Dat zullen ze dan zeker gaan filmen:quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens, daar heb ik ook he-le-maal niks mee. Moeten we nog met ze mee naar keti koti ook.
Ik kreeg de culturele diversiteit beduidend liever mee van de Baumgards, dat Amsterdamse superioriteitsgevoel wat die Cudoghams uitstralen is verschrikkelijk.
Hebben ze bij het vivaforum al een rolling gekregen nu de Nagelkerkjes terug zijn?
Dat doen toch een hoop gezinnen tegenwoordig?quote:Op zondag 28 mei 2023 02:36 schreef Firuze60 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar ik moet heel vaak lachen om het commentaar van die paar dames op het vivaforum over de EHV -uitzendingen en met name een stel 'zure, zogenaamd jaloerse' hardcore trienen over de familie Nagelkerke. Misschien wat zuur wel, soms hilarischs zelfs, maar de harde kern heeft gelijk, het is kinderen uitbuiten.
Zodra een familie met veelsteveel kinderen diezelfde kinderen uitbuiten omdat ze veelsteveel kinderen hebben is het ranzig.
Volgde dat gezin op youtube een tijdje na hun eerste optreden in EHV (met name om hun leukste jongste dochter), maar manoman, wat werd dat een drama uiteindelijk, verplicht vloggen, pubers met tegenzin in beeld brengen, omkopen met 'moet je eens kijken wat vloggen ons oplevert' .
Heb je gelijk in hoor. Ik 'volg' nog een aantal gezinnen op fb. Dat wil zeggen, ik zie een verhaal met wat foto's voorbij komen en ik kijk er met een schuin oog naar. Ik kan ze wat dat betreft ook net zo goed ontvolgen (zoals ik al volgens mij een paar dagen terug zei ).quote:Op zondag 28 mei 2023 11:20 schreef amaranta het volgende:
Je hoeft ze ook niet te volgen op sm. En al helemaal niet als je alles wat ze doen storend vind.
Er is denk ik een verschil tussen het programma volgen en de gezinnen op sm volgen. Zeker als het betreffende gezin irritatie bij je opwekt.quote:Op maandag 5 juni 2023 03:38 schreef Firuze60 het volgende:
OMG, we vertrouwen op de NPO...de KRO-NCRV...volg de jelies ofso.. goed gevoel..
Niemand is gevraagd om het programma te volgen inderdaad. Toch doe ik het, want ik vind dat gezin best geinig. Zij zullen letterlijk moeten gaan overleven in Spanje, alles achter zich laten en Jezus prediken op het dorre en hete land en Johan moet dealen met Maņana, maņana.
Ach, in Tollenbeek hadden ze misschien door al mee te doen aan EHV hun familie/kennisen kring al zien slinken. Laat staan de hardcore Urkers.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Opnames nieuw seizoen Een Huis Vol afgerond: 'fantastisch avontuur'
https://www.veronicasuper(...)is-vol-zijn-afgerond
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:20 schreef maily het volgende:
[..]
Vader Lukas is de moeder van de jongste twee
Eens. Hetzelfde over dat alle Spanjaarden ´s middags siesta houden en daarna tot 20 of 21u doorwerken.quote:Op maandag 5 juni 2023 07:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
En ik wil het ook een keer gezegd hebben. Maar het stoort me dat er constant over “maņana, maņana” mentaliteit wordt gesproken. Het zal vast weleens voorkomen, maar ik ken behoorlijk wat Spanjaarden, en geeneen heeft deze mentaliteit. Ze werken hard en doen wat er moet gebeuren op het moment dat het moet gebeuren.
Ik had ergens gelezen dat er vlakbij ze gaan wonen bekenden van ze wonen uit een kerkelijke gemeenschap oid?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:17 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Eens. Hetzelfde over dat alle Spanjaarden ´s middags siesta houden en daarna tot 20 of 21u doorwerken.
Ik denk dat vooral dat het erg hard aanpoten voor een matig salaris voor Johan wordt en dat Janneke de hulp en gezelligheid van familie erg zal missen.
Welnee, een uur. Da's een stukje weg. 20 minuten heb je zo aan gereden. Kun je zelfs nog fietsen als je wilt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:53 schreef Roselyn het volgende:
Dat is het gezin van Spaans Avontuur denk ik. Al geloof ik niet dat ze elkaar al kenden voor ze een tijdje geleden in Spanje kennismaakten.
Zij wonen een dorp verderop, op 20 min rijden, schreven ze. Dat is nog best een stukje weg.
Daar zal best over nagedacht zijn ...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:33 schreef Roselyn het volgende:
Je snapt vast wat ik bedoel. Het is geen buurvrouw die even op kan passen als Janneke even boodschappen moet doen, naar de dokter gaat of iemand van school moet halen oid.
Natuurlijk is er over nagedacht. Maar dat wil niet zeggen dat Janneke het niet zal missen?quote:
Nee tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:12 schreef Roselyn het volgende:
[..]
Natuurlijk is er over nagedacht. Maar dat wil niet zeggen dat Janneke het niet zal missen?
Veel te laat voor traditionele kijkers, nu al geen zin meer in, een zomereditie van EHV hoort in juli-augustus en de wintereditie in december.quote:
Ja beetje raar dat het idd pas eind augustus is.. volgens mij zijn de opnamens al klaar.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Veel te laat voor traditionele kijkers, nu al geen zin meer in, een zomereditie van EHV hoort in juli-augustus en de wintereditie in december.
Precies en het is juist een soort programma dat als opvulling telt voor de vakanties van. Tussen 19.00 en 20.00 uur. Hmmm, kennelijk zit de NPO in zwaar weer en hebben ze nog geen vervanger voor dat tijdslot (vervanger DWDD van ooit). Armoe troef!quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja beetje raar dat het idd pas eind augustus is.. volgens mij zijn de opnamens al klaar.
Regio midden gaat dan al weer een week naar school.quote:Op donderdag 29 juni 2023 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja beetje raar dat het idd pas eind augustus is.. volgens mij zijn de opnamens al klaar.
Zuid ook.. zal wel een reden voor zijn dat het pas eind augustus isquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Regio midden gaat dan al weer een week naar school.
Zuid gaat idd vanaf de 28ste weer naar school... wat bizar qua timing.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zuid ook.. zal wel een reden voor zijn dat het pas eind augustus is
Heb Kro.ncrv bericht gestuurd op insta waarom het niet in juli op tv komt maar pas in augustusquote:Op donderdag 29 juni 2023 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zuid gaat idd vanaf de 28ste weer naar school... wat bizar qua timing.
Ik vind het wel aardig dat ze beginnen als precies mijn vakantie begint.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zuid gaat idd vanaf de 28ste weer naar school... wat bizar qua timing.
Volgens mij wel ja. De zomervakanties beginnen dit jaar gewoon wat vroeger.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:05 schreef Ronaldussen het volgende:
De zomereditie was altijd al in augustus, toch? Of vergis ik me nu?
Wow, petje af hoor. Wát een onderneming sowieso, laat staan met een enorm gezin.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:39 schreef [url=https://forum.fok.nl[quote] [b]Op vrijdag 11 augustus 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
Een huis vol-familie de Kraantjes runnen nu camping in Luxemburg:
Priscilianoquote:Maak kennis met het gezin Wildeman van moeder Priscilla en haar man Lukas, hier omringd door (vlnr) Prisciliano (11), Giovanna (6), Luciano (13), Joshua (9), Vincenzo (19), Ginger (15) en Chavella-Rafaelle (17)
Godsamme nee niet weer van die pretentieuze namen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef maily het volgende:
Priscilla geniet van haar grote gezin; als kind was ik vaak alleen, mijn kinderen zijn dat nooit
[..]
Prisciliano
Premium-artikel.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
2 Teckels Ik ga dit seizoen weer kijken na een paar seizoenen te zijn afgehaakt
En die namen....mijn hemel
Prisciliano HAHAHAHAquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef maily het volgende:
Priscilla geniet van haar grote gezin; als kind was ik vaak alleen, mijn kinderen zijn dat nooit
[..]
Prisciliano
Premium-artikel.
Sowieso, de meeste namen die op -ano, -ino eindigen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:06 schreef Ceviche het volgende:
Priscilliano, wat een naam.
Als ik Isabella zou heten noem ik mijn kind toch ook niet Isabelliano
Dat je dacht dat het na de Buddenbrucks en die andere Limburgse familie niet erger kon ....quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sowieso, de meeste namen die op -ano, -ino eindigen.
Delano, Geraldino, Luciano, Marcelino, Jayvano, etc
Zeker, maar om je eigen naam (verbasterd) te geven vind ik toch nog iets erger. Jayvano komt ongetwijfeld in de klas bij een andere Jayvano of Jayviano of iets, dus dat zal later niet echt een probleem zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sowieso, de meeste namen die op -ano, -ino eindigen.
Delano, Geraldino, Luciano, Marcelino, Jayvano, etc
Als het tokkiegehalte van de naam gelijk staat aan het tokkiegehalte van het gezin, wordt het vast een interessant seizoen. Maar uit de omschrijving lijkt het mee te vallen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je dacht dat het na de Buddenbrucks en die andere Limburgse familie niet erger kon ....
Ik vraag me sowieso af wanneer iemand zo’n exotische naam heeft, hoe kan het, dat twee personen het hiermee eens zijn???quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zeker, maar om je eigen naam (verbasterd) te geven vind ik toch nog iets erger. Jayvano komt ongetwijfeld in de klas bij een andere Jayvano of Jayviano of iets, dus dat zal later niet echt een probleem zijn.
Priscilliano daarentegen, dat is echt een leven lang gek aangekeken worden. Geldt natuurlijk ook voor die moeder, ongetwijfeld vindt ze het zelf nog steeds de mooiste naam op aarde maar ik vraag me vooral af wat haar (en haar toenmalige partner) bezielde.
Ja, daar zijn ze dagelijks met fam. Nagelkerke en vooral Sofie bezig. Echt bizar gewoon, alles word ook negatief uitgelegd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 07:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Op de fb pagina van EHV staat een fotootje van de familie Nagelkerke en dat ze mee doen dit seizoen. Wat een hatelijke reacties zitten er bij, bijna alleen maar Het viva forum wordt ook nog ergens genoemd dat ze het daar straks gezellig wordt en dat Sofie niet kan swiffen ofzo?
Ik ga wel weer kijken dit jaar, vind het wel leuk! Ook al een tijdje niet naar de fam Kraan en Jelies gekeken.. Ben benieuwd hoe het daar mee gaat
Ik weet. Ik kijk daar niet niet dagelijks, maar eens in de zoveel tijd en het het gaat altijd over de fam. N.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:49 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze dagelijks met fam. Nagelkerke en vooral Sofie bezig. Echt bizar gewoon, alles word ook negatief uitgelegd.
Onder dat gele bord zat ik een week of 2,5 geleden nog een heerlijk koud biertje te drinken, heimwee!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
Een huis vol-familie de Kraantjes runnen nu camping in Luxemburg:
https://www.ad.nl/show/ee(...)t-zou-gaan~abdde9ef/
[ afbeelding ]
- Het kopiëren en hier plaatsen van artikelen achter een betaalmuur is niet toegestaan -
Geldt daar hetzelfde als bij de dunne kok, niet te vertrouwen?quote:Op maandag 28 augustus 2023 19:17 schreef StephanL het volgende:
Handig bakker zijn en het zelf niet eten
Zou zo maar kunnen. Werd niet verteldquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geld daar hetzelfde als bij de dunne kok, niet te vertrouwen?
Hmmm een CotS die domme d/t fouten maakt vast ook niet pardon daarvoorquote:Op maandag 28 augustus 2023 19:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Werd niet verteld
Is het op tv vandaag?quote:
ohhhhquote:
ik kan nu terugkijkenquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:24 schreef maily het volgende:
Weet iemand of je een bepaalde tijd moet wachten totdat de aflevering zonder abonnement te zien is, of dat je je echt moet registreren?
Is het nu anders dan met de winterafleveringen?
Daar werd ik ook een beetje weekhartig van!quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:06 schreef Zusje123 het volgende:
Die jongetjes Blom (4 jaar?) die zijn twee-jarige broertje leert hoe hij zijn jas aandoet en de rits dichtdoet. 🥰
Heerlijke manier ook, eerst uitspreiden op de grond.
Bij de vooruitblik zat ik al bijna te huilen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar werd ik ook een beetje weekhartig van!
Dat overleden kind
Nog niet aan bod geweest; ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:48 schreef wizzer het volgende:
De spontaniteit is er ver te zoeken, vooral bij de oude garde deelnemers Cudhogam & Nagelkerke. Die zijn wel erg bezig zichzelf zo voordelig mogelijk neer te zetten.Maar die Blommen ook. Best lachen. Die nieuwe samengestelde familie lijkt me nog het normaalste.
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:17 schreef GereDathan het volgende:
Wat een chaos bij de voetbal, wij begrepen het eerst verkeerd. Wij dachten dat ze het prima vonden als de kinderen die moesten voetballen een paar minuten later kwamen
Voelen wij ons iets minder stomquote:
Zelfs daar is toch wel iets voor een redelijke prijs te vinden met iets meer ruimte? Het hoeft geen vrijstaande villa te zijn, maar dit is wel heel erg klein.quote:En wat de Cudogammetjes betreft; ik weet hun financiële situatie niet maar ik weet wel dat ze perse in Amsterdam centrum willen wonen en dat is nogal prijzig als je een ruime woning wil
Geen gehandicapte kinderen in het liedje hoor. Alleen een regel over zieke kinderen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:17 schreef GereDathan het volgende:
Tenenkrommend hoe ze vals een of ander liedje moesten zingen over gehandicapte kindertjes voor het eten.
Nu heb ik het hele bidden voor het eten al nooit gesnapt, maar dit is wel next level hoor.
(...)
Oh, net zo treurig. Net of zieke kinderen er iets aan hebben dat je een liedje zingt voor een boterham.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:44 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Geen gehandicapte kinderen in het liedje hoor. Alleen een regel over zieke kinderen.
Nou ja, met 7 of 8 kinderen heb je al snel een relatief groot huis nodig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk er graag naar, maar volgens mij zijn het allemaal rijke mensen. Niks mis mee hoor. Alleen het valt me op dat ze luxe eten, alle kinderen op sport, grote huizen etc.
Ja logisch. Maar er zijn ook genoeg mensen die dat in een flatje proppen (ik heb in een sociale huurwoningflat gewoond als kind en daar waren ook twee van dat soort gezinnen).quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, met 7 of 8 kinderen heb je al snel een relatief groot huis nodig.
Maar op een hoop plekken in NL heb je amper tot geen flats, en als ze er al zijn is het vaak juist heel duur wonen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja logisch. Maar er zijn ook genoeg mensen die dat in een flatje proppen (ik heb in een sociale huurwoningflat gewoond als kind en daar waren ook twee van dat soort gezinnen).
En in de eerste seizoenen had je ook wel ophokgezinnen. Het valt me gewoon
Flat was bewijzen van spreken. Ik vraag me gewoon af hoe ze het rond zingen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar op een hoop plekken in NL heb je amper tot geen flats, en als ze er al zijn is het vaak juist heel duur wonen.
Hier in het dorp ook alleen maar vrije sector huur en koop in "flats" (max 3 hoog ook nog eens).
Dat huis van de fam blom is toch niet echt groot?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk er graag naar, maar volgens mij zijn het allemaal rijke mensen. Niks mis mee hoor. Alleen het valt me op dat ze luxe eten, alle kinderen op sport, grote huizen etc.
Daar heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:02 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat huis van de fam blom is toch niet echt groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |