SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ben wezen portret schilderen bij het ouderlijk huis.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Hoe is het, Lucky?
Volop weekend aan het houden?
Is dat niet koud? Of ben je dan binnen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben wezen portret schilderen bij het ouderlijk huis.
Hoe was het uitje met je pa?
Binnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat niet koud? Of ben je dan binnen?
En uitje is morgen pas.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schrok wakker omdat Symph niet zo subtiel van tv naar radio schakelde
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Binnen.
Oh morgen de film en uit eten dus.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar schilder je dan portretten van? Van je ouders?
En hebben we hier te maken met een nieuwe Van Gogh (die ook pas geld waard werd na zijn dood?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ouders, een oom en 2 nichtjes tot op heden.
Die rechtse wel ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Kandidaat voor de debiele hoesfotocompetitie
Van Gogh was een flapdrol in vergelijking.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
En hebben we hier te maken met een nieuwe Van Gogh (die ook pas geld waard werd na zijn dood?)
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Kandidaat voor de debiele hoesfotocompetitie
Ik heb het over Vincent hè?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Gogh was een flapdrol in vergelijking.
Goede avond en welkom, livelink.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Van Gogh was een flapdrol in vergelijking.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
The Police - Spirits in a material world
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb het over Vincent hè?
Niet over Theo.
Dat kon Vincent dan weer minder goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Theo was een toch wel de Ischa Meijer onder de interviewers, imo.
Goede avond en welkom, brother52.quote:
Die lakten zelf hun deuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kon Vincent dan weer minder goed.
Maar we hadden het over schilderen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef brother52 het volgende:
Alhoewel, voor mij is dit marillion niet meer...
Ik keek graag naar zijn programmaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Theo was een toch wel de Ischa Meijer onder de interviewers, imo.
Marillion is met Fish. Sinds Steve zanger is, zijn ze muzikaal ook een wat andere richting in gegaan.quote:
Als Vincent nu geleefd had, had niemand ooit van Bob Ross gehoord. Dan was het Vince wat de klok sloeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik keek graag naar zijn programma
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik keek graag naar zijn programma
Bob Ross is de Carlo Boszhard onder de kunstenaars.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Als Vincent nu geleefd had, had niemand ooit van Bob Ross gehoord. Dan was het Vince wat de klok sloeg.
Was hij ook homo?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bob Ross is de Carlo Boszhard onder de kunstenaars.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Als Vincent nu geleefd had, had niemand ooit van Bob Ross gehoord. Dan was het Vince wat de klok sloeg.
Nee, Carlo heb ik nog nooit met een eekhoorntje in zijn borstzak gezien.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bob Ross is de Carlo Boszhard onder de kunstenaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |