JW zegt ook altijd dat hij zichzelf in Jeff ziet.. zo was ik ook toen ik jonger was zei hij.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Toch hebben ze samen vaak een hoop plezier.
JW zegt regelmatig tegen Jeff, dat ze dezelfde opvattingen hebben.
Beetje een straatschoffie.
Ik vermoed voor teams?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:18 schreef HappyCharly het volgende:
ze hebben gele kleren aan,why?
Ze gaan nu live cluedo spelen...
Teams rood geel en blauw, voor zover ik kan zienquote:
niet te volgen... want vorig weekend gaf ze nogduidelijk aan bij jappie dat ze afstand wilde..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:19 schreef danaqui het volgende:
Wat zijn Wanda en Jappie aanhalig, paar dagen al omhelsen ze elkaar meerdere malen per dag zou ze bericht hebben gehad van Ivor?
Ja dat zegt JW maar hij doet nooit iets tegendraads of is nooit recalcitrant ik denk eerder dat hij zoals Jeffrey zou willen zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Toch hebben ze samen vaak een hoop plezier.
JW zegt regelmatig tegen Jeff, dat ze dezelfde opvattingen hebben.
Beetje een straatschoffie.
Misschien was JW vroeger wel zo... 30 jaar kan veel doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat zegt JW maar hij doet nooit iets tegendraads of is nooit recalcitrant ik denk eerder dat hij zoals Jeffrey zou willen zijn.
Jeff heeftcal meerdere malen gezegd dat hij JW een nietsnut vindt
Ja daarom juist viel me gewoon opquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
niet te volgen... want vorig weekend gaf ze nogduidelijk aan bij jappie dat ze afstand wilde..
🙉🙉🙉quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:19 schreef HappyCharly het volgende:
Oh kut... DE STEM VAN BERN komt weer
Gelukkig irriteer ik mij niet aan zijn stemquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:25 schreef HappyCharly het volgende:
whaaaa alles aan de stem van bern irriteert me...
ik vind het onwijs leuk wat hij organiseert ....
Of er worden best leuke dingen helemaal niet getoond, net als boksgala 2.0. De ruzie daarna met KimW was belanrijkerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja er wordt idd heel veel geknipt en geplakt.. ik zie zo vaak beelden die niet bij elkaar horen.
echt niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig irriteer ik mij niet aan zijn stem![]()
Leuk spel, die zijn weer 70 minuten zoet
Ik erger mij wel aan andere hoor bv Rupert, vreselijke gast als die zijn mond opentrekt en Imadiddinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |