Ik ben wel benieuwd wie er deze week eens genomineerd zullen worden. Ik hoop inderdaad dat er eens iemand zo dapper is om Chayron en Ali erop te zetten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik word steeds meer team Jason, MA en Chiara
Chayron, Rob en Ali mogen wieberen
Bart blijft gewoon rustig. Ali is echt een misselijk mannetje aan het worden, hij staat er steeds minder goed op bij het publiek heb ik het idee en ook bij de bewoners trouwens.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:31 schreef HyperViper het volgende:
Bartje liet zich als een klein jong afblaffen door Ali.
Ali gaat teveel om met Chayron heb ik het idee. Chayron heeft het vermogen om zijn maatjes negatiever te doen worden zodat ze minder populair worden en blijft zelf keurig buiten schot.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Bart was idd als eerste aan het praten met Mich, en toen kwam Ali er nogal onbeschoft tussendoor
ook wel mooi dat Mich Bart verdedigde en Ali probeerde te kalmeren (wat natuurlijk niet lukt tegen zo iemand)
zelfs Charlotte begint Ali beu te worden merk ik zoals zij gewoon wegliep en zo van ''hier heb ik geen zin in''
Snap 'm hoor. Oplossing voor het TV-topic: in een spoiler zetten van info die nog niet op tv was (inc. 'click warning') .quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon tv pik, iedereen ook zonder videoland toegang kan op de stem site klikken ter aller tijden.
Maar hij werd wel ook even op z'n nummer gezet, door juf Chiara.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:17 schreef happyme28 het volgende:
Het is weer de grote Ali show. Kan het niet meer aan zien 🤮
Zodat hij kan zeggen ‘sorry sorry zal het niet meer doen’ Zo klaar met die gast 🙄quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hij werd wel ook even op z'n nummer gezet, door juf Chiara.
Let op: Ali Doet De Afwasquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zodat hij kan zeggen ‘sorry sorry zal het niet meer doen’ Zo klaar met die gast 🙄
Ja mag ook wel een keer. Ali verhoogd net even iets te vaak zijn stem deze week.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Chiara was weer sterk aan het spiegelen tegen Ali
Het is niet de bedoeling dat in dit topic over wat op de streams gebeurd wordt gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:44 schreef DX11 het volgende:
[..]
Omdat ik het heel raar vind hoe het halve topic ineens vol over mij heen knalt alsof ik jullie hele leven verkloot heb ofzo, zwaar overdreven. Daarom reageer ik zo.
Ik besprak ook niks van de streams. Ik kijk geeneens streams. Ik zei alleen iets wat te zien was via de vote-link. Maargoed, nogmaals, ik zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 04:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat in dit topic over wat op de streams gebeurd wordt gesproken
Dit topic is alleen bedoeld om te praten wat op tv is.
En users hoeven ook niet over je heen te vallen die kunnen een tr zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |