heb ze namelijk net WEL geteld van enkel tanks en niet van IFV of BMP
quote:Tanks (1673, of which destroyed: 990, damaged: 77, abandoned: 60, captured: 546)
Hint, het staat op de website:quote:Op zondag 5 februari 2023 17:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welk gedeelte van: er zijn foto's van die tanks die vernietigd zijn - snap je niet?
Als we het hebben over niet natte vinger bronnen, dan kan het niet beter dan dat, hé?
Pardon? Deze discussie gaat over de 5000+ werkende tanks die Rusland nog over heeft. Dat acht ik plausibel. Ik kom met onderbouwingen en ik krijg van jullie een website die 100% accuraat is. Die spreekt over MINDER tanks die kapot zijn, dan die ik in mijn onderbouwing geef (3500). Dus dat bied toch enorme goede onderbouwing aan mijn stelling dat Rusland dan nog zeker 5000+ tanks overheeft? Als de schattingen van tanks van Rusland tussen de 12k en 24k liggen?quote:Op zondag 5 februari 2023 17:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want je natte vinger vertelt je dat die site ook letterlijk ALLES op 1 berg gooit, en niet onderverdelingen aanhoud?
Gaat wel rap bergafwaarts met jou nu.
[..]
[..]
Misschien moet je wat anders gaan doen ofzo.
Inderdaad, jij bent koning framen als je een andere mening ziet die niet past in jouw straatje. Dan doe je er alles aan om jouw mening te onderbouwen met selectieve quotes en artikelen. Zelfs als cijfers (met bronnen die je ZELF aangeeft) aantonen dat mijn conclusie toch redelijk plausibel zijn, dan moet je soms gewoon erkennen dat je fout zit.quote:
Gebaseerd op wat?quote:
Je moet wat minder "framen" joh.quote:The operational tank fleet consists of various modifications of the three main types: T-72, T-80 and T-90. At the end of 2021, there were in the order of 2.600 operational tanks, with another 400-odd mainly T-72 variants used as range tanks.
Uh huh.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:28 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zelfs als cijfers (met bronnen die je ZELF aangeeft) aantonen dat mijn conclusie toch redelijk plausibel zijn,
Die getallen komen uit een tijd doen iedereen nog dacht dat ze dat hadden. Maar al snel bleek het dat door corruptie en grootspraak allemaal een stuk minder rooskleurig voor rusland was dan gedacht.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:25 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Pardon? Deze discussie gaat over de 5000+ werkende tanks die Rusland nog over heeft. Dat acht ik plausibel. Ik kom met onderbouwingen en ik krijg van jullie een website die 100% accuraat is. Die spreekt over MINDER tanks die kapot zijn, dan die ik in mijn onderbouwing geef (3500). Dus dat bied toch enorme goede onderbouwing aan mijn stelling dat Rusland dan nog zeker 5000+ tanks overheeft? Als de schattingen van tanks van Rusland tussen de 12k en 24k liggen?
Al is de HELFT kapot/versleten/museumstuk, dan nog kom ik op 6000-12000 werkende tanks, waarvan er dus volgens jullie informatie 1673 kapot zijn.. hoe kan 5000+ dan niet plausibel zijn? Vragen vragen vragen.
Inderdaad, wederom framen. Je schrijft het zo op, dat het jou goed uitkomt. Inderdaad, er waren geen T-62's in het veld.. neejoh.. allemaal fake.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat?
Natte vinger? Doen gewoon door de helft, zal wel goed zijn zo?
Eerste google hit:
[..]
Je moet wat minder "framen" joh.
quote:1 T-62 Obr. 1967: (1, captured)
51 T-62M: (1, destroyed) (2, destroyed) (3, destroyed) (4, destroyed) (5, destroyed) (6, destroyed) (7 and 8, destroyed) (9, destroyed) (10, destroyed) (11, destroyed) (12, destroyed) (13, destroyed) (14, destroyed) (1, damaged) (1, abandoned) (1, captured) (2, captured) (3, captured) (4, captured) (5, captured) (6, captured) (7, captured) (8, damaged and captured) (9, captured) (10, captured) (11, captured) (12, captured) (13, damaged and captured) (14, captured) (15, captured) (16, captured) (17, captured) (18, captured) (19, captured) (20, captured) (21, captured) (22, captured) (23, captured) (24, captured) (25, captured) (26, damaged and captured) (27, captured) (28, captured) (29, captured) (30, damaged and captured) (31, damaged and captured) (32, captured) (33, captured) (34, captured)
12 T-62MV: (1, destroyed) (2, destroyed) (3, destroyed) (1, damaged and abandoned) (1, damaged and captured) (2, captured) (3, captured) (4, captured) (5 and 6, captured) (7, captured) (8, captured)
2 T-64A: (1, destroyed) (2, destroyed)
48 T-64BV: (1, destroyed) (2, destroyed) (3, destroyed) (4, destroyed) (5, destroyed) (6, destroyed) (7, destroyed) (8, destroyed) (9, destroyed) (10, destroyed) (11, destroyed) (12, destroyed) (13, destroyed) (14, destroyed) (15, destroyed) (16, destroyed) (17, destroyed) (18, destroyed) (19, destroyed) (20, destroyed) (21, destroyed) (22, destroyed) (23, destroyed) (24, destroyed) (25, destroyed) (26, destroyed) (27, destroyed) (28, destroyed) (29, destroyed) (30, destroyed) (31, destroyed) (32, destroyed) (33, destroyed) (34, destroyed) (35, destroyed) (36 and 37, destroyed) (38, destroyed) (1, damaged) (2, damaged) (3, damaged) (1, abandoned) (2, abandoned) (1, captured) (2, captured) (3, damaged and captured) (4, captured) (5, captured)
36 T-72A: (1, destroyed) (2, destroyed) (3, destroyed) (4, destroyed) (5, destroyed) (6, destroyed) (7, destroyed) (8, destroyed) (9, destroyed) (10, destroyed) (11 and 12, destroyed) (13, destroyed) (14, destroyed) (15, destroyed) (16, destroyed) (17, destroyed) (18, destroyed) (19, destroyed) (20, destroyed) (21, destroyed) (1, damaged) (1, abandoned) (1, captured) (2, captured) (3, captured) (4, captured) (5, captured) (6, captured) (7, captured) (8, captured) (9, captured) (10, captured) (11, captured) (12, captured) (13, captured)
Cijfers van 2021/2022quote:Op zondag 5 februari 2023 17:25 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Pardon? Deze discussie gaat over de 5000+ werkende tanks die Rusland nog over heeft. Dat acht ik plausibel. Ik kom met onderbouwingen en ik krijg van jullie een website die 100% accuraat is. Die spreekt over MINDER tanks die kapot zijn, dan die ik in mijn onderbouwing geef (3500). Dus dat bied toch enorme goede onderbouwing aan mijn stelling dat Rusland dan nog zeker 5000+ tanks overheeft? Als de schattingen van tanks van Rusland tussen de 12k en 24k liggen?
Al is de HELFT kapot/versleten/museumstuk, dan nog kom ik op 6000-12000 werkende tanks, waarvan er dus volgens jullie informatie 1673 kapot zijn.. hoe kan 5000+ dan niet plausibel zijn? Vragen vragen vragen.
Maar vind je het niet überhaupt een beetje vreemd dat de russen t62 gebruiken? een tank uit de jaren 60. Als ze zoveel goed werkende tanks hadden. Dan zouden ze die toch wel gebruiken.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:31 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Inderdaad, wederom framen. Je schrijft het zo op, dat het jou goed uitkomt. Inderdaad, er waren geen T-62's in het veld.. neejoh.. allemaal fake.
Alleen al de bron die je aangeeft, maar laten we die T-62 ff vergeten en ons ff framen op: T-72, T-80 en T-90... gewoon.. zodat de aantallen voor jou WEL goeduitkomen...
[..]
Maar de verliezen van 1 specifiek type zegt natuurlijk 0 over hoeveel van de 12K daadwerkelijk nog operabel is, operabel gemaakt kan worden.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:31 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Inderdaad, wederom framen. Je schrijft het zo op, dat het jou goed uitkomt. Inderdaad, er waren geen T-62's in het veld.. neejoh.. allemaal fake.
Alleen al de bron die je aangeeft, maar laten we die T-62 ff vergeten en ons ff framen op: T-72, T-80 en T-90... gewoon.. zodat de aantallen voor jou WEL goeduitkomen...
[..]
Ze hebben nog gazibiljoenjard T-14's klaar. Ze willen echter eerst de oude tanks kwijt want dat is slim. Of zo,quote:Op zondag 5 februari 2023 17:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar vind je het niet überhaupt een beetje vreemd dat de russen t62 gebruiken? een tank uit de jaren 60. Als ze zoveel goed werkende tanks hadden. Dan zouden ze die toch wel gebruiken.
Ja op papier. Nu de vraag hoeveel ze er echt hebben. Want door corruptie willen de echte cijfers wel wat anders liggen. neem de t14. tussen de 20 en 50 actief? Enige wat we tot nu toe van de t14 gezien hebben was bij een militaire parade waarbij de motor stuk ging en die niet meer verder kon.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Cijfers van 2021/2022
T-62 Actief 800 Reserve: 1,200
T-72 Actief 2030 Reserve 7000
T-80 Actief 480 Reserve 3000
T-90 Actief 417 Reserve 200
T-14 Actief 20-50
Wat de staat is van de tanks in reserve is natuurlijk de vraag. Het is soms handig om onbruikbaar spul te laten staan om het dan bij een ontwapeningsverdrag aan te bieden als concessie.
Daarvan is een interessante vraag waarom ze T-62s aan het reviseren zijn, en niet T-72s. Schijnt dat ze daar geen werkende lopen meer voor hebben.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Cijfers van 2021/2022
T-62 Actief 800 Reserve: 1,200
T-72 Actief 2030 Reserve 7000
T-80 Actief 480 Reserve 3000
T-90 Actief 417 Reserve 200
T-14 Actief 20-50
Wat de staat is van de tanks in reserve is natuurlijk de vraag. Het is soms handig om onbruikbaar spul te laten staan om het dan bij een ontwapeningsverdrag aan te bieden als concessie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |