SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿Encontró lo que buscaba? | Have a nice day! - Mexico 2023 9 1:33 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Een gepensioneerde radiopresentator klust bij om geld te verdienen zodat hij naar het verjaardagsfeest van zijn ex-werkgever kan om daar de liefde van zijn leven weer te zien.
Fujii Kaze Love All Serve All Stadium Live - Japan 2022 AL 1:38 uur | Concert
De succesvolle singer-songwriter treedt voor het eerst op met vrolijke liedjes, waaronder hits van zijn platina album.
The Glory - Zuid-Korea S02 2022 16 - Netflix Original | Drama, Duister
Een vrouw die op de middelbare school gruwelijk misbruik heeft overleefd, zet jaren later een uitgebreid wraakplan in werking om de daders te laten boeten voor hun misdaden.
Hope Gap - VK 2020 AL 1:40 uur | Drama
Een echtpaar in een rustig kuststadje raakt in zwaar weer als hun zoon langskomt voor hun 29e trouwdag terwijl hun huwelijk uiteenvalt.
Luther: The Fallen Sun - VS 2023 16 2:08 uur - Netflix Original | Actie, Duister, Misdaad, Mystery
De briljante Londense detective John Luther kan de onopgeloste moord niet uit zijn hoofd zetten en ontsnapt uit de gevangenis om de sadistische seriemoordenaar op te sporen.
Outlast - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Competitieve Reality
In de woeste natuur van Alaska strijden 16 survivalisten om een enorme geldprijs. Deze eenzame wolven moeten echter deel uitmaken van een team om te kunnen winnen.
Rana Naidu - India S01 2023 16 - Netflix Original | Thriller
Rana Naidu kan elk probleem in Bollywood oplossen. Maar als zijn vader onverwacht vrijkomt uit de gevangenis, lijkt zijn eigen zooi de enige die hij niet aankan.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik ook. Toevallig vorige week het laatste seizoen afgekeken op HBO.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
Luther: The Fallen sun. 10 maart.
Hier heb ik wel zin in.
Whyquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:58 schreef Binge-watch het volgende:
Die MH370 documentaire is slecht zeg. Zonde.
Geen idee. IK weet niet of het nog komt eigenlijk, want eerder stond er een aankondiging dat het officieel was en er een nieuw seizoen kwam. Die is al een tijdje weg.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee welk seizoen we Lupin 3 kunnen verwachten?
Eerste aflevering ging nog wel. Aflevering twee en drie gingen vooral over de meest bizarre en onrealistische theorieën bedacht door mensen die hun fifteen minutes of fame terug wilden.quote:
De plaatselijke Truus die vanachter haar computertje wel weet waar de crash site van het vliegtuig isquote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:56 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Eerste aflevering ging nog wel. Aflevering twee en drie gingen vooral over de meest bizarre en onrealistische theorieën bedacht door mensen die hun fifteen minutes of fame terug wilden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Toch iets te positief hierboven.
[ Bericht 3% gewijzigd door NoCigar op 11-03-2023 21:25:55 ]anonieme razernist
Fall is wel een vermakelijke film. Toch knap 100 minuten vullen met zo'n simpel verhaal. Het gaat in ieder geval niet vervelen. Verder is het heel lastig om deze film echt realistisch te maken, en dat is wat mij betreft ook niet gelukt. Al met al zeker een aardige film en het kijken wel waard. Krijgt wel een voldoende, want ze zorgen er toch voor dat je af en toe met zweethanden zit te kijken, hoe nep het er soms ook uitzag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Golden Ophelia - België 1974 9 1:09 uur | Drama, Offbeat
In een maatschappij waarin burgers zichzelf van het leven mogen beroven, ontvangt een suïcidale bloemist de gewenste toestemming. Dan wordt hij echter verliefd.When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:52 schreef Aether het volgende:
The Glory - Zuid-Korea S02 2022 16 - Netflix Original | Drama, Duister
Een vrouw die op de middelbare school gruwelijk misbruik heeft overleefd, zet jaren later een uitgebreid wraakplan in werking om de daders te laten boeten voor hun misdaden.
Dit is echt een van de betere series hoorquote:
Ik kijk hem nu…quote:Op zaterdag 11 maart 2023 15:11 schreef TLC het volgende:
Fall is toch wel een van de betere films op Netflix
nog wat info over die docuquote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:08 schreef TLC het volgende:
[..]
De plaatselijke Truus die vanachter haar computertje wel weet waar de crash site van het vliegtuig is
Plus al dat gelul over de Russen...
Ja, echt bizar wat mensen toch voor theorieën verzinnen. De meeste werden uiteindelijk toch wel weer van tafel geveegd.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:08 schreef TLC het volgende:
[..]
De plaatselijke Truus die vanachter haar computertje wel weet waar de crash site van het vliegtuig is
Plus al dat gelul over de Russen...
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boskaatje - België 1980 AL 1:22 uur | Familiefilm
Een groep kinderen vindt een baby in het bos en besluit het kind uit het weeshuis te houden door haar zelf op te voeden. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
Chris Rock: Selective Outrage - VS 2023 AL 1:09 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Chris Rock geeft een dynamische stand-upshow over niet-racistische yogabroeken, het verwennen van zijn kinderen, de Kardashians en zijn mening over het Will Smith-fiasco.When the student is ready, the teacher will appear.
In BNW is ook een topic over de crash. Ik hou wel van een complotje hier en daar maar dit is me toch echt een brug te verquote:Op zondag 12 maart 2023 07:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, echt bizar wat mensen toch voor theorieën verzinnen. De meeste werden uiteindelijk toch wel weer van tafel geveegd.
Ik vond die man uit New York die zich met zoveel theorieën bezighield echt vreselijk irritant. Wat een drama queen.
Conclusie is uiteindelijk toch waarschijnlijk zelfmoord door de piloot. Het is een paar keer eerder gebeurd, en verklaard de vreemde draai terug en naar afgelegen gebied en uitzetten van alle systemen van communicatie. Plus het ‘oefenen’ op zijn vliegsimulator.
Of misschien toch technisch falen van meerdere systemen tegelijk in het vliegtuig, en dat de piloot nog terug wilde keren, geen idee?
Dat de Russen of de Amerikanen erachter zitten vind ik erg ver gezocht.
ik vind het vooral echt schrikwekkend dat er in een vliegtuig van een paar honderd miljoen, geen GPS zit die maar 100 kost.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In BNW is ook een topic over de crash. Ik hou wel van een complotje hier en daar maar dit is me toch echt een brug te ver
BNW / [Valentijnsweek] Was geheime liefdesrelatie oorzaak verdwijnen MH370?
GPS satellieten zenden een signaal uit op basis waarvan een ontvanger de positie kan bepalen. Die ontvanger kan verder niets terug zenden, dus met alleen GPS kun je een vliegtuig niet 'volgen'. Zie verder ook https://www.cnbc.com/2014(...)ack-an-airplane.htmlquote:Op maandag 13 maart 2023 09:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind het vooral echt schrikwekkend dat er in een vliegtuig van een paar honderd miljoen, geen GPS zit die maar 100 kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |