We juichen nog niet te vroegquote:
Zo is dat ... en ja ocho en noche zijn een mooie mixquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:12 schreef Cirilico het volgende:
[..]
In het Nederlands hebben we dat ook, bedenk ik nu.
Heel de nacht - de gehele nacht
Nou ja, gelukkig heeft Dinges wel bewezen dat dat een goede strategie was met een plek in de top 30!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:12 schreef Momo het volgende:
Maarja wie weet heeft Rammstein ooit wel iets opgestuurd. Vorig jaar heeft Duitsland alle rock en metal inzendingen geweigerd omdat het niet radio vriendelijk was, waaronder Electric Callboy. Een van de meest succesvolle metalbands op dit moment
Intussen wel een nummer getiteld "Rockstars" insturen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:12 schreef Momo het volgende:
Maarja wie weet heeft Rammstein ooit wel iets opgestuurd. Vorig jaar heeft Duitsland alle rock en metal inzendingen geweigerd omdat het niet radio vriendelijk was, waaronder Electric Callboy. Een van de meest succesvolle metalbands op dit moment
Of iemand die wacht tot haar assistent de producten op de band legt..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:20 schreef Cee het volgende:
Dit is echt zo’n typ dat voordringt bij de kassa en heel verontwaardigd gaat doen als je er iets van zegt.
Ik dcht het al!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb stiekem al 5 jaar een relatie met @:H_T maar ben vorige maand op hem vreemdgegaan
Dat ik daar zo achter moet komenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb stiekem al 5 jaar een relatie met @:H_T maar ben vorige maand op hem vreemdgegaan
Dat is ook zo en staat er los van!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ik daar zo achter moet komenEn jij maar zeggen dat het geen rode vlag was maar gewoon een stierenvechterslap die elke volwassen man in Spanje in huis moet hebben
Ja dat zal wel weer! Dingen zoals 'Gompie, ik heb olijfolie over mezelf heen gemorst, kan jij dat er even aflikken' zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook zo en staat er los van!!
Sorry, Antonio zei gewoon precies de juiste dingen op het juiste moment
Het was extra virgin olijfolie, dat kan je met de huidige inflatie niet laten liggenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja dat zal wel weer! Dingen zoals 'Gompie, ik heb olijfolie over mezelf heen gemorst, kan jij dat er even aflikken' zeker?
We weten allebei al lang dat virgin niet meer op jou van toepassing is, laat staan xtra virginquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was extra virgin olijfolie, dat kan je met de huidige inflatie niet laten liggen
Denk dat ze eigenlijk best een goede kans maakt met 50% juryquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:29 schreef Nexum het volgende:
Als Blanca het voor elkaar krijgt over Agoney te winnen
Hoe drf jequote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
We weten allebei al lang dat virgin niet meer op jou van toepassing is, laat staan xtra virgin
Blancaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:31 schreef aarontje112 het volgende:
Zat er vanavond een optreden tussen dat niet tegenviel?
Vicco en Blancaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:31 schreef aarontje112 het volgende:
Zat er vanavond een optreden tussen dat niet tegenviel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |