Ik heb niet echt iets tegen Jolien eigenlijk. Ook niks mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:30 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind het zon vieze slangen he Chiara en Jolien
Dat ziek zijn is pech dus daar kan je iemand niet op afrekenen, maar verder totaal eens. Ongelooflijk dat ie er nog in zit na allllllll dat geroddel, geklaag, gezucht en gelul. Echt een raszeikerd, roddelkoning en party pooper. Ik vond Jacqueline een stuk positiever wel als je dat naast een Rob zet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:42 schreef ondeugend het volgende:
Wie stemt Jaq er nu uit? Zij die zegt waar het op staat.
Nee Rob erin houden. Altijd ziek. Roddelen als een vals wijf en altijd chillend in die ene hoek van de bank.
Omdat men Jacqueline nog vervelender vond. En daar kon ik me ook wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef Gert het volgende:
Waarom is die zeik Rob er niet uitgestemd.
Ik vind Rob veel vervelender. Maar ja, ik heb helaas maar 1 stem.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat men Jacqueline nog vervelender vond. En daar kon ik me ook wel wat bij voorstellen.
Ik snapte de halve nominatie voor Chiara van MA niet, die loopt als een hondje achter haar aanquote:Op maandag 13 februari 2023 21:06 schreef happyme28 het volgende:
Chayron dus de 5 halve nominaties bij Chiara, Michi, Jason en Bart 2x
Dat heeft MA later uitgelegd en blijkt dat daar een idee achter zat om haar te redden.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snapte de halve nominatie voor Chiara van MA niet, die loopt als een hondje achter haar aan
Verder wordt Ias echt steeds vervelender. Gewoon keihard coins jatten of liggen te schooien en er ook nog over liegen... kansloos
Dat moet hij dan wel heel goed uitleggen, gezien het feit dat er uiteindelijk een hele nominatie in haar kist zit. Als Jason ook had geaccepteerd had ze het overigens wel heel makkelijk als laatste, want dan wist ze wat in haar kist zat. Maar ik vermoed dat ze wel gaat weigeren.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:49 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dat heeft MA later uitgelegd en blijkt dat daar een idee achter zat om haar te redden.
Wat mij betreft gaat 'm dat opbreken.quote:
Ja, zo langzamerhand wel eens met jouw lijstje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat 'm dat opbreken.![]()
Of een van z'n maatjes. Die Ias is misschien nog wel het ergste, qua liegen en bedriegen.
Team Chiara, Bart, Jason, MA, Jolien:
Ik heb wat haatbrieven gestuurd, vol dreigementen, maar die zijn waarschijnlijk niet door de censuur gekomen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef superniger het volgende:
Zitten er ook brieven van fokkers tussen?
Charlotte wordt op een of andere reden altijd gespaardquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:37 schreef livelink het volgende:
Charlotte had er ook wel uit mogen stappen trouwens nadat ze een vrijstelling had gekregen.
Ik vond het raar dat dat niet aan de orde kwam.
Ik ben wel benieuwd wie er deze week eens genomineerd zullen worden. Ik hoop inderdaad dat er eens iemand zo dapper is om Chayron en Ali erop te zetten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik word steeds meer team Jason, MA en Chiara
Chayron, Rob en Ali mogen wieberen
Bart blijft gewoon rustig. Ali is echt een misselijk mannetje aan het worden, hij staat er steeds minder goed op bij het publiek heb ik het idee en ook bij de bewoners trouwens.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:31 schreef HyperViper het volgende:
Bartje liet zich als een klein jong afblaffen door Ali.
Ali gaat teveel om met Chayron heb ik het idee. Chayron heeft het vermogen om zijn maatjes negatiever te doen worden zodat ze minder populair worden en blijft zelf keurig buiten schot.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Bart was idd als eerste aan het praten met Mich, en toen kwam Ali er nogal onbeschoft tussendoor
ook wel mooi dat Mich Bart verdedigde en Ali probeerde te kalmeren (wat natuurlijk niet lukt tegen zo iemand)
zelfs Charlotte begint Ali beu te worden merk ik zoals zij gewoon wegliep en zo van ''hier heb ik geen zin in''
Snap 'm hoor. Oplossing voor het TV-topic: in een spoiler zetten van info die nog niet op tv was (inc. 'click warning') .quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon tv pik, iedereen ook zonder videoland toegang kan op de stem site klikken ter aller tijden.
Maar hij werd wel ook even op z'n nummer gezet, door juf Chiara.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:17 schreef happyme28 het volgende:
Het is weer de grote Ali show. Kan het niet meer aan zien 🤮
Zodat hij kan zeggen ‘sorry sorry zal het niet meer doen’ Zo klaar met die gast 🙄quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hij werd wel ook even op z'n nummer gezet, door juf Chiara.
Let op: Ali Doet De Afwasquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zodat hij kan zeggen ‘sorry sorry zal het niet meer doen’ Zo klaar met die gast 🙄
Ja mag ook wel een keer. Ali verhoogd net even iets te vaak zijn stem deze week.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Chiara was weer sterk aan het spiegelen tegen Ali
Het is niet de bedoeling dat in dit topic over wat op de streams gebeurd wordt gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:44 schreef DX11 het volgende:
[..]
Omdat ik het heel raar vind hoe het halve topic ineens vol over mij heen knalt alsof ik jullie hele leven verkloot heb ofzo, zwaar overdreven. Daarom reageer ik zo.
Ik besprak ook niks van de streams. Ik kijk geeneens streams. Ik zei alleen iets wat te zien was via de vote-link. Maargoed, nogmaals, ik zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 04:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat in dit topic over wat op de streams gebeurd wordt gesproken
Dit topic is alleen bedoeld om te praten wat op tv is.
En users hoeven ook niet over je heen te vallen die kunnen een tr zetten
Ja, dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:46 schreef Gert het volgende:
Ligt Chiara Jason nou alleen maar te teasen, of...
Ja, ik hoop niet BB nu stomme spelletjes gaat spelen hiermee. Ik verwacht eerder dat de boodschap wordt dat er twee uit gaan in plaats van één.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:07 schreef Gert het volgende:
Nou ja.. als een van de drie nu genomineerde ellendelingen er maar uit wordt geflikkerd zaterdag.
Vorige jaren werd het ook al zo'n slaapkamerdingetje kan ik me herinneren. Maar dat is ergens wel logisch ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:15 schreef superniger het volgende:
Hoeveel bedden heeft elke slaapkamer? Het is tijd voor een samensmelting.
Ze blijven alle 3 genomineerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hoop niet BB nu stomme spelletjes gaat spelen hiermee. Ik verwacht eerder dat de boodschap wordt dat er twee uit gaan in plaats van één.
Ik heb geen idee ,en ga ook niet stemmen Ze mogen er van mij allemaal uit of allemaal blijven geen voorkkeurquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:34 schreef Gert het volgende:
Wie mag er in blijven. Lastige stemming deze keer. Ik denk dan maar Ali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |