Emmengodenquote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef yats het volgende:
Ik kan me niet in deze TT vinden. Maar ergebs gun ik Groningen weer een nederlaag...
Leuke club, leuke mensen. Ik hoop dat ze erin blijven. Alleen wat een pokke-eind om daar te komen zeg...quote:
Die lui mogen wel degraderen, daar zijn we het over eens, toch?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef yats het volgende:
Ik kan me niet in deze TT vinden. Maar ergebs gun ik Groningen weer een nederlaag...
Dan valt er weinig te juichen voor je.quote:
Op het moment van typen dacht ik dat 'ie er af zou gaan, zag er ernstig uit.quote:
Zeker! Al vind ik het ook wel grappig dat jullie nu afhaken bovenin.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die lui mogen wel degraderen, daar zijn we het over eens, toch?
Het was een mooie dag om dichterbij te komen.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon maar één schot op doel, en zoals gewoonlijk helpt Twente een club die het moeilijk heeft
[ afbeelding ]
Nou ja, de andere clubs verspelen ook bijna allemaal punten.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker! Al vind ik het ook wel grappig dat jullie nu afhaken bovenin.
Die worden op ruime afstand van de top 4 gewoon vijfde.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente in uitwedstrijden begint ook een leuke rubriek te worden.
Ik hoop dat ze op de laatste speeldag nog 4e kunnen worden gezien het programmaquote:Op zondag 5 februari 2023 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die worden op ruime afstand van de top 4 gewoon vijfde.
En het dan lekker verneuken in de playoffs.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die worden op ruime afstand van de top 4 gewoon vijfde.
Waarom zou je dat hopen?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze op de laatste speeldag nog 4e kunnen worden gezien het programma
Omdat @hhh38 waarschijnlijk denkt dat Ajax dan op bezoek moet bij Twente dat ergens nog voor speelt. Hierbij gaat hij er van uit dat de titel pas op de laatste speeldag wordt vergeven.quote:
Dat zal helpen!quote:Op donderdag 9 februari 2023 14:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Fortuna Sittard met Giro 555 op shirtjes dit weekend uit tegen Emmen
https://eredivisie.nl/nie(...)ro-555-op-het-shirt/
tis een mooi gebaarquote:
Het was een mooier gebaar als die rijke eigenaren zelf flink zouden doneren...quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
tis een mooi gebaar
maar we beginnen sowieso al beetje bij beetje meer in vorm te raken, op elkaar in te spelen
hopelijk kunnen we zaterdag weer voor de 3 punten gaan, jammer van afgelopen vrijdag maar ja 0-0 tegen Sparta is niet slecht, tegen de nummer 6
Alleen 1e helft gescoordquote:
PSV en Emmengodenquote:Op zaterdag 11 februari 2023 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een stomme, matige wedstrijden vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |