@Momo We hoeven niet meer stiekem te doenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe dúrf je![]()
* Rent hysterisch de ruimte uit, nog een keer of drie even hysterisch waar naar binnen om uiteindelijk nog één keer naar buiten en dan weer naar binnen te rennen
Net aan!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Jose Otero toch door naar de finale
Ik zie er echt helemaal niks bozigs inquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Doe dan maar Agoney voor Liverpool als Vicco toch geen kans maakt. Paloma is me iets te bozig
Agoney kan nog best wat worden denk ik, al heeft het ook iets ontoegankelijks op het eerste gehoor...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:39 schreef Strani het volgende:
Nou ja Spanje zal geen hele ogen gooien maar toch vind ik dat er best een paar leuke optredens in de finale staan.
Er zijn nog maar 3 nummers bekend op dit moment, meeste nationale selecties hebben al wel hun nummers uit. Over 2 weken zitten we aan 20 nummers ofzo in totaal. 4de nummer is morgen Ierland met onder andere Johnny Rotten (Sex Pistols).quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb me nog niet verdiept in de rest ... ik wacht het wel af en zie het gebeuren
Ah lachen , maar dat za wel een Johhny Logan Balad worden dan of zoiets met een rotpunk randjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn nog maar 3 nummers bekend op dit moment, meeste nationale selecties hebben al wel hun nummers uit. Over 2 weken zitten we aan 20 nummers ofzo in totaal. 4de nummer is morgen Ierland met onder andere Johnny Rotten (Sex Pistols).
Sabado, camisa nueva y polvetequote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:43 schreef Strani het volgende:
Maar was weer gezellig mensen, slaap lekker en el sábado mas y mejor
Ja nummer staat al weken online, maar iemand anders gaat winnen, iets wat de jeugd aanspreekt.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah lachen , maar dat za wel een Johhny Logan Balad worden dan of zoiets met een rotpunk randje
Oh serieus ...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja nummer staat al weken online, maar iemand anders gaat winnen, iets wat de jeugd aanspreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |