We juichen nog niet te vroegquote:
Zo is dat ... en ja ocho en noche zijn een mooie mixquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
In het Nederlands hebben we dat ook, bedenk ik nu.
Heel de nacht - de gehele nacht
Nou ja, gelukkig heeft Dinges wel bewezen dat dat een goede strategie was met een plek in de top 30!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:12 schreef Momo het volgende:
Maarja wie weet heeft Rammstein ooit wel iets opgestuurd. Vorig jaar heeft Duitsland alle rock en metal inzendingen geweigerd omdat het niet radio vriendelijk was, waaronder Electric Callboy. Een van de meest succesvolle metalbands op dit moment
Intussen wel een nummer getiteld "Rockstars" insturen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:12 schreef Momo het volgende:
Maarja wie weet heeft Rammstein ooit wel iets opgestuurd. Vorig jaar heeft Duitsland alle rock en metal inzendingen geweigerd omdat het niet radio vriendelijk was, waaronder Electric Callboy. Een van de meest succesvolle metalbands op dit moment
Of iemand die wacht tot haar assistent de producten op de band legt..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:20 schreef Cee het volgende:
Dit is echt zo’n typ dat voordringt bij de kassa en heel verontwaardigd gaat doen als je er iets van zegt.
Ik dácht het al!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb stiekem al 5 jaar een relatie met @:H_T maar ben vorige maand op hem vreemdgegaan
Dat ik daar zo achter moet komenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb stiekem al 5 jaar een relatie met @:H_T maar ben vorige maand op hem vreemdgegaan
Dat is ook zo en staat er los van!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ik daar zo achter moet komenEn jij maar zeggen dat het geen rode vlag was maar gewoon een stierenvechterslap die elke volwassen man in Spanje in huis moet hebben
Ja dat zal wel weer! Dingen zoals 'Gompie, ik heb olijfolie over mezelf heen gemorst, kan jij dat er even aflikken' zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook zo en staat er los van!!
Sorry, Antonio zei gewoon precies de juiste dingen op het juiste moment
Het was extra virgin olijfolie, dat kan je met de huidige inflatie niet laten liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja dat zal wel weer! Dingen zoals 'Gompie, ik heb olijfolie over mezelf heen gemorst, kan jij dat er even aflikken' zeker?
We weten allebei al lang dat virgin niet meer op jou van toepassing is, laat staan éxtra virginquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was extra virgin olijfolie, dat kan je met de huidige inflatie niet laten liggen
Denk dat ze eigenlijk best een goede kans maakt met 50% juryquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:29 schreef Nexum het volgende:
Als Blanca het voor elkaar krijgt over Agoney te winnen
Hoe dúrf jequote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
We weten allebei al lang dat virgin niet meer op jou van toepassing is, laat staan éxtra virgin
Blancaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:31 schreef aarontje112 het volgende:
Zat er vanavond een optreden tussen dat niet tegenviel?
Vicco en Blancaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:31 schreef aarontje112 het volgende:
Zat er vanavond een optreden tussen dat niet tegenviel?
@Momo We hoeven niet meer stiekem te doenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe dúrf je![]()
* Rent hysterisch de ruimte uit, nog een keer of drie even hysterisch waar naar binnen om uiteindelijk nog één keer naar buiten en dan weer naar binnen te rennen
Net aan!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Jose Otero toch door naar de finale
Ik zie er echt helemaal niks bozigs inquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Doe dan maar Agoney voor Liverpool als Vicco toch geen kans maakt. Paloma is me iets te bozig
Agoney kan nog best wat worden denk ik, al heeft het ook iets ontoegankelijks op het eerste gehoor...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:39 schreef Strani het volgende:
Nou ja Spanje zal geen hele ogen gooien maar toch vind ik dat er best een paar leuke optredens in de finale staan.
Er zijn nog maar 3 nummers bekend op dit moment, meeste nationale selecties hebben al wel hun nummers uit. Over 2 weken zitten we aan 20 nummers ofzo in totaal. 4de nummer is morgen Ierland met onder andere Johnny Rotten (Sex Pistols).quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb me nog niet verdiept in de rest ... ik wacht het wel af en zie het gebeuren
Ah lachen , maar dat za wel een Johhny Logan Balad worden dan of zoiets met een rotpunk randjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn nog maar 3 nummers bekend op dit moment, meeste nationale selecties hebben al wel hun nummers uit. Over 2 weken zitten we aan 20 nummers ofzo in totaal. 4de nummer is morgen Ierland met onder andere Johnny Rotten (Sex Pistols).
Sabado, camisa nueva y polvetequote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:43 schreef Strani het volgende:
Maar was weer gezellig mensen, slaap lekker en el sábado mas y mejor
Ja nummer staat al weken online, maar iemand anders gaat winnen, iets wat de jeugd aanspreekt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah lachen , maar dat za wel een Johhny Logan Balad worden dan of zoiets met een rotpunk randje
Oh serieus ...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja nummer staat al weken online, maar iemand anders gaat winnen, iets wat de jeugd aanspreekt.
Lachen juist johquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:46 schreef Nexum het volgende:
Nu al geen zin in de reacties van opgefokte Spaanse Agoney fans als Blanca wel wint
Ter referentie: Primetime in Spanje begint rond 22:30 dus wat je nu ziet is zo'n beetje het begin van late night.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:47 schreef Cirilico het volgende:
Moeten Spanjaarden niet slapen? Ze tetteren nu nog door allemaal.
AH. Dat verklaart al het rare begintijdstip. Ik dacht dat alle slots al volgeprogrammeerd zaten ofzo met echte primetime shows.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ter referentie: Primetime in Spanje begint rond 22:30 dus wat je nu ziet is zo'n beetje het begin van late night.
Neequote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
AH. Dat verklaart al het rare begintijdstip. Ik dacht dat alle slots al volgeprogrammeerd zaten ofzo met echte primetime shows.
Wie is er gespannen dan ? ik voel enige issue regio middenrifquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:56 schreef Strani het volgende:
Monica richt zich net tot de camera tijdens de nabeschouwing en zegt tegen het publiek: "Jullie moeten niet zo gespannen zijn. Jullie zijn heel gespannen. Als jullie favoriet niet wint, zorgen jullie voor veel gedoe. We zijn hier vanwege de liefde voor muziek."
Ik denk dat ze refereert aan de algemene houding van veel Spaanse Eurofans, maar ze zal ook vooral doelen op hoe het vorig jaar allemaal ging met Chanel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie is er gespannen dan ? ik voel enige issue regio middenrif
Ik zie nu al een discussie op de TL op twitter of Agoney of Blanca moet winnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ze refereert aan de algemene houding van veel Spaanse Eurofans, maar ze zal ook vooral doelen op hoe het vorig jaar allemaal ging met Chanel.
Maar ben jij er zaterdag live bij ?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ze refereert aan de algemene houding van veel Spaanse Eurofans, maar ze zal ook vooral doelen op hoe het vorig jaar allemaal ging met Chanel.
Eigenlijk zou je het moeten zien want hier heeft de staging echt toegevoegde waarde. Ik vind het nummer nog steeds niks aan maar zou het toch prima vinden als het wint, puur vanwege de staging en de energie die ze met haar optreden brengt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 07:55 schreef Meridiaan het volgende:
Helemaal gemist, was in slaap gevallen. Ik piekte te vroeg![]()
Vandaag Blanca Paloma maar eens luisteren.
Op 8 inmiddels.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:43 schreef Momo het volgende:
Bookies zetten Spanje op 10 nu, best goed. Van nationale finales waar nummer(s) al uit zijn doen alleen Oekraine, Finland en Tsjechië het beter.
Volgens de bookies is Agoney het meest favoriet maar ik zie dat nou niet meteen als top5 of top10 kandidaat op het ESF. Weet niet of anderen hier wel dat gevoel hebben. Blanca Paloma is wel meer een risico (klikt dat geluid voor juries en publiek over heel Europa). Maar ik kan mij wel heel goed voorstellen dat ze echt veel jurypunten gaat pakken. Iemand online vergeleek het met het nummer Suus van Albanie dat in 2012 vijfde werd, snap wel een beetje die vergelijking (al is de sound compleet anders). Ik zie dat wel voor mij. Zeker met die staging is het wel indrukwekkend.quote:
Amenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:24 schreef Greys het volgende:
Ik zíe wat mensen er mooi aan vinden, aan Paloma, maar ik trek het geluid net zo slecht als Suus. En de act is mooi en artistiek maar als je alleen het lied luistert zonder act blijft er qua lied niks van over? Ik snap dat een act ook belangrijk is op een Songfestival maar ik snap geen hol van deze enorme hype. Nagels over een schoolbord, een zeikerige toon door het hele lied, brrrrrr. Maar goed, ik vond Suus dus net zo vreselijk. En die deed het goed. (Wat ik ook nog geen dág heb gesnapt).
Hoera voor verschillende smaken.
Suus heeft ook niet echt een pakkend refrein, maar daar zit nog wel een logische opbouw naar een climax in. Dat liedje van Paloma is heel bijzonder, maar het gaat toch niet echt ergens heen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens de bookies is Agoney het meest favoriet maar ik zie dat nou niet meteen als top5 of top10 kandidaat op het ESF. Weet niet of anderen hier wel dat gevoel hebben. Blanca Paloma is wel meer een risico (klikt dat geluid voor juries en publiek over heel Europa). Maar ik kan mij wel heel goed voorstellen dat ze echt veel jurypunten gaat pakken. Iemand online vergeleek het met het nummer Suus van Albanie dat in 2012 vijfde werd, snap wel een beetje die vergelijking (al is de sound compleet anders). Ik zie dat wel voor mij. Zeker met die staging is het wel indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |