Hoe smerig is dat om daar te gaan pissenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Die drukte bij de pisbakken
Lekker geregeld man, zo'n vierkantje met wat van die dingen voor tienduizenden mensen.
Als Kuhn vandaag een medaille pakt snoert Sven wel mondjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Ben ik de enige die prima naar Sven kan luisteren maar de pik heeft op Tibo?
Wat een stank zou daar hangen.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Die drukte bij de pisbakken
Lekker geregeld man, zo'n vierkantje met wat van die dingen voor tienduizenden mensen.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:49 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel een broertje van klootzak Ief LamPaard
LOL idd, waarom is dat een klootzak heb ik iets gemistquote:Op zondag 5 februari 2023 14:49 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel een broertje van klootzak Ief LamPaard
https://www.wielerflits.n(...)inderen-tim-wellens/quote:Op zondag 5 februari 2023 14:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL idd, waarom is dat een klootzak heb ik iets gemist
Favoriet hinderenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL idd, waarom is dat een klootzak heb ik iets gemist
Ze reed een minuut harder over 6 rondjes dan Van Empel, al zijn de omstandigheden natuurlijk niet per se gelijk.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ze niet kan winnen van Fem en Puck, dus dan liever hier Kampioen dan 3de worden.
Kun je niet vergelijken idd, gisteren lag er veel meer modder. Kwamen ze ook veel viezer binnen.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze reed een minuut harder over 6 rondjes dan Van Empel, al zijn de omstandigheden natuurlijk niet per se gelijk.
Maar Shirin wilde graag een PLAK en TRUI en ik kan haar geen ongelijk geven.
Ik wel, zo'n jeugd-titel bij de vrouwen is wmb vrijwel niets waard, ook voor een 10% kan bij de senioren had ik dat geadviseerd.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze reed een minuut harder over 6 rondjes dan Van Empel, al zijn de omstandigheden natuurlijk niet per se gelijk.
Maar Shirin wilde graag een PLAK en TRUI en ik kan haar geen ongelijk geven.
Belgen krijgen nu een VRT pushmelding over startpositie van Wout.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:01 schreef Faraday01 het volgende:
Zelfs de startopstelling haalt straks nog het nieuws in Vlaanderen
Niet dusquote:Op zondag 5 februari 2023 15:02 schreef Szura het volgende:
De tweede rij is inmiddels geanalyseerd, we kunnen beginnen
Hele discussies of hij nu wel of niet links moet gaan staan.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:02 schreef Szura het volgende:
De tweede rij is inmiddels geanalyseerd, we kunnen beginnen
Belg uiteraardquote:Op zondag 5 februari 2023 15:04 schreef superniger het volgende:
Kijken jullie op de Belg of op de NOS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |