ik kan nu terugkijkenquote:Op maandag 28 augustus 2023 20:24 schreef maily het volgende:
Weet iemand of je een bepaalde tijd moet wachten totdat de aflevering zonder abonnement te zien is, of dat je je echt moet registreren?
Is het nu anders dan met de winterafleveringen?
Daar werd ik ook een beetje weekhartig van!quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:06 schreef Zusje123 het volgende:
Die jongetjes Blom (4 jaar?) die zijn twee-jarige broertje leert hoe hij zijn jas aandoet en de rits dichtdoet. 🥰
Heerlijke manier ook, eerst uitspreiden op de grond.
Bij de vooruitblik zat ik al bijna te huilen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar werd ik ook een beetje weekhartig van!
Dat overleden kind
Nog niet aan bod geweest; ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:48 schreef wizzer het volgende:
De spontaniteit is er ver te zoeken, vooral bij de oude garde deelnemers Cudhogam & Nagelkerke. Die zijn wel erg bezig zichzelf zo voordelig mogelijk neer te zetten.Maar die Blommen ook. Best lachen. Die nieuwe samengestelde familie lijkt me nog het normaalste.
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:17 schreef GereDathan het volgende:
Wat een chaos bij de voetbal, wij begrepen het eerst verkeerd. Wij dachten dat ze het prima vonden als de kinderen die moesten voetballen een paar minuten later kwamen
Voelen wij ons iets minder stomquote:
Zelfs daar is toch wel iets voor een redelijke prijs te vinden met iets meer ruimte? Het hoeft geen vrijstaande villa te zijn, maar dit is wel heel erg klein.quote:En wat de Cudogammetjes betreft; ik weet hun financiële situatie niet maar ik weet wel dat ze perse in Amsterdam centrum willen wonen en dat is nogal prijzig als je een ruime woning wil
Geen gehandicapte kinderen in het liedje hoor. Alleen een regel over zieke kinderen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:17 schreef GereDathan het volgende:
Tenenkrommend hoe ze vals een of ander liedje moesten zingen over gehandicapte kindertjes voor het eten.
Nu heb ik het hele bidden voor het eten al nooit gesnapt, maar dit is wel next level hoor.
(...)
Oh, net zo treurig. Net of zieke kinderen er iets aan hebben dat je een liedje zingt voor een boterham.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:44 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Geen gehandicapte kinderen in het liedje hoor. Alleen een regel over zieke kinderen.
Nou ja, met 7 of 8 kinderen heb je al snel een relatief groot huis nodig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk er graag naar, maar volgens mij zijn het allemaal rijke mensen. Niks mis mee hoor. Alleen het valt me op dat ze luxe eten, alle kinderen op sport, grote huizen etc.
Ja logisch. Maar er zijn ook genoeg mensen die dat in een flatje proppen (ik heb in een sociale huurwoningflat gewoond als kind en daar waren ook twee van dat soort gezinnen).quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, met 7 of 8 kinderen heb je al snel een relatief groot huis nodig.
Maar op een hoop plekken in NL heb je amper tot geen flats, en als ze er al zijn is het vaak juist heel duur wonen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja logisch. Maar er zijn ook genoeg mensen die dat in een flatje proppen (ik heb in een sociale huurwoningflat gewoond als kind en daar waren ook twee van dat soort gezinnen).
En in de eerste seizoenen had je ook wel ophokgezinnen. Het valt me gewoon
Flat was bewijzen van spreken. Ik vraag me gewoon af hoe ze het rond zingen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar op een hoop plekken in NL heb je amper tot geen flats, en als ze er al zijn is het vaak juist heel duur wonen.
Hier in het dorp ook alleen maar vrije sector huur en koop in "flats" (max 3 hoog ook nog eens).
Dat huis van de fam blom is toch niet echt groot?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk er graag naar, maar volgens mij zijn het allemaal rijke mensen. Niks mis mee hoor. Alleen het valt me op dat ze luxe eten, alle kinderen op sport, grote huizen etc.
Daar heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:02 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat huis van de fam blom is toch niet echt groot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |