quote:Op maandag 6 februari 2023 20:50 schreef rinardo het volgende:
roze lampis nu ze moet kiezen vrijstelling of nominatie , iedereen is nu geweest
Liegen deed-ie niet volgens mij. Want hij zei het niet zelf. Hij stemde er alleen mee in. Tja, da's hééél wat anders. Logisch dat hij dan urenlang kwaad en haast agressief is.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
Mag jij liegen van je moeder, Chayron?
Haha, iedereen is zo naïef. En dan Jason kwalijk nemen dat hij altijd met het spel bezig was. Nu pas gaat iedereen opeens het spel wel spelen.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:07 schreef superniger het volgende:
Iedereen gaat vanaf nu hard spelen.
Zat die ook.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:26 schreef superniger het volgende:
Wat doet Chayron schijnheilig. Hij zat toch in een bondje met Danny en Chelsea.
En het zou me niks verbazen als hij zelf ook had gezegd dat ze Michelangelo gingen gebruiken. Ook in dat spel later.quote:
Ja die is wel slinks bezig, je nu een beetje uit dat bondje draaien omdat je het niet zelf uitgesproken hebt, maar wel druk ja ja hebt staan knikken... Chiara heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 6 februari 2023 21:26 schreef superniger het volgende:
Wat doet Chayron schijnheilig. Hij zat toch in een bondje met Danny en Chelsea.
Dit dus.Meneer werd pissig omdat-ie betrapt bleek te zijn en speelde vervolgens op agressieve toon de ik-word-genaaid-kaart. Want hij hat-ut-niet-gezegd. Wat een valse aantijging. Nee, hij was het er alleen maar volledig mee eens.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die is wel slinks bezig, je nu een beetje uit dat bondje draaien omdat je het niet zelf uitgesproken hebt, maar wel druk ja ja hebt staan knikken... Chiara heeft gewoon gelijk
Lindsey zei volgens mij wel dat ze niet op Rob stemde om de medische redenen, maar omdat ze uit elkaar gegroeid waren of zoiets. Ali was natuurlijk superschijnheilig. Hij had gewoon moeten zeggen dat hij op Rob stemde omdat hij problemen met Rob heeft (en terecht!). Charlotte kan ik helemaal niet peilen. Die durft gewoon niet op Chiara te stemmen of zo? Wat een dramaqueen is dat aan het worden. Van de rest weet ik even niet meer of er nog meer op Rob gestemd hadden.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:57 schreef freaky40 het volgende:
Zo horen nominaties gedaan te worden, eindelijk was dit een mogelijkheid om het zo te doen, zoals in Utopia altijd gedaan werd. Levert dynamische TV op i.p.v. anoniem stemmen.
Maar de uitkomst vond ik wat minder geslaagd: Rob genomineerd, dat vond ik van een simpelheid van heb ik jouw daar. Helemaal eens met Jolien haar statement. En dan die argumenten die werden aangedragen vanwege medische redenen. Kom op zeg, als Rob het zelf niet meer ziet zitten kan hij zelf opstappen maar je nomineert hem toch niet?! Beetje kansloos allemaal.
Dat zou het meest logisch zijn met die titel, maar zou hij daar zo blij mee zijn?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:14 schreef superniger het volgende:
Gokje: Chay mag een vrijstelling schenken.
Ja, dat zal hij toch wel doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:25 schreef superniger het volgende:
Het zou Ali sieren als hij wat voor Chay koopt.
Dit seizoen is juist veel leuker. Spellen zijn veel leuker, manier van nomineren en vrijstellingen ook. etcquote:Op donderdag 9 februari 2023 02:56 schreef Willewa het volgende:
Ik vind de insteek van dit seizoen echt een stuk negatiever dan vorige seizoenen. Het zo individualistisch maken was geen slimme zet imo. Individualisme is altijd een recipe for disaster. Veroorzaakt vaak alleen maar egoïsme en paranoia. Roddels en nijd.
Tja, of het ligt aan mij en de gemiddelde kijker gaat hier lekker op ofzo, maar ik vond vorige 2 seizoenen veel leuker om te kijken. Lag ook deels aan de mensen/groepen, dat ook.
Dit is veel beter. Vorige seizoenen waren ze te lief voor elkaar. En als je bij het juiste bondje zat was je al bijna zeker van een finaleplaats. Nu kan een buitenbeentje 3 leden van 1 bondje nomineren.quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:56 schreef Willewa het volgende:
Ik vind de insteek van dit seizoen echt een stuk negatiever dan vorige seizoenen. Het zo individualistisch maken was geen slimme zet imo. Individualisme is altijd een recipe for disaster. Veroorzaakt vaak alleen maar egoïsme en paranoia. Roddels en nijd.
Tja, of het ligt aan mij en de gemiddelde kijker gaat hier lekker op ofzo, maar ik vond vorige 2 seizoenen veel leuker om te kijken. Lag ook deels aan de mensen/groepen, dat ook.
De vorige 2 seizoenen waren belachelijk saai. Vieze blije gedoe. Gatver. Ik ben blij dat big brother er alles aan doet om die mensen tegen elkaar uit te spelen en de sfeer te vergiftigen. Des te leukere situaties levert dat op voor mij als kijker. Prima seizoen en daarmee basta.quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:56 schreef Willewa het volgende:
De spellen zijn inderdaad leuker, dat zeker wel. Maar ik vind het juist jammer hoe het nu gaat qua nominaties. De saaie grijze muizen blijven erin omdat niemand die als gevaar ziet. Ik kijk liever naar een groep met de meest interessante, positieve en vermakelijke persoonlijkheden dan al dat geroddel en negativiteit. Maar over smaak valt niet te twisten ofcquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:21 schreef KraideN het volgende:
[..]
Dit seizoen is juist veel leuker. Spellen zijn veel leuker, manier van nomineren en vrijstellingen ook. etc
Er gebeurt nu veel meer dan de vorige seizoenen.
Hmja, ik merk, de gemiddelde kijker smult denk ik van drama, giftigheid en negativiteit en ziet ‘blij’ (positief) als saai en vies. Daar ligt het verschil denk ik. Ik vind dat er al genoeg vergif in deze wereld en op tv/online is 😅 Vond de harmonie in vorige seizoenen juist nice en ik zie liever wat goede voorbeelden van omgaan met elkaar dan nog meer slechte voorbeelden (als in de maatschappij is al genoeg verpauperd en negatieve mediaconsumptie beïnvloedt mensen ook).quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De vorige 2 seizoenen waren belachelijk saai. Vieze blije gedoe. Gatver. Ik ben blij dat big brother er alles aan doet om die mensen tegen elkaar uit te spelen en de sfeer te vergiftigen. Des te leukere situaties levert dat op voor mij als kijker. Prima seizoen en daarmee basta.
Wel dom van Ias dat ie er eerst over liegt, dat maakt zijn verhaal niet sterk.quote:
Ik zou daar als huisgenoot ook wel pissig over worden. Je gaat daar vrijwillig zitten en dan bij elke scheet die er voorbij komt iets van thuis willen horen, voor een bak geld. Geldt trouwens ook voor Michelangelo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:13 schreef Gert het volgende:
Lekker joh, je gezin even zien. Daar knapt een mens van op.
Ja , dit is wel ongeveer zoals BB gespeeld hoort te worden inderdaad, begint er op te lijkenquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:34 schreef HyperViper het volgende:
Haha mooie actie van Charretje om al dat geld te verkwanselen. Gewoon schijt hebben aan die andere kaffers. Robje wordt ook steeds norser dus ook die is goed bezig. Chiara ook weer een topper vandaag door lekker vergif te verspreiden over Charretje terwijl iedereen vrijwel direct kan valideren dat ze liegt en derhalve haar eigen ruiten ingooit. Dit gaat de goede kant op.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:02 schreef livelink het volgende:
Zo, net twee afleveringen bijgekeken. Jacqueline zit net twee weken in het huis zo'n beetje en moet nu al 745 uitgeven voor een brief van haar zoon? En al die krokodillentranen. Sorry, ik kan daar slecht bij. Ik geloof daar niet zo in.
En ach Chayron was al mijn minst favoriete bewoner en dat blijft hij.
Ik mis dit jaar de humor in het huis. Ik heb vorig jaar best wel vaak gelachen om Salar. Dat was leuk.
Volgens mij liegt ze, ze kwam in ieder geval totaal niet oprecht over. Daarnaast vind ik het argument dat je dat niet begrijpt als je geen kinderen hebt altijd zo stompzinnig. Ik heb kinderen en ik begrijp ook niet waarom je 745 euro uitgeeft voor een brief van je kind of waarom je besluit om je op te geven voor deelname aan BB als je je kinderen niet kunt missen.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 02:27 schreef Willewa het volgende:
[..]Of ze hier de waarheid spreekt, weet niemand 😅 Het zou kunnen, hotel stand by en ivm quarantaine oid.
Big Brother 2023 Jason hoort van Jacqueline dat ze al 5 weken hier is. Jason en Rob snappen het niet
Ik heb niet echt iets tegen Jolien eigenlijk. Ook niks mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 21:30 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind het zon vieze slangen he Chiara en Jolien
Dat ziek zijn is pech dus daar kan je iemand niet op afrekenen, maar verder totaal eens. Ongelooflijk dat ie er nog in zit na allllllll dat geroddel, geklaag, gezucht en gelul. Echt een raszeikerd, roddelkoning en party pooper. Ik vond Jacqueline een stuk positiever wel als je dat naast een Rob zet.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:42 schreef ondeugend het volgende:
Wie stemt Jaq er nu uit? Zij die zegt waar het op staat.
Nee Rob erin houden. Altijd ziek. Roddelen als een vals wijf en altijd chillend in die ene hoek van de bank.
Omdat men Jacqueline nog vervelender vond. En daar kon ik me ook wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:48 schreef Gert het volgende:
Waarom is die zeik Rob er niet uitgestemd.
Ik vind Rob veel vervelender. Maar ja, ik heb helaas maar 1 stem.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat men Jacqueline nog vervelender vond. En daar kon ik me ook wel wat bij voorstellen.
Ik snapte de halve nominatie voor Chiara van MA niet, die loopt als een hondje achter haar aanquote:Op maandag 13 februari 2023 21:06 schreef happyme28 het volgende:
Chayron dus de 5 halve nominaties bij Chiara, Michi, Jason en Bart 2x
Dat heeft MA later uitgelegd en blijkt dat daar een idee achter zat om haar te redden.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snapte de halve nominatie voor Chiara van MA niet, die loopt als een hondje achter haar aan
Verder wordt Ias echt steeds vervelender. Gewoon keihard coins jatten of liggen te schooien en er ook nog over liegen... kansloos
Dat moet hij dan wel heel goed uitleggen, gezien het feit dat er uiteindelijk een hele nominatie in haar kist zit. Als Jason ook had geaccepteerd had ze het overigens wel heel makkelijk als laatste, want dan wist ze wat in haar kist zat. Maar ik vermoed dat ze wel gaat weigeren.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:49 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Dat heeft MA later uitgelegd en blijkt dat daar een idee achter zat om haar te redden.
Wat mij betreft gaat 'm dat opbreken.quote:
Ja, zo langzamerhand wel eens met jouw lijstje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat 'm dat opbreken.![]()
Of een van z'n maatjes. Die Ias is misschien nog wel het ergste, qua liegen en bedriegen.
Team Chiara, Bart, Jason, MA, Jolien:
Ik heb wat haatbrieven gestuurd, vol dreigementen, maar die zijn waarschijnlijk niet door de censuur gekomen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:04 schreef superniger het volgende:
Zitten er ook brieven van fokkers tussen?
Charlotte wordt op een of andere reden altijd gespaardquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:37 schreef livelink het volgende:
Charlotte had er ook wel uit mogen stappen trouwens nadat ze een vrijstelling had gekregen.
Ik vond het raar dat dat niet aan de orde kwam.
Ik ben wel benieuwd wie er deze week eens genomineerd zullen worden. Ik hoop inderdaad dat er eens iemand zo dapper is om Chayron en Ali erop te zetten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik word steeds meer team Jason, MA en Chiara
Chayron, Rob en Ali mogen wieberen
Bart blijft gewoon rustig. Ali is echt een misselijk mannetje aan het worden, hij staat er steeds minder goed op bij het publiek heb ik het idee en ook bij de bewoners trouwens.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:31 schreef HyperViper het volgende:
Bartje liet zich als een klein jong afblaffen door Ali.
Ali gaat teveel om met Chayron heb ik het idee. Chayron heeft het vermogen om zijn maatjes negatiever te doen worden zodat ze minder populair worden en blijft zelf keurig buiten schot.quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
Bart was idd als eerste aan het praten met Mich, en toen kwam Ali er nogal onbeschoft tussendoor
ook wel mooi dat Mich Bart verdedigde en Ali probeerde te kalmeren (wat natuurlijk niet lukt tegen zo iemand)
zelfs Charlotte begint Ali beu te worden merk ik zoals zij gewoon wegliep en zo van ''hier heb ik geen zin in''
Snap 'm hoor. Oplossing voor het TV-topic: in een spoiler zetten van info die nog niet op tv was (inc. 'click warning') .quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon tv pik, iedereen ook zonder videoland toegang kan op de stem site klikken ter aller tijden.
Maar hij werd wel ook even op z'n nummer gezet, door juf Chiara.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:17 schreef happyme28 het volgende:
Het is weer de grote Ali show. Kan het niet meer aan zien 🤮
Zodat hij kan zeggen ‘sorry sorry zal het niet meer doen’ Zo klaar met die gast 🙄quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hij werd wel ook even op z'n nummer gezet, door juf Chiara.
Let op: Ali Doet De Afwasquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zodat hij kan zeggen ‘sorry sorry zal het niet meer doen’ Zo klaar met die gast 🙄
Ja mag ook wel een keer. Ali verhoogd net even iets te vaak zijn stem deze week.quote:Op donderdag 16 februari 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Chiara was weer sterk aan het spiegelen tegen Ali
Het is niet de bedoeling dat in dit topic over wat op de streams gebeurd wordt gesprokenquote:Op donderdag 16 februari 2023 23:44 schreef DX11 het volgende:
[..]
Omdat ik het heel raar vind hoe het halve topic ineens vol over mij heen knalt alsof ik jullie hele leven verkloot heb ofzo, zwaar overdreven. Daarom reageer ik zo.
Ik besprak ook niks van de streams. Ik kijk geeneens streams. Ik zei alleen iets wat te zien was via de vote-link. Maargoed, nogmaals, ik zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 04:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat in dit topic over wat op de streams gebeurd wordt gesproken
Dit topic is alleen bedoeld om te praten wat op tv is.
En users hoeven ook niet over je heen te vallen die kunnen een tr zetten
Ja, dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:46 schreef Gert het volgende:
Ligt Chiara Jason nou alleen maar te teasen, of...
Ja, ik hoop niet BB nu stomme spelletjes gaat spelen hiermee. Ik verwacht eerder dat de boodschap wordt dat er twee uit gaan in plaats van één.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:07 schreef Gert het volgende:
Nou ja.. als een van de drie nu genomineerde ellendelingen er maar uit wordt geflikkerd zaterdag.
Vorige jaren werd het ook al zo'n slaapkamerdingetje kan ik me herinneren. Maar dat is ergens wel logisch ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:15 schreef superniger het volgende:
Hoeveel bedden heeft elke slaapkamer? Het is tijd voor een samensmelting.
Ze blijven alle 3 genomineerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hoop niet BB nu stomme spelletjes gaat spelen hiermee. Ik verwacht eerder dat de boodschap wordt dat er twee uit gaan in plaats van één.
Ik heb geen idee ,en ga ook niet stemmen Ze mogen er van mij allemaal uit of allemaal blijven geen voorkkeurquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:34 schreef Gert het volgende:
Wie mag er in blijven. Lastige stemming deze keer. Ik denk dan maar Ali.
Ja, wel lastig. Alle 3 mogen ze eruit. Hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:34 schreef Gert het volgende:
Wie mag er in blijven. Lastige stemming deze keer. Ik denk dan maar Ali.
kijk nu afl van gisteren terug hilarisch dat gedoe over Lindsey en wie wat heeft gezegdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat een hypocriete bitch is die Lindseyneee hoor we hebben totaal niet over Jolien gepraat in de badkamer ook niet hé (en je hebt daar weinig geheimen als er bv iemand net naar de wc is (Mich) en wel zo netjes van Mich om dit eventjes te melden bij Chiara, Jason die dit ook aan Jolien vertellen)
Jolien gebruiken als een pion zo komt het gewoon over (zoals eerder Chay met Danny Mich wilde gebruiken) ik snap het goed nu dat Jolien beetje tussen rood en blauw inzit
ik ben blij dat die 3 (Ali, Linds en Chay) hun verdiende karma hebben met nominaties van deze week, jammer eigenlijk dat er maar eentje uitgaat![]()
ook leuk die reactie van Jason tegen Linds: doen alsof hij van niets weet
@:Dotteke, Lindsey praat ook wel wat engelse woordenals ze zo opgefokt is
Die heeft wel wat inzichten opgedaan voor de klas.quote:
Hey Gert, ik ook maar zit in de COSquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:26 schreef Gert het volgende:
Pff, diners die te lang duren.![]()
Present.
Nee, slaat weer een jaartje overquote:
Ik denk dat Ali het wel erg vindt dat hij niet de meest populaire is. Wakeup-call voor hem.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Normaal hebben we al lang een tussenstand gehad toch?
Nog 10 minuten en dan is het afgelopen en ze zitten er alle drie nog
IK denk dat hij wel blijft en chayron weg moetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat Ali het wel erg vindt dat hij niet de meest populaire is. Wakeup-call voor hem.
Dat denk ik ook. Maar ik denk dat Ali stiekem dacht dat hij wel de meest populaire zou zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk dat hij wel blijft en chayron weg moet
Dat Ali buiten meer populair is ( denk ik)
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef Gert het volgende:
Lindsey ontsnapt.
Over een paar minuten vliegt.... eruit (ik denk Chayron)
Dat zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ik denk dat Ali stiekem dacht dat hij wel de meest populaire zou zijn.
Met 10.000 euro.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:00 schreef Gert het volgende:
Lekker naar vrouw en kids Chayron, niks mis mee.
Uhuh. Zelfs in de aanhoudende inflatiegolf kun je daar nog best luxe van op vakantie met je gezin.quote:
Precies. Daar zit je beter dan in dat huis, lijkt me.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef Gert het volgende:
Toch mooi hoor, zo'n weerzien met gezin.
Hij heeft bij zowel een aantal medebewoners als bij veel kijkers denk ik veel krediet verspeeld toen hij op haast agressieve toon claimde dat hem woorden in de mond waren gelegd. Daarmee proberend te maskeren dat hij enthousiast jaknikkend met die woorden (van Danny) had ingestemd.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:52 schreef TheVulture het volgende:
Chayron die echt denkt dat hij is weggestemd omdat hij een sterke speler is. Ja kerel, daarom zit je nu ook thuis op de bank, omdat de mensen thuis je zo sterk vinden
Arme Rob, en hij is al zo stuk.quote:
Wolter is al weg.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:35 schreef Gert het volgende:
Oké... misschien sla ik morgen maar een keer over. [ afbeelding ]
Ik vind Charlotte een griezelig afstotelijk nepmens.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:58 schreef HyperViper het volgende:
De slang kan het niet verkroppen dat Charretje gewoon lekkerder is en een prettiger karakter heeft. Het liefst zou ze haar ogen eruit krabben.
SPOILER: zie nominatie siteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Denk niet dat hij daar de energie voor heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:34 schreef HyperViper het volgende:
Hopelijk gaat Rob helemaal door het lint.
Hij heeft Chiara belooft veel ruzie te gaan trappen als hij niet genomineerd zou worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:42 schreef DX11 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daar de energie voor heeft.
De kerel is zelf achter de ellebogen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef Ireth het volgende:
Rob dat Lot huilde omdat ze haar moeder hoorde, dat ze aandacht zoekt en toneel speelt..
Komt wel erg dichtbij héquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:13 schreef Gert het volgende:
Ha Charlotte, ik heb ook van die dagen dat ik wens dat je thuis bent.
Hmm.. ik vrees dat ze véél te populair is bij de kijkers.quote:
Ik mag chiara ook niet, vind haar sneaky en achterbaks, maar juist daarom is ze een leuke/goeie kandidaatquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. ik vrees dat ze véél te populair is bij de kijkers.![]()
Snap daar niks van, vind het een vervelend nepwijf. Maar ja, dat heb ik wel vaker bij Big Brother, dat bewoners die ik niet leuk vind goed scoren bij kijkers. En andersom ook. Zo lees ik hier nogal vaak dat Chiara niet deugt, terwijl ik haar juist wel mag.
Chiara geeft Mean Girls vipes af.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag chiara ook niet, vind haar sneaky en achterbaks, maar juist daarom is ze een leuke/goeie kandidaat
Voor mij juist het tegenovergestelde. Hij maakt gewoon goede keuzes met nomineren en ik hou van zijn gedachten gang.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Michelangelo is echt tot een dieptepunt gedaald voor mij
Ja, ik denk eigenlijk dat hij ook op Lindsey heeft gestemd omdat hij het ook niet erg vindt om haar weg te spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 05:21 schreef danusz1986 het volgende:
Hij had beter Jason kunnen "gebruiken" want Lindsey is niet zo sterk dan de andere 2 denk ik. Dan zou het echt een coinflip zijn. Veel Lindsey stemmers stemmen nu waarschijnlijk op Charlotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |