quote:Op zondag 5 februari 2023 14:02 schreef heywoodu het volgende:
Goed, apen zijn dus ook bekend met gloryholes. Toch weer informatie die we nu hebben.
Nee! Nohommoquote:Op zondag 5 februari 2023 14:10 schreef marc0871 het volgende:
Als een man een gat ziet, vraagt hij zich onwillekeurig af of het zou passen.
als je het met deze stelling eens bent.
Zit spauwmuur tussen, pik is te kleinquote:Op zondag 5 februari 2023 14:22 schreef raptorix het volgende:
Boooooooh @:de_boswachter heb jij ook een gaatje in de muur met de buurvrouw?
Niet denken in mogelijkheden zoals @Geerd en @Hyaenidae wel kunnenquote:Op zondag 5 februari 2023 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zit spauwmuur tussen, pik is te klein
Je zou bv een deur kunnen laten plaatsen in die muur zodat je te allen tijde toegang hebt tot je buurvrouw en haar diensten.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Niet denken in mogelijkheden zoals @:geerd en @:hyaenidae wel kunnen
Met een deur erin is het niet spannend genoeg. Ik wil gewoon niet weten wie er aan de andere kant van de muur zit te zuigen. Misschien is het Lassie wel poooooohquote:Op zondag 5 februari 2023 18:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je zou bv een deur kunnen laten plaatsen in die muur zodat je te allen tijde toegang hebt tot je buurvrouw en haar diensten.
Maar ja ik en @:geerd zijn hooggeleid, denken in mogelijkheden is niet vanzelfsprekend als je hoogst genoten opleiding de mulo is.
Ik hou niet van gloryholes, ik wil weten wie er aan mijn 30cm zuigt want dat is alleen toegestaan voor de lekkerste gleufdiertjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met een deur erin is het niet spannend genoeg. Ik wil gewoon niet weten wie er aan de andere kant van de muur zit te zuigen. Misschien is het Lassie wel pooooooh
Ohnee boeit mij weinig.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik hou niet van gloryholes, ik wil weten wie er aan mijn 30cm zuigt want dat is alleen toegestaan voor de lekkerste gleufdiertjes.
De muloquote:Op zondag 5 februari 2023 18:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je zou bv een deur kunnen laten plaatsen in die muur zodat je te allen tijde toegang hebt tot je buurvrouw en haar diensten.
Maar ja ik en @:geerd zijn hooggeleid, denken in mogelijkheden is niet vanzelfsprekend als je hoogst genoten opleiding de mulo is.
Ze zat in isolatie, steekt er ineens een interessant ding door de muur heen. Wat neem jij die aap kwalijk?quote:Op maandag 6 februari 2023 00:35 schreef Marsenal het volgende:
Dat vrouwtje is ook wel een smerige kech ook, die vind echt alles prima.
Hij is niet voor niets Japans natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Die Itoh heeft dus een erg klein piemeltje
Ja maar blijft een mooi woord om te gebruiken tochquote:Op maandag 6 februari 2023 00:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De mulo
Deze schoolvorm ontstond ten gevolge van de onderwijswet van 1857 en werd afgeschaft na de invoering van de Mammoetwet in 1968.
BLO... Buitengewoon Laag Onderwijsquote:Op maandag 6 februari 2023 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja maar blijft een mooi woord om te gebruiken toch
Net als BLO of LTS zwakstroom.
Ja daar scoor je punten mee op je CVquote:Op maandag 6 februari 2023 19:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
BLO... Buitengewoon Laag Onderwijs
Jezus wie verzint dit..quote:Op maandag 6 februari 2023 19:19 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
BLO... Buitengewoon Laag Onderwijs
Ik ga naar de zmok school.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:21 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Jezus wie verzint dit..![]()
Blijkbaar accepteerde men vroeger gewoon dom zijn, tegenwoordig gaan we naar het 'speciaal' onderwijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |