Muziek evolueert ookquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel een moderne interpretatie denk ik
Ja absoluut, maar ja flamenco moet ook met de tijd mee, staat niet stil.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel een moderne interpretatie denk ik
Dit nummer had wel klagende fadovrouw vibes, ten minste voor mijquote:
Mijn vader en moeder zouden uit het raam kijken of de kat van de buren wordt overredenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:25 schreef Momo het volgende:
Zouden mensen hier de telefoon voor pakken op het ESF?
Dat heb ik bij hoop van die Oost Europese nummers ook vaakquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder zouden uit het raam kijken of de kat van de buren wordt overreden
Die checkt de bustijden in het dorp waar dit kwartet vandaan komt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Benieuwd waar @:Strani op let tijdens deze act
Vooral naar Little Mixquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Deze hebben ook wel iets te goed naar SloMo geluisterd
Nou ik krijg er in elk geval geen Eefje de Visser vibes van.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Benieuwd waar @:Strani op let tijdens deze act
Het dorp Madrid.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Die checkt de bustijden in het dorp waar dit kwartet vandaan komt.
Daar gaat het juist om nuquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Tering
Liedje is zo slecht niet, maar die zang
Ja maar die zang kan gewoon echt nietquote:
Ja dat doen we hier allemaal want we kunnen moeilijk naar ons werk schaatsen in dit klimaat.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
pas op ... ook al neemt mn dochter meestal gewoon het vliegtuig naar dr werk
E'femme vind ik dus niks inmiddels. En Paloma mag ervoor in de plaats komen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:33 schreef Cirilico het volgende:
Mijn top 7 wordt dan:
1) Fusa Nocta (Mi Familia)
2) Agoney (Quiero Arder)
3) Vicco (Nochentera)
4) Rakky Ripper (TRACCIÓN)
5) Karmento (Quiero y duelo)
6) E'FEMME (UFF!)
7) Aritz (Flamenco)
Die gooien er dan nog die aardappel tongval door iddquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ook lelijk en vrijwel hetzelfde als Catalaans maar geen Catalaans.
Tot zover niks over onafhankelijkheid in de tekst, dat valt nog mee.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
Ze zingen dus wel Catalaans .... laat maar ...
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
Ze zingen dus kneitervals.... laat maar ...
OK..... maar anyway dit gaat m niet wordenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Tot zover niks over onafhankelijkheid in de tekst, dat valt nog mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |