quote:30 April 2023 at 15:55 CEST
🇮🇪 Ireland takes to the stage…
Can confirm that the sequinned masks from the official video are nowhere to be seen – instead it’s Conor in a glam rock gold catsuit with flares. This staging also features our first stairs of the day - a horseshoe arrangement featuring ALL the LEDs. The whole performance looks and sounds fabulous, and we've already heard there's pyro incoming. Update on that shortly.
Even on the first rehearsal, it’s easy to imagine the crowd in the Liverpool Arena singing along to this euphoric chorus. If we weren’t typing furiously, our hands would definitely be in the air.
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-sunday-30-aprilquote:30 April 2023 at 16:18 CEST
⚡️ Tonight, we have PYRO ⚡️
Ireland's Wild Youth have SPARKS. Huge jets of them, around the whole stage just before the final chorus. Definitely leading the pyro charge so far, but we've still got many, many performances to go.
De bookies zijn het niet eens met je en geven ze 23% kans op de finale. Maar het zou zo maar kunnen.quote:Op zondag 30 april 2023 19:21 schreef marsan het volgende:
Ik zie ze verrassend makkelijk de finale halen.
Ja, maar deze week zullen er nog veel verschuivingen zijn bij de bookies. In de wat lagere regionen, verwacht ik.quote:Op zondag 30 april 2023 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
De bookies zijn het niet eens met je en geven ze 23% kans op de finale. Maar het zou zo maar kunnen.
De bookies zagen t beter dan ik hehequote:Op zondag 30 april 2023 19:24 schreef Momo het volgende:
[..]
De bookies zijn het niet eens met je en geven ze 23% kans op de finale. Maar het zou zo maar kunnen.
quote:
Een ontploffende taart is wel de huidige staat van de recordwinnaar in een notendop.quote:In 2018 when I qualified with the song "Together" I stepped in as creative director after refusing to emerge from an exploding cake and pushed hard to have 2 male dancers on stage with me, which was a hard sell at the time...
WTF, dat was een mooi ingetogen liedje... waarom zou je daar in hemelsnaam een ontploffende taart bij bedenkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Een ontploffende taart is wel de huidige staat van de recordwinnaar in een notendop.
Ik weet niet of die Ryan nog wat doet tegenwoordig, maar ik zou bijna zeggen: Geef die jongen nog een kans want hij snapt het tenminstequote:Op donderdag 11 mei 2023 15:19 schreef koffieleuk het volgende:
Ze hebben ook gewoon een Anouk nodig lijkt me.
Ben het wel eens met z'n visie in ieder gevalquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of die Ryan nog wat doet tegenwoordig, maar ik zou bijna zeggen: Geef die jongen nog een kans want hij snapt het tenminste
Dacht ik dus ook, maar kennelijk nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:28 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat hij met die cake een grapje maakte om aan te dikken hoe dramatisch het is zeg maar, maar hij bedoelt dat dat echt het idee was?!
Wauwquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook, maar kennelijk niet
[ twitter ]
Bizar jaquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wauwdat je dat nummer hoort en denkt, ja hier hoort een taart bij die ontploft!
en covid en de oorlog in de Ukraine en het zal ook wel ergens de schuld van Trump en Kaag zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Alle standaard excuses komen ook weer uit de kast. Zou Brexit ook nog steeds een factor zijn?
Ik las vandaag een reactie dat sinds de val van de berlijnse muur iedereen nog maar op Oost-Europa stemt. Wat?quote:Op donderdag 11 mei 2023 18:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Alle standaard excuses komen ook weer uit de kast. Zou Brexit ook nog steeds een factor zijn?
Het is bijna een godswonder dus dat Brooke vorig jaar eigenlijk best wel een ok้ staging hadquote:Op donderdag 11 mei 2023 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Een ontploffende taart is wel de huidige staat van de recordwinnaar in een notendop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |