Op basis van de snippets denk ik hetzelfde. Al heb ik dit nummer wel volledig geluisterd. De top drie die eerder gepost werd vind ik saai. :pquote:Op zondag 18 december 2022 19:39 schreef Nexum het volgende:
Ik neem het terug, Fusa Nocta’s song is mn absolute favoriet. Die MOET winnen
De styling en act zijn ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. 😬quote:Op zondag 18 december 2022 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nummer nog niet gehoord dus maar dit soort dingen zou je al kunnen beoordelen aan die optredens die ze een maand geleden of zo bij dat presentatierondje hebben gedaan.
Vond haar daar niet zo qua zang vooral
Ik krijg vooral deze vibesquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Ben er nu eens aan begonnen. Ma Familia lijkt me veel te ingewikkeld om in een keer goed te vallen bij het publiek
Quiero Arder daarentegenIk krijg daar trouwens enorme Maruv-associaties bij
YOU KNOW I AM.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik krijg vooral deze vibes
[ afbeelding ]
Heel benieuwd welke winnaar deze keer met de dood bedreigd gaat worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:56 schreef molloot200 het volgende:
Oh deze voorronde gaat weer zo veel drama opleveren.
Ik luisterde het een tijdje geleden en dacht verrek. Volgens mij is dit nu mijn favoriet van vorig jaar.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een heerlijk onoverzichtelijk schema met die pictogrammen![]()
En het heeft een jaar geduurd, maar ik draai momenteel heel regelmatig Ay Mam van Rigoberta Bandini
Ik ga nog steeds stuk om dat optredenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
Wat een heerlijk onoverzichtelijk schema met die pictogrammen![]()
En het heeft een jaar geduurd, maar ik draai momenteel heel regelmatig Ay Mam van Rigoberta Bandini
En 3 maanden later ineens robbed is en de beste inzending van het jaarquote:Op maandag 30 januari 2023 22:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heel benieuwd welke winnaar deze keer met de dood bedreigd gaat worden.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt allemaal niks uit, zaterdag ga ik persoonlijk daar op het podium de winnaar bepalen.
Ik denk dat ik het al iets vroeger doe. Gewoon wanneer de lijnen zo'n beetje openen, dat ik dan het podium op loop om te zeggen dat bellen niet nodig is en dan aankondig wie de winnaar is. Kan iedereen mooi een half uur eerder richting de tafels met jamn en queso die bij elke Spaanse bijeenkomst zo goed als verplicht zijn.quote:
Hoezo laat. Ik heb nog niet eens gegetenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
Mogen we jou ook de schuld geven dat dit zo BELACHELIJK laat begint @:Strani
Schandalig!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo laat. Ik heb nog niet eens gegeten
De zuurkool is al 4 uur op, het is tijd voor een bakje chips en een glaasje cola Strani!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Durf een beetje te leven Em, niet zo calvinistisch!
Cola op dit uur? Straks kan je niet slapenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
De zuurkool is al 4 uur op, het is tijd voor een bakje chips en een glaasje cola Strani!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |