Ik heb niet echt iets tegen Jolien eigenlijk. Ook niks mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:30 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind het zon vieze slangen he Chiara en Jolien
Dat ziek zijn is pech dus daar kan je iemand niet op afrekenen, maar verder totaal eens. Ongelooflijk dat ie er nog in zit na allllllll dat geroddel, geklaag, gezucht en gelul. Echt een raszeikerd, roddelkoning en party pooper. Ik vond Jacqueline een stuk positiever wel als je dat naast een Rob zet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:42 schreef ondeugend het volgende:
Wie stemt Jaq er nu uit? Zij die zegt waar het op staat.
Nee Rob erin houden. Altijd ziek. Roddelen als een vals wijf en altijd chillend in die ene hoek van de bank.
Omdat men Jacqueline nog vervelender vond. En daar kon ik me ook wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef Gert het volgende:
Waarom is die zeik Rob er niet uitgestemd.
Ik vind Rob veel vervelender. Maar ja, ik heb helaas maar 1 stem.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat men Jacqueline nog vervelender vond. En daar kon ik me ook wel wat bij voorstellen.
Ik snapte de halve nominatie voor Chiara van MA niet, die loopt als een hondje achter haar aanquote:Op maandag 13 februari 2023 21:06 schreef happyme28 het volgende:
Chayron dus de 5 halve nominaties bij Chiara, Michi, Jason en Bart 2x
Dat heeft MA later uitgelegd en blijkt dat daar een idee achter zat om haar te redden.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snapte de halve nominatie voor Chiara van MA niet, die loopt als een hondje achter haar aan
Verder wordt Ias echt steeds vervelender. Gewoon keihard coins jatten of liggen te schooien en er ook nog over liegen... kansloos
Dat moet hij dan wel heel goed uitleggen, gezien het feit dat er uiteindelijk een hele nominatie in haar kist zit. Als Jason ook had geaccepteerd had ze het overigens wel heel makkelijk als laatste, want dan wist ze wat in haar kist zat. Maar ik vermoed dat ze wel gaat weigeren.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:49 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dat heeft MA later uitgelegd en blijkt dat daar een idee achter zat om haar te redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |