Parcoursquote:VRIJDAG, 3 FEBRUARI, 2023
12:30 – 13:30 2023 UCI Cyclo-Cross World Championships Team Relay
ZATERDAG, 4 FEBRUARI, 2023
11:00 2023 UCI Women Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Men Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Women Elite Cyclo-Cross World Championships
ZONDAG, 5 FEBRUARI, 2023
11:00 2023 UCI Men Junior Cyclo-Cross World Championships
13:00 2023 UCI Women Under 23 Cyclo-Cross World Championships
15:00 2023 UCI Men Elite Cyclo- Cross World Championships
Je hebt ajax opgezet?quote:
Ze wou nog de trui ophalen. Puck en Fem hebben die al en reden al eerder bij elite dan mag je niet meer terug.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Shirin is een jaar ouder dan Fem en Puck maar doet mee bij de beloften? Apart. (Allang besproken waarschijnlijk).
Omdat ze niet kan winnen van Fem en Puck, dus dan liever hier Kampioen dan 3de worden.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Shirin is een jaar ouder dan Fem en Puck maar doet mee bij de beloften? Apart. (Allang besproken waarschijnlijk).
Eigen keuze, wilde een titel bij beloftenquote:Op zondag 5 februari 2023 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Maar ze heeft ze beide al verslagen dit jaarquote:Op zondag 5 februari 2023 13:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ze niet kan winnen van Fem en Puck, dus dan liever hier Kampioen dan 3de worden.
Ze is van hetzelfde jaar als Fem en Puck, maar ik denk ook niet dat ze van Fem had gewonnen gisteren. Heeft heel lang getwijfeld of ze bij de profs of bij de beloften zou meedoen.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Niet structureel toch?quote:Op zondag 5 februari 2023 13:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ze heeft ze beide al verslagen dit jaar
Aantal keer. Wat dus niet betekent dat ze niet van ze kan winnenquote:
Klopt, maar ik geef haar wel de minste kans van dat drietal voor dit WK. En zo dacht ze er zelf waarschijnlijk ook over, want als je voor 90% zeker bent dat je gaat winnen dan doe je niet bij de beloften mee.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Aantal keer. Wat dus niet betekent dat ze niet van ze kan winnen
Daarom je eigen fust meenemenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel vrij onmogelijk om daar drinken te halen. Plek weg.
Sta je lekker 4 uur zonder biertje in hand
Thibau is natuurlijk zo kut door op te groeien als zoon van Svenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Ben ik de enige die prima naar Sven kan luisteren maar de pik heeft op Tibo?
Niks mis met Sven inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Mooie openingsvraag iddquote:Op zondag 5 februari 2023 14:43 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft beter geslapen dan bij z’n vorige WK.
Hoe smerig is dat om daar te gaan pissenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Die drukte bij de pisbakken
Lekker geregeld man, zo'n vierkantje met wat van die dingen voor tienduizenden mensen.
Als Kuhn vandaag een medaille pakt snoert Sven wel mondjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een stank zou daar hangen.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Die drukte bij de pisbakken
Lekker geregeld man, zo'n vierkantje met wat van die dingen voor tienduizenden mensen.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:49 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel een broertje van klootzak Ief LamPaard
LOL idd, waarom is dat een klootzak heb ik iets gemistquote:Op zondag 5 februari 2023 14:49 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel een broertje van klootzak Ief LamPaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |