Wie moet dan zijn koffie of bier ko.en brengen of chips en borrelnootjes en avondeten?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is ook de fout van JW. Hij moet duidelijk zijn. Krijg ook de indruk, dat het hem allemaal niet boeit. Nuchtere boer.
De het lijkt er niet eens meer opquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef Hoempah het volgende:
Een RLS kun je het al lang niet meer noemen.
Idd ennalles wat zij niet lust of hoeft is voor hem.. dus is het niet meer dan profiteren van de situatiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie moet dan zijn koffie of bier ko.en brengen of chips en borrelnootjes en avondeten?
Zolang de tv-uitzendingen maar gevuld kunnen worden met zoetsappig geknip en geplakquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef Hoempah het volgende:
Een RLS kun je het al lang niet meer noemen.
Ja er wordt idd heel veel geknipt en geplakt.. ik zie zo vaak beelden die niet bij elkaar horen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang de tv-uitzendingen maar gevuld kunnen worden met zoetsappig geknip en geplak
![]()
ik moet toch eens kijken dam..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja er wordt idd heel veel geknipt en geplakt.. ik zie zo vaak beelden die niet bij elkaar horen.
Alleen daarom kijk ik alquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik moet toch eens kijken dam..
Als deelnemer wordt je geëxploiteerd en als je eruit ligt zoek je het maar weer uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja er wordt idd heel veel geknipt en geplakt.. ik zie zo vaak beelden die niet bij elkaar horen.
ik vind het zo apartdat je zo weinigvan oud deelnemers hoort..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als deelnemer wordt je geëxploiteerd en als je eruit ligt zoek je het maar weer uit
Eunicequote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie moet dan zijn koffie of bier ko.en brengen of chips en borrelnootjes en avondeten?
Zou nooit deelnemen maar indien wel en je ligt eruit dan is het voor mij meteen ook klaar met allesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het zo apartdat je zo weinigvan oud deelnemers hoort..
meeste RLS-deelnemers houden erg van media en camera.. dus had wel verwacht dat je vanalles hoorde..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou nooit deelnemen maar indien wel en je ligt eruit dan is het voor mij meteen ook klaar met alles
Ik denk dat ze dat niet mogen (contract), de enige die nog wat post op facebook is Berend.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het zo apartdat je zo weinigvan oud deelnemers hoort..
Ze hebben allemaal contracten ondertekend met bepaalde voorwaarden en zelfs al zou je iets willen wat wil je gaan doen danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
meeste RLS-deelnemers houden erg van media en camera.. dus had wel verwacht dat je vanalles hoorde..
Maar waar moet je er dan van horen.. ze krijgen verder op tv geen aandacht want ze zijn niet interessant genoeg dus dan blijven alleen hun eigen socials over..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
meeste RLS-deelnemers houden erg van media en camera.. dus had wel verwacht dat je vanalles hoorde..
Owwquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou datvus meer een type dat zegt "dat kan je beter zelf duun"
gewoon delen wat ze van hun avontuur vonden, wat de plannen zijn..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal contracten ondertekend met bepaalde voorwaarden en zelfs al zou je iets willen wat wil je gaan doen dan
Zou je het mij vragen dat liet ik iedere ex-deelnemer op je eigen zender opdraven in een praatprogramma zoals ook bij HHBquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gewoon delen wat ze van hun avontuur vonden, wat de plannen zijn..
Als je daarbij dan ook nog bedenkt dat Jeff dus had geprobeerd om Kenzi voor het blok te zetten of op haar bek te laten gaan.....is het een heel ander verhaalquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Even het filmpje van gisteren teruggekeken, waar Mirthe en Kenzy aan het babbelen/roddelen waren over vooral Jeff. Natuurlijk zegt ze dingen, waarvan ze zelf ook nog zegt dat ze dat soort dingen niet mag zeggen, en dat je die liever niet kunt roepen. De context hoe ze het brengt is compleet anders dan bij KimK. Die riep het in het heetst van de strijd. Vindt dit wel anders. Dacht meld het nog even voor de Jeff fans
Je ziet dat ze bijna allemaal hun accounts op privé hebben staan.. denk dat ze veel shit over zich heen krijgen.. iig een aantal van hen die er tot nu toe uit zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gewoon delen wat ze van hun avontuur vonden, wat de plannen zijn..
Is zeker zo jaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar waar moet je er dan van horen.. ze krijgen verder op tv geen aandacht want ze zijn niet interessant genoeg dus dan blijven alleen hun eigen socials over..
Onze stoere Jeff, wat Mirthe ook nog terecht aanhaalt, had dit niet bij Isaac of Marciano geflikt. Het is maar net wat je wilt horen zeg ik dan maarquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je daarbij dan ook nog bedenkt dat Jeff dus had geprobeerd om Kenzi voor het blok te zetten of op haar bek te laten gaan.....is het een heel ander verhaal
Jef had bewust die "staking" om dat bier opgezet om Kenzi voor het blok te zetten, die wilde het bier bewaren voor het feestje van Bern vandaag.
Ik denk dat ze gewoon weer achter de kassa gaan en weer de bouw in en hun oude baantjes weer op gaan pakken.. van alle dromen en hoop om het te maken in de tv wereld eindigd gelijk als ze weer uit de loods zijn.quote:
Ja een schop onder zijn hol moet ie krijgen.😉quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww. Misschien heeft JW dat dan wel nodig
Dat 100%. Ouwe zemelaar is hetquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja een schop onder zijn hol moet ie krijgen.😉
Denk echt dat sommigen een soort van opgelucht zijn dat ze niet heel erg lang in het programma hebben gezetenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je ziet dat ze bijna allemaal hun accounts op privé hebben staan.. denk dat ze veel shit over zich heen krijgen.. iig een aantal van hen die er tot nu toe uit zijn.
Zo zie je maar dat iedereen wat anders leuk vindt.. ik geniet altijd van Babette als ze lekker met iemand zit te kletsen en al helemaal als ze hard moet lachen. Vond het ook een heel leuk gesprek met Marciano over vanillestokje en nog watquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:01 schreef schizolientje het volgende:
babette lult om te lullen wat een ramp is dat, kun je nog zo aardig zijn maar ik zou echt af en toe vragen of uitdagen of ze bv 2 uur haar bakkes houdt
en JW dan heel suffig: echt?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:11 schreef Aggie46 het volgende:
JW: Jeff, we hebben 2 dingen waar we naar uit moeten kijken
Jeff: vertel
JW: vanavond eten aardappels, spruiten en een gehaktstaaf
Jeff: gelukkig ben ik in hongerstaking![]()
(adrem istie zeker)
En Jeff zont verder, af en toe zingend.
Die kreeg ik niet mee.Goeie. Ik schoot in de lach toen Jeff zei dat hij in hongerstaking isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en JW dan heel suffig: echt?
hahaha nee vent.. het is Jeff die het zegt
Ik heb het idee dat JW een maatje zoekt in Jeff maar dat dat niet wederzijds is. Een beetje zoals Esther bij JWquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:11 schreef Aggie46 het volgende:
JW: Jeff, we hebben 2 dingen waar we naar uit moeten kijken
Jeff: vertel
JW: vanavond eten aardappels, spruiten en een gehaktstaaf
Jeff: gelukkig ben ik in hongerstaking![]()
(adrem istie zeker)
En Jeff zont verder, af en toe zingend.
Ze waren een tijdje best wel goeie maatjes maar inmiddels is JW erachter dat Jeff hem al een aantal keer genaaid heeft en vertrouwd hem niet meer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat JW een maatje zoekt in Jeff maar dat dat niet wederzijds is. Een beetje zoals Esther bij JW
Toch hebben ze samen vaak een hoop plezier.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat JW een maatje zoekt in Jeff maar dat dat niet wederzijds is. Een beetje zoals Esther bij JW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |