quote:The competition will consist of two semi-finals and one final. In total, 16 candidate songs will compete divided between the two semifinals, that is, eight will participate in each one.[1][2] In each semifinal, the four songs with the most votes among the professional juries (50%), the demographic panel (25%) and the televote (25%), will go directly to the final. During the final, the eight qualified songs will be performed again to determine which will represent Spain in the Eurovision Song Contest 2023, following the same voting system as in the semi-finals.
Nee hoorquote:
Ik vond het vocaal best matig, Florin heeft volgens mij vooral een crush.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Eerste Tweet die op Twitter zie hoort iets anders van Blas 2.0 dan jullie hier
Hmm doen jullie dat in Nederland dan niet in de winter? Raar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:10 schreef H_T het volgende:
Waarom draagt ze zwemvliezen aan haar armen?
Oren uitgezet, libido aangezetquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Eerste Tweet die op Twitter zie hoort iets anders van Blas 2.0 dan jullie hier
Ze heeft geen tetamulet vanavondquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:11 schreef Strani het volgende:
Bah Monica doe eens een mooie coltrui aan of zo.
Nou ja als de bookies het ook al de meeste kans geven vrees ik er wel een beetje voor hoorquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vond het vocaal best matig, Florin heeft volgens mij vooral een crush.
Ziggoquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:13 schreef Momo het volgende:
Ik klik per ongeluk escplus weg en nu kom ik er niet meer in
Ik vind de manier van zingen niet echt passen bij de muziekquote:
En rechtstreeks op de Spaanse stream?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:13 schreef Momo het volgende:
Ik klik per ongeluk escplus weg en nu kom ik er niet meer in
Te ingetogen?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind de manier van zingen niet echt passen bij de muziek
3 nu.. 2 in het 1e voor programma en nog eens 2 in het 2e voorprogramma... en nog een paar in het naprogramma..?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel presentatoren zijn er eigenlijk? Ik heb voor mijn gevoel nu al 6 verschillende gezien
Ja, beetje te netjes. Daar hadden wel wat uithalen of plotselinge grunt bij gekundquote:
Flamenco, voornamelijk zuidelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:23 schreef Momo het volgende:
Heeft dit nou een sound uit een bepaalde regio in Spanje?
Portugal had ik ook zo geloofdquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:23 schreef Momo het volgende:
Beetje flamencoos ,,,,quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:23 schreef Momo het volgende:
Wel een moderne interpretatie denk ikquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Flamenco, voornamelijk zuidelijk.
Muziek evolueert ookquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel een moderne interpretatie denk ik
Ja absoluut, maar ja flamenco moet ook met de tijd mee, staat niet stil.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel een moderne interpretatie denk ik
Dit nummer had wel klagende fadovrouw vibes, ten minste voor mijquote:
Mijn vader en moeder zouden uit het raam kijken of de kat van de buren wordt overredenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:25 schreef Momo het volgende:
Zouden mensen hier de telefoon voor pakken op het ESF?
Dat heb ik bij hoop van die Oost Europese nummers ook vaakquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder zouden uit het raam kijken of de kat van de buren wordt overreden
Die checkt de bustijden in het dorp waar dit kwartet vandaan komt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Benieuwd waar @:Strani op let tijdens deze act
Vooral naar Little Mixquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Deze hebben ook wel iets te goed naar SloMo geluisterd
Nou ik krijg er in elk geval geen Eefje de Visser vibes van.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Benieuwd waar @:Strani op let tijdens deze act
Het dorp Madrid.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Die checkt de bustijden in het dorp waar dit kwartet vandaan komt.
Daar gaat het juist om nuquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Tering
Liedje is zo slecht niet, maar die zang
Ja maar die zang kan gewoon echt nietquote:
Ja dat doen we hier allemaal want we kunnen moeilijk naar ons werk schaatsen in dit klimaat.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
pas op ... ook al neemt mn dochter meestal gewoon het vliegtuig naar dr werk
E'femme vind ik dus niks inmiddels. En Paloma mag ervoor in de plaats komen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 16:33 schreef Cirilico het volgende:
Mijn top 7 wordt dan:
1) Fusa Nocta (Mi Familia)
2) Agoney (Quiero Arder)
3) Vicco (Nochentera)
4) Rakky Ripper (TRACCIÓN)
5) Karmento (Quiero y duelo)
6) E'FEMME (UFF!)
7) Aritz (Flamenco)
Die gooien er dan nog die aardappel tongval door iddquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ook lelijk en vrijwel hetzelfde als Catalaans maar geen Catalaans.
Tot zover niks over onafhankelijkheid in de tekst, dat valt nog mee.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
Ze zingen dus wel Catalaans .... laat maar ...
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:36 schreef chufi het volgende:
Ze zingen dus kneitervals.... laat maar ...
OK..... maar anyway dit gaat m niet wordenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Tot zover niks over onafhankelijkheid in de tekst, dat valt nog mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |