SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ben wezen portret schilderen bij het ouderlijk huis.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Hoe is het, Lucky?
Volop weekend aan het houden?
Is dat niet koud? Of ben je dan binnen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben wezen portret schilderen bij het ouderlijk huis.
Hoe was het uitje met je pa?
Binnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat niet koud? Of ben je dan binnen?
En uitje is morgen pas.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schrok wakker omdat Symph niet zo subtiel van tv naar radio schakelde
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Binnen.
Oh morgen de film en uit eten dus.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar schilder je dan portretten van? Van je ouders?
En hebben we hier te maken met een nieuwe Van Gogh (die ook pas geld waard werd na zijn dood?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ouders, een oom en 2 nichtjes tot op heden.
Die rechtse wel ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Kandidaat voor de debiele hoesfotocompetitie
Van Gogh was een flapdrol in vergelijking.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
En hebben we hier te maken met een nieuwe Van Gogh (die ook pas geld waard werd na zijn dood?)
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Kandidaat voor de debiele hoesfotocompetitie
Ik heb het over Vincent hè?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Gogh was een flapdrol in vergelijking.
Goede avond en welkom, livelink.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Gogh was een flapdrol in vergelijking.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
The Police - Spirits in a material world
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het over Vincent hè?
Niet over Theo.
Dat kon Vincent dan weer minder goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Theo was een toch wel de Ischa Meijer onder de interviewers, imo.
Goede avond en welkom, brother52.quote:
Die lakten zelf hun deuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kon Vincent dan weer minder goed.
Maar we hadden het over schilderen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef brother52 het volgende:
Alhoewel, voor mij is dit marillion niet meer...
Ik keek graag naar zijn programmaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Theo was een toch wel de Ischa Meijer onder de interviewers, imo.
Marillion is met Fish. Sinds Steve zanger is, zijn ze muzikaal ook een wat andere richting in gegaan.quote:
Als Vincent nu geleefd had, had niemand ooit van Bob Ross gehoord. Dan was het Vince wat de klok sloeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik keek graag naar zijn programma
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik keek graag naar zijn programma
Bob Ross is de Carlo Boszhard onder de kunstenaars.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Als Vincent nu geleefd had, had niemand ooit van Bob Ross gehoord. Dan was het Vince wat de klok sloeg.
Was hij ook homo?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bob Ross is de Carlo Boszhard onder de kunstenaars.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Als Vincent nu geleefd had, had niemand ooit van Bob Ross gehoord. Dan was het Vince wat de klok sloeg.
Nee, Carlo heb ik nog nooit met een eekhoorntje in zijn borstzak gezien.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bob Ross is de Carlo Boszhard onder de kunstenaars.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn kapsel in ieder geval wel.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, Carlo heb ik nog nooit met een eekhoorntje in zijn borstzak gezien.
A happy little tree here and a happy little tree there...quote:
Briljantquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vandaag op de radio website:
[ afbeelding ]
Dat jullie het even weten!
Wat is de oplossing dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vandaag op de radio website:
[ afbeelding ]
Dat jullie het even weten!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
A happy little tree here and a happy little tree there...
3 wekenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hm dat was toch een bekende groep.
Ik ken alleen Driver Seat van hen, denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet mijn kopje theequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die kwam erna.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken alleen Driver Seat van hen, denk ik.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken alleen Driver Seat van hen, denk ik.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef Symphonic het volgende:
House of the rising sun![]()
Ik heb hier 333 uitvoeringen van
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Transvision vamp i want your live
Ik ken hullie ook nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:39 schreef livelink het volgende:
Gegoogled, maar ik had nog nooit van haar/hen gehoord.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van Halen Running With The Devil.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Van Halen Running With The Devil.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wat doe je nu? Snel en compleet.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wat doe je nu? Snel en compleet.
Het is je vergeven. Dat kan de beste gebeurenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Sorry, mijn muziekAlzheimer light liet me even in de steek.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Dat kan de beste gebeuren
En tegelijkertijd klinkt het zo bekend.quote:
Soort vanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
En tegelijkertijd klinkt het zo bekend.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:47 schreef livelink het volgende:
Oops, upside my head again dacht ik aan, maar dat is BS merk ik nu.
Nee, het is PSquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:47 schreef livelink het volgende:
Oops, upside my head again dacht ik aan, maar dat is BS merk ik nu.
livelink vond het maar bullshit.quote:
Toch scoorde het niet slecht:quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beetje wel![]()
Dit hummer hadden ze gewoon niet moeten doen.
Bagger
Ik vind dat ook veel logischer dan PS.quote:
Zeker. Vond het knap gevonden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was er bijna maar ik kon het niet labelen.
Goed gehoord
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Die ritchie family wordt een beetje de nieuwe oscar harris
Zullen we gaan sporten of op het strand gaan liggen?quote:
Op die wijze ijshockeyen lijkt me een slecht idee welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zullen we gaan sporten of op het strand gaan liggen?
Dat moet vast te combineren zijn.
Ga jij zo niet sporten dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Op die wijze ijshockeyen lijkt me een slecht idee wel
Ik vond het eigenlijk een hele foute seksistische hoes, maar wilde niet te principieel feministisch overkomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet vallen lijkt me wel een vereistequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker op het strand. Kan nooit goed voor je schaatsen zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeker op het strand. Kan nooit goed voor je schaatsen zijn.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat een belachelijk vrolijke nummers waren er toch. Je kan wel horen dat de gasprijs erg laag was destijds.
Wat een belachelijk vrolijke nummers waren er toch. Je kan wel horen dat de gasprijs erg laag was destijds.
quote:
Die goede ouwe tijd toen we het nog warm hadden en we konden sporten in onze bikini's.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:
Dat kun je nu nog hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Die goede ouwe tijd toen we het nog warm hadden en we konden sporten in onze bikini's.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Die goede ouwe tijd toen we het nog warm hadden en we konden sporten in onze bikini's.
Ik ben nooit verder gegaan dan een badpak eerlijk gezegd. En dat liever al niet.quote:
Mijn bierpens gleed op fantastische wijze heel soepel over mijn Speedo. Had je ze moeten zien kijken!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gegaan dan een badpak eerlijk gezegd. En dat liever al niet.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn bierpens gleed op fantastische wijze heel soepel over mijn Speedo. Had je ze moeten zien kijken!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn bierpens gleed op fantastische wijze heel soepel over mijn Speedo. Had je ze moeten zien kijken!
Was dit al uitgebracht in 1953?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:20 schreef Melting het volgende:
Dit werd niet gedraaid bij de watersnoodramp in 1953.
Dat is 1 van de 2 redenen waarom het toen niet werd gedraaid.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was dit al uitgebracht in 1953?
Kijk..... enjoy.... ik ga eens kijken wat het volgende biertje is. Mijne is net op.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik schenk een whisky in.
Wat ben jij aan het lurken @:Melting ?
Dank je, jij ook!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... enjoy.... ik ga eens kijken wat het volgende biertje is. Mijne is net op.
Klopt.....quote:
J'ai kein idea.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nieuw met die kleur?
Drink je het dan wel op?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.....
En dit biertje is geen succes. tussen de 3.00 en 3.25 op de schaal van 5.
Alles van 3.00 of hoger drink ik op.quote:
Het komt mij wel bekend voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nieuw met die kleur?
Ik kreeg nu helemaal geen mentionquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kreeg nu helemaal geen mention![]()
Dit is Barbra Streisand lijkt me met iemand die ik niet herken.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:44 schreef livelink het volgende:
Kun je jezelf mentionen eigenlijk @:livelink
Dit was nou ook niet zo'n voor de hand liggend setje.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Lucky2Bastard je hebt een DM van jezelf.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vroeger kreeg je dan den Agossie meldingquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je dan den Agossie melding
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De een kon niet scheel kijken en de ander kon niet zingenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was nou ook niet zo'n voor de hand liggend setje.
Nu kreeg ik wel een Mention Alertquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:49 schreef Melting het volgende:
Drink jij ook een biertje, @:livelink? Of vanavond niet?
Als in agossie, je hebt jezelf een bericht gestuurd bij gebrek aan vriendenquote:
CHouffe cherry, Fruitage, Fruitesse? Of een andere?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu kreeg ik wel een Mention Alert![]()
Ik heb een kersenbiertje op vanavond en er staat er nog een in de koelkast, dus wellicht voor later.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als in agossie, je hebt jezelf een bericht gestuurd bij gebrek aan vrienden
Kriek Lambiquequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
CHouffe cherry, Fruitage, Fruitesse? Of een andere?
Die krijg je nog steeds.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja,die kan ik me ook nog wel herinneren. Wat dus meteen inhoudt dat ik wel eens geprobeerd heb een DM aan mezelf te sturen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ken er nog wel meer. Maar dit zijn de bekendere voor livelink, denk ik.quote:
Lindemans Kriekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
CHouffe cherry, Fruitage, Fruitesse? Of een andere?
Ik doe dat heel vaak, als me een nummer te binnen schiet die ik wil onthouden om te draaienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja,die kan ik me ook nog wel herinneren. Wat dus meteen inhoudt dat ik wel eens geprobeerd heb een DM aan mezelf te sturen.
Misschien kun je die whisky beter laten staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Quezee afrilique! En nu allemaal!Jantorrilee poermalisaaaa!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Quezee afrilique! En nu allemaal!Jantorrilee poermalisaaaa!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien kun je die whisky beter laten staan.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja,die kan ik me ook nog wel herinneren. Wat dus meteen inhoudt dat ik wel eens geprobeerd heb een DM aan mezelf te sturen.
Dat klinkt beter dan een opgewarmd kliekje.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jazeker, bij De Lachende Javaan in Haarlem…
Misschien at hij daar wel opgewarmde kliekjes!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan een opgewarmd kliekje.
De rijsttafel Kuning leek wat klein bij het uitserveren, maar uiteindelijk kregen we het niet op.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan een opgewarmd kliekje.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien at hij daar wel opgewarmde kliekjes!
Daar heb ik ook wel eens gegeten, was toen echt een fijne tent.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jazeker, bij De Lachende Javaan in Haarlem…
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rijsttafel Kuning leek wat klein bij het uitserveren, maar uiteindelijk kregen we het niet op.
Niet eens koffie na afloop genomen, plofvol…
Dan zat je écht vol, want koffie gaat er vrijwel altijd wel in na het eten. Net als er gek genoeg toch altijd wel een plekje over is voor een sorbet toe.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rijsttafel Kuning leek wat klein bij het uitserveren, maar uiteindelijk kregen we het niet op.
Niet eens koffie na afloop genomen, plofvol…
Het was nogal pittig voor mij, ik kan sowieso 0,0 pepers verdragen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zat je écht vol, want koffie gaat er vrijwel altijd wel in na het eten. Net als er gek genoeg toch altijd wel een plekje over is voor een sorbet toe.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zat je écht vol, want koffie gaat er vrijwel altijd wel in na het eten. Net als er gek genoeg toch altijd wel een plekje over is voor een sorbet toe.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was nogal pittig voor mij, ik kan sowieso 0,0 pepers verdragen.
Ik heb dus 6 cola's naar binnen gegooid om te blussen en dat koolzuur deed ook z'n werk, zeg maar…
Trusten!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer een volle dag voor de boeg.
Ik ga slapen. Dank Melting![]()
Fijne avond nog allemaal
Welterusten Symphonicquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Dank je en welterusten daar!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |