Wie moet dan zijn koffie of bier ko.en brengen of chips en borrelnootjes en avondeten?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is ook de fout van JW. Hij moet duidelijk zijn. Krijg ook de indruk, dat het hem allemaal niet boeit. Nuchtere boer.
De het lijkt er niet eens meer opquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef Hoempah het volgende:
Een RLS kun je het al lang niet meer noemen.
Idd ennalles wat zij niet lust of hoeft is voor hem.. dus is het niet meer dan profiteren van de situatiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie moet dan zijn koffie of bier ko.en brengen of chips en borrelnootjes en avondeten?
Zolang de tv-uitzendingen maar gevuld kunnen worden met zoetsappig geknip en geplakquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef Hoempah het volgende:
Een RLS kun je het al lang niet meer noemen.
Ja er wordt idd heel veel geknipt en geplakt.. ik zie zo vaak beelden die niet bij elkaar horen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang de tv-uitzendingen maar gevuld kunnen worden met zoetsappig geknip en geplak
![]()
ik moet toch eens kijken dam..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja er wordt idd heel veel geknipt en geplakt.. ik zie zo vaak beelden die niet bij elkaar horen.
Alleen daarom kijk ik alquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik moet toch eens kijken dam..
Als deelnemer wordt je geëxploiteerd en als je eruit ligt zoek je het maar weer uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja er wordt idd heel veel geknipt en geplakt.. ik zie zo vaak beelden die niet bij elkaar horen.
ik vind het zo apartdat je zo weinigvan oud deelnemers hoort..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als deelnemer wordt je geëxploiteerd en als je eruit ligt zoek je het maar weer uit
Eunicequote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie moet dan zijn koffie of bier ko.en brengen of chips en borrelnootjes en avondeten?
Zou nooit deelnemen maar indien wel en je ligt eruit dan is het voor mij meteen ook klaar met allesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het zo apartdat je zo weinigvan oud deelnemers hoort..
meeste RLS-deelnemers houden erg van media en camera.. dus had wel verwacht dat je vanalles hoorde..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou nooit deelnemen maar indien wel en je ligt eruit dan is het voor mij meteen ook klaar met alles
Ik denk dat ze dat niet mogen (contract), de enige die nog wat post op facebook is Berend.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het zo apartdat je zo weinigvan oud deelnemers hoort..
Ze hebben allemaal contracten ondertekend met bepaalde voorwaarden en zelfs al zou je iets willen wat wil je gaan doen danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
meeste RLS-deelnemers houden erg van media en camera.. dus had wel verwacht dat je vanalles hoorde..
Maar waar moet je er dan van horen.. ze krijgen verder op tv geen aandacht want ze zijn niet interessant genoeg dus dan blijven alleen hun eigen socials over..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
meeste RLS-deelnemers houden erg van media en camera.. dus had wel verwacht dat je vanalles hoorde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |