Parcoursquote:VRIJDAG, 3 FEBRUARI, 2023
12:30 – 13:30 2023 UCI Cyclo-Cross World Championships Team Relay
ZATERDAG, 4 FEBRUARI, 2023
11:00 2023 UCI Women Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Men Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Women Elite Cyclo-Cross World Championships
ZONDAG, 5 FEBRUARI, 2023
11:00 2023 UCI Men Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Women Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Men Elite Cyclo- Cross World Championships
Je hebt ajax opgezet?quote:
Ze wou nog de trui ophalen. Puck en Fem hebben die al en reden al eerder bij elite dan mag je niet meer terug.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Shirin is een jaar ouder dan Fem en Puck maar doet mee bij de beloften? Apart. (Allang besproken waarschijnlijk).
Omdat ze niet kan winnen van Fem en Puck, dus dan liever hier Kampioen dan 3de worden.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Shirin is een jaar ouder dan Fem en Puck maar doet mee bij de beloften? Apart. (Allang besproken waarschijnlijk).
Eigen keuze, wilde een titel bij beloftenquote:Op zondag 5 februari 2023 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Maar ze heeft ze beide al verslagen dit jaarquote:Op zondag 5 februari 2023 13:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ze niet kan winnen van Fem en Puck, dus dan liever hier Kampioen dan 3de worden.
Ze is van hetzelfde jaar als Fem en Puck, maar ik denk ook niet dat ze van Fem had gewonnen gisteren. Heeft heel lang getwijfeld of ze bij de profs of bij de beloften zou meedoen.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Niet structureel toch?quote:Op zondag 5 februari 2023 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ze heeft ze beide al verslagen dit jaar
Aantal keer. Wat dus niet betekent dat ze niet van ze kan winnenquote:
Klopt, maar ik geef haar wel de minste kans van dat drietal voor dit WK. En zo dacht ze er zelf waarschijnlijk ook over, want als je voor 90% zeker bent dat je gaat winnen dan doe je niet bij de beloften mee.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Aantal keer. Wat dus niet betekent dat ze niet van ze kan winnen
Daarom je eigen fust meenemenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel vrij onmogelijk om daar drinken te halen. Plek weg.
Sta je lekker 4 uur zonder biertje in hand
Thibau is natuurlijk zo kut door op te groeien als zoon van Svenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Ben ik de enige die prima naar Sven kan luisteren maar de pik heeft op Tibo?
Niks mis met Sven inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Mooie openingsvraag iddquote:Op zondag 5 februari 2023 14:43 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft beter geslapen dan bij z’n vorige WK.
Hoe smerig is dat om daar te gaan pissenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Die drukte bij de pisbakken
Lekker geregeld man, zo'n vierkantje met wat van die dingen voor tienduizenden mensen.
Als Kuhn vandaag een medaille pakt snoert Sven wel mondjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een stank zou daar hangen.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Die drukte bij de pisbakken
Lekker geregeld man, zo'n vierkantje met wat van die dingen voor tienduizenden mensen.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:49 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel een broertje van klootzak Ief LamPaard
LOL idd, waarom is dat een klootzak heb ik iets gemistquote:Op zondag 5 februari 2023 14:49 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel een broertje van klootzak Ief LamPaard
https://www.wielerflits.n(...)inderen-tim-wellens/quote:Op zondag 5 februari 2023 14:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL idd, waarom is dat een klootzak heb ik iets gemist
Favoriet hinderenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL idd, waarom is dat een klootzak heb ik iets gemist
Ze reed een minuut harder over 6 rondjes dan Van Empel, al zijn de omstandigheden natuurlijk niet per se gelijk.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ze niet kan winnen van Fem en Puck, dus dan liever hier Kampioen dan 3de worden.
Kun je niet vergelijken idd, gisteren lag er veel meer modder. Kwamen ze ook veel viezer binnen.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze reed een minuut harder over 6 rondjes dan Van Empel, al zijn de omstandigheden natuurlijk niet per se gelijk.
Maar Shirin wilde graag een PLAK en TRUI en ik kan haar geen ongelijk geven.
Ik wel, zo'n jeugd-titel bij de vrouwen is wmb vrijwel niets waard, ook voor een 10% kan bij de senioren had ik dat geadviseerd.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze reed een minuut harder over 6 rondjes dan Van Empel, al zijn de omstandigheden natuurlijk niet per se gelijk.
Maar Shirin wilde graag een PLAK en TRUI en ik kan haar geen ongelijk geven.
Belgen krijgen nu een VRT pushmelding over startpositie van Wout.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:01 schreef Faraday01 het volgende:
Zelfs de startopstelling haalt straks nog het nieuws in Vlaanderen
Niet dusquote:Op zondag 5 februari 2023 15:02 schreef Szura het volgende:
De tweede rij is inmiddels geanalyseerd, we kunnen beginnen
Hele discussies of hij nu wel of niet links moet gaan staan.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:02 schreef Szura het volgende:
De tweede rij is inmiddels geanalyseerd, we kunnen beginnen
Belg uiteraardquote:Op zondag 5 februari 2023 15:04 schreef superniger het volgende:
Kijken jullie op de Belg of op de NOS?
quote:Op zondag 5 februari 2023 15:04 schreef superniger het volgende:
Kijken jullie op de Belg of op de NOS?
Dacht eerst dat ie zn topje zocht, dus het viel nog mee.quote:
Het is wachten op de eerste koersen op kinderkopjes. Gigantisch topfavorietquote:
Doet in het veld ook niet vooraan mee alleen op het NK in de modder zonder Matje.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Gek gezicht om Nieuwenhuis vooraan te zien als je normaal vooral wegwielrennen kijkt.
De knechten hebben hun werk gedaan in de eerste 300 meter.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zouden er twee wat beter zijn dan de rest?
6:41 inclusief aanloop vanaf de startquote:
De twee moeten zelfs lang wachten met de ceremonie tot de nummer 3 binnen is.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:13 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk is het een schande dat de nr 3. mee op het podium mag straks.
Wel met veel meer modder.quote:
WTF, vrouwen die langzamer gaan dan mannenquote:
Vooral bizar dat die snelheden inclusief trap zijnquote:
Shirin zou gisteren ook niet gewonnen hebben.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Shirin reed 10s sneller per rondje dan gisteren, dus geen supergroot verschil.
Vind ik niet hoor, dit zijn twee echt exceptionele renners. Niemand in de geschiedenis van het veldrijden had deze twee bij kunnen houden (op Roger de Vlaeminck na dan)quote:Op zondag 5 februari 2023 15:13 schreef Felagund het volgende:
Eigenlijk is het een schande dat de nr 3. mee op het podium mag straks.
*10s sneller dan de snellere vrouwen die ze wilde ontlopenquote:Op zondag 5 februari 2023 15:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Shirin reed 10s sneller per rondje dan gisteren, dus geen supergroot verschil.
Ik was ook niet heel serieus, maar het is ook vooral jammer dat Pidcock niet mee durft te doen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, dit zijn twee echt exceptionele renners. Niemand in de geschiedenis van het veldrijden had deze twee bij kunnen houden (op Roger de Vlaeminck na dan)
Bandenspanning!quote:
Op een skipiste is er weleens zo’n drone neergestortquote:Op zondag 5 februari 2023 15:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou lachen zijn als iemand die drone kopt.
Misschien wel, misschien ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Verspeelt VDP-God niet weer teveel energie met z'n harde snukken?
Terwijl Van Aert alleen maar hoeft te volgen in het wiel en straks de sprint winnen.
Als ze gaan sur placen dan kan Gerben Kuypers misschien nog verrassen!quote:Op zondag 5 februari 2023 15:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Verspeelt VDP-God niet weer teveel energie met z'n harde snukken?
Terwijl Van Aert alleen maar hoeft te volgen in het wiel en straks de sprint winnen.
Hoe meer vermoeid, hoe lastiger het gaat. Benieuwd of het de hele wedstrijd goed blijft gaan.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:24 schreef Fretwork het volgende:
Wout verliest wel wat meer snelheid bij de balken
En terecht, wk onder het uur kan echt nietquote:Op zondag 5 februari 2023 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
10 ronden, niet de 9 die Paul noemde.
Kon het niet meer houden.quote:
Ja dit mogen we meemakenquote:Op zondag 5 februari 2023 15:24 schreef Steven184 het volgende:
Wat een tweestrijd is dit toch ook. Dat we dit mogen meemaken?
99 uit 103 toch?quote:
Dat is WOKE!quote:Op zondag 5 februari 2023 15:29 schreef Steven184 het volgende:
Waarom laten we af en toe ook de amateurkoers zien?
Van de 103 races waarin ze samen aan de start stonden was er 4 keer een andere winnaar.quote:
Oh, dat hoorde ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Van de 103 races waarin ze samen aan de start stonden was er 4 keer een andere winnaar.
103 uit 107.
![]()
De man die zo goed over de eerste balk sprong dat ie tegen de tweede aan knalde?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Die V. Pelluard voor Colombia, is dat BMX'er Vincent?
Belgjes snappen het niet zo blijkbaar.quote:
Maar bij de junioren dan, of wat? Toch niet bij de senioren?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Van de 103 races waarin ze samen aan de start stonden was er 4 keer een andere winnaar.
103 uit 107.
![]()
Meter of 4/5 denk. Geen hele brede weg.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoeveel meter is die laatste lijn eigenlijk?
Lengte bedoel ikquote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meter of 4/5 denk. Geen hele brede weg.
Lengtequote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meter of 4/5 denk. Geen hele brede weg.
Misschien staat ie wel klaar voor een eventuele latere fase als er wat speling is.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Verlies je gewoon direct 5 seconden als het niet meer is. Dodelijk.
De beste zijn van dat B-garnituur kan ook niet heel moeilijk zijn toch.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Die Kuypers heeft de voorraad van de Toon over genomen?
Het is nog wel vrij ver en licht omhoog tot de finish toch?quote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zie ze elkaar echt niet losrijden. De crux gaat dus zijn of Mathieu al eerste ligt bij de balken en of hij het gaatje vast kan houden. Eerste denk ik wel, tweede niet. Dan sprint met Mathieu van kop af aan, heeft hij een heel licht voordeel in principe.
Aike Viskbeekquote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Die Kuypers heeft de voorraad van de Toon over genomen?
Dat gaan hele snelle slotrondes worden aangezien ze beide op kop zullen willen rijden bij de balkjesquote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zie ze elkaar echt niet losrijden. De crux gaat dus zijn of Mathieu al eerste ligt bij de balken en of hij het gaatje vast kan houden. Eerste denk ik wel, tweede niet. Dan sprint met Mathieu van kop af aan, heeft hij een heel licht voordeel in principe.
Poeh. Denk alles samen inderdaad. Alleen senioren lijkt een beetje veel. Geen idee.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar bij de junioren dan, wat? Toch niet bij de senioren?
Zou wel kunnen bij de senioren toch? Van der Poel won op een gegeven moment meer dan 30 veldritten per jaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar bij de junioren dan, of wat? Toch niet bij de senioren?
Ja niemand weet precies hoe ver blijkbaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nog wel vrij ver en licht omhoog tot de finish toch?
2 jaar op rij dat ie 32 won.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel kunnen bij de senioren toch? Van der Poel won op een gegeven moment meer dan 30 veldritten per jaar.
Lijkt toch wel mee te vallen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef wimderon het volgende:
Van der Haar heeft zich echt wel helemaal de vernieling in gereden/gelopen op het NK, daarna had hij overal last van en is hij een stuk minder.
Lange rechte lijn. Ik zeg woutquote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En inmiddels al een jaar of 8 bij de Elite.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel kunnen bij de senioren toch? Van der Poel won op een gegeven moment meer dan 30 veldritten per jaar.
Het is toch ook een schunnige rotstreek om ze precies daar te leggen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
De balken gaan een rol spelen.
Dat zijn teksten.
ZIEDEND!quote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is toch ook een schunnige rotstreek om ze precies daar te leggen.
Puur Oranje chauvinisme.
Daar zou Michel Wuyts eens een column over moeten schrijven, vind ik.
Kwaad. Woedend.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Puur Oranje chauvinisme.
Kans dat ze hier nog gaan surplacen zodat het op explosiviteit wordt gespeeld, lijkt me wel héél erg klein, ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was wel gewoon een blunder van Wout, later heeft hij wel begrepen hoe het wel moet.
Stop hiermee.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Puur Oranje chauvinisme.
Stop ermee om van andere mensen te eisen ergens mee te stoppen.quote:
Ik tel 17 niet-zeges, dus 17 van de 179 keer dat iemand anders won. Waarvan het gros in de eerste jaren, het zijn er dus echt 3 of 4 bij de vorige 100 ontmoetingenquote:Op zondag 5 februari 2023 15:42 schreef Aguero het volgende:
https://cx.procyclingstat(...)rt/same-race-results
Mwaquote:Op zondag 5 februari 2023 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dit gaat de ervaren MVTH toch wel volhouden?
Maar hij lijkt ook niet full panic mode te trappenquote:Op zondag 5 februari 2023 15:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Wout lijkt de gaatjes ietsje langzamer dicht te krijgen.
Heeft die pech gehad? Opeens achter Iserbyt en Van der Haar.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dit gaat de ervaren MVTH toch wel volhouden?
Lijkt net iets moeilijker te gaan elke keer ja, maar kans ook aanwezig dat Mathieu zichzelf daarmee sloopt richting slotrondequote:Op zondag 5 februari 2023 15:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Wout lijkt de gaatjes ietsje langzamer dicht te krijgen.
Die zakte in de timing langzaam terug. Of een leegloper gehad of een opgeblazen motor.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft die pech gehad? Opeens achter Iserbyt en Van der Haar.
Dubbele Froome-finishquote:Op zondag 5 februari 2023 15:54 schreef franklop het volgende:
Een sprint waarbij ze beide uit klikpedaal schieten!
Of exact dezelfde tijd en daarom beiden de trui.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:54 schreef franklop het volgende:
Een sprint waarbij ze beide uit klikpedaal schieten!
Dat maakt het wel gelijk duidelijk dat de naar de strijd om p3 geschakeld zijn jaquote:
Dat de 33mm net boller staat dan de 32mm voor de fotofinishquote:Op zondag 5 februari 2023 15:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Of exact dezelfde tijd en daarom beiden de trui.
Van mij mag het, maar het zal wel niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:55 schreef wimderon het volgende:
Van der Haar binnen de halve minuut, kan het nog?!
Met AGR materiaalquote:Op zondag 5 februari 2023 15:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat de 33mm net boller staat dan de 32mm voor de fotofinish
We zijn in Nederland, zal je zien dat ze eerst Wout als winnaar uitroepen en dat het aantal minuten later toch Kindermepper blijkt te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Of exact dezelfde tijd en daarom beiden de trui.
Zul je ook zien dat Adrie zelf de fotofinish-camera heeft opgesteld.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat de 33mm net boller staat dan de 32mm voor de fotofinish
En dat ze dan als soort Vader Abraham random iemand aanwijzen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
We zijn in Nederland, zal je zien dat ze eerst Wout als winnaar uitroepen en dat het aantal minuten later toch Kindermepper blijkt te zijn.
En daarna aan het bier in het kleine café aan de haven.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En dat ze dan als soort Vader Abraham random iemand aanwijzen.
SIENEKE!
Waar je dinges zegt bedoel je Iserbyt, stop de tijd.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:01 schreef heywoodu het volgende:
16s voor Van der Haar en dinges valt ook nog alles mee zeg
Stel u voor, vd Haar straks met een Bradburryquote:Op zondag 5 februari 2023 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Ze zijn al een paar rondes op reserve aan het rijden vooraan.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Daarom trekt Wout er nu zo aan; Matje ging hem gewoon veels te langzaam.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |