abonnement Unibet Coolblue
pi_207821608
Populisten :')

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207821610
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Dit is bizar, zo dom is Zelenskyy niet. Toch lijkt hij dit wel te zeggen, de vertaling eronder klopt. Maar voor mijn gevoel klopt het niet, het strookt totaal niet met al zijn eerdere interviews en avondtoespraken. Bovendien komt er een berg materiaal en materieel die kant op. Ook weet Zelenskyy dondersgoed hoe hij sympathie moet behouden en sympathie zal verspelen.

Is dit deepfake, in elkaar gezet door een Russische trollenfabriek om een preēmtieve nucleaire aanval van Rusland te verdedigen?
Weet iemand hier meer over!
Model Results
Avatarify:NO DEEPFAKE DETECTED(0%)Deepware:NO DEEPFAKE DETECTED(27%)Seferbekov:NO DEEPFAKE DETECTED(11%)Ensemble:NO DEEPFAKE DETECTED(15%)

• Video
• Duration:
• 44 sec

• Resolution:
• 684 x 360

• Frame Rate:
• 25.26 fps

• Codec:
• h264

• Audio
• Duration:
• 44 sec

• Channel:
• mono

• Sample Rate:
• 44 khz

• Codec:
• aac

Website zegt No deepfake detected
pi_207821620
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
duidelijk een fake en nog slecht in elkaar gezet ook
was een haast werkje of iemand die dit niet kan
En waaraan zie je dat precies?
  Overall beste user 2022 donderdag 2 februari 2023 @ 16:41:48 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207821621
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Dit is bizar, zo dom is Zelenskyy niet. Toch lijkt hij dit wel te zeggen, de vertaling eronder klopt. Maar voor mijn gevoel klopt het niet, het strookt totaal niet met al zijn eerdere interviews en avondtoespraken. Bovendien komt er een berg materiaal en materieel die kant op. Ook weet Zelenskyy dondersgoed hoe hij sympathie moet behouden en sympathie zal verspelen.

Is dit deepfake, in elkaar gezet door een Russische trollenfabriek om een preēmtieve nucleaire aanval van Rusland te verdedigen?
Weet iemand hier meer over!
De Poetinisten waarschuwen altijd voor escalatie. Daarom zullen ze nu wel voor het terugtrekken van de Russen zijn, want dat de-escaleert. Tadaaaaa! En dan hebben we vrede.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207821641
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik vrees dat het wensdenken is. De geschiedenis leert dat Russen niet malen om hun eigen verliezen, en aangezien er erg veel Russen zijn gaan ze gewoon net zo lang door tot Oekraïne is uitgeput. De trage en niet erg strakke Westerse wapenleveranties zullen Oekraïne gaan nekken
Ja alleen vechten ze nu ietwat ouderwets.

Dit is een vrij simplistische manier van aanvallen.
Ook zit er weinig vernieuwing in. Dus kun je als verdediger erop inspelen. Oekraïne moet ook oppassen niet teveel te verliezen op een stuk grond die het niet waard is.

Verder is het tekenend dat ze ook hun Elite troepen op deze manier laten vechten.
Dat komt niet echt verstandig over en het wil ook zeggen dat ze niet echt anders kunnen.

Als ik dan ook lees dat Putin in maart al de hele Donbass wil hebben, (Dan moeten ze in 2 maanden het veelvoudige bereiken van het geen wat ze de afgelopen maanden niet gelukt is) wil ik best geloven dat de Russen zich gedwongen voelen enorme risico’s te nemen.

Het blijft een Oorlog, dus ik denk niet dat iemand iets met zekerheid kan zeggen, maar als ik Rus was, zou ik niet gerust zijn.
pi_207821647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
De Poetinisten waarschuwen altijd voor escalatie. Daarom zullen ze nu wel voor het terugtrekken van de Russen zijn, want dat de-escaleert. Tadaaaaa! En dan hebben we vrede.
Grappig hè. Altijd als het gaat over “onderhandelen”, is het Oekraïne dat maar concessies moet doen. Nooit Rusland.
pi_207821701
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:40 schreef Slayage het volgende:
Populisten :')

[ twitter ]
Dezelfde Brexit die door Russische bots beïnvloed is. Zou hij diep van binnen ook al spijt hebben?
pi_207821707
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Dit is bizar, zo dom is Zelenskyy niet. Toch lijkt hij dit wel te zeggen, de vertaling eronder klopt. Maar voor mijn gevoel klopt het niet, het strookt totaal niet met al zijn eerdere interviews en avondtoespraken. Bovendien komt er een berg materiaal en materieel die kant op. Ook weet Zelenskyy dondersgoed hoe hij sympathie moet behouden en sympathie zal verspelen.

Is dit deepfake, in elkaar gezet door een Russische trollenfabriek om een preēmtieve nucleaire aanval van Rusland te verdedigen?
Weet iemand hier meer over!
Rob de ridder is een beetje laat met deze beelden kim dit com was er als de kippen bij in October https://www.newsweek.com/(...)-pre-emptive-1749781
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207821714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:49 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Dezelfde Brexit die door Russische bots beïnvloed is. Zou hij diep van binnen ook al spijt hebben?
100%
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 2 februari 2023 @ 16:51:52 #85
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207821722
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:41 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
En waaraan zie je dat precies?
de mimiek klopt totaal niet met de uitspraak
bij een open klank zit soms de mond half dicht
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207821723
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:40 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]
Model Results
Avatarify:NO DEEPFAKE DETECTED(0%)Deepware:NO DEEPFAKE DETECTED(27%)Seferbekov:NO DEEPFAKE DETECTED(11%)Ensemble:NO DEEPFAKE DETECTED(15%)

• Video
• Duration:
• 44 sec

• Resolution:
• 684 x 360

• Frame Rate:
• 25.26 fps

• Codec:
• h264

• Audio
• Duration:
• 44 sec

• Channel:
• mono

• Sample Rate:
• 44 khz

• Codec:
• aac

Website zegt No deepfake detected
Maar, hebben ze ook de ondertiteling getoetst aan wat er in het Oekraïns verteld wordt?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207821726
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Bizar hoeveel debielen er vrij rondlopen. Die reacties :') In een deepfake trappen en dan de MSM fake news noemen.

Die mensen zijn echt niet goed snik sorry dat ik het zeg.
Is geen deep fake zie artikel hierboven
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207821799
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar, hebben ze ook de ondertiteling getoetst aan wat er in het Oekraïns verteld wordt?
vast niet, maar er zijn hier wel wat kameraden die het kunnen vertalen :D
pi_207821887
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:00 schreef DarkY.NL het volgende:

[..]
vast niet, maar er zijn hier wel wat kameraden die het kunnen vertalen :D
tis wel een oudje, al van oktober. Rob nu pas wakker uit winterslaap
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_207821906
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:40 schreef Slayage het volgende:
Populisten :')

[ twitter ]
Verbaast me niet van Boris. Boris zat eerst in het remain kamp maar zag dat kansen op het premierschap groter waren als hij overliep. nu is alles de lucht in gegaan, heeft truss het nog erger gemaakt en kan hij weer rustig handouts aannemen als columnist en talking head op tv. all about the money!
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_207821983
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:14 schreef Sabata het volgende:

[..]
Verbaast me niet van Boris. Boris zat eerst in het remain kamp maar zag dat kansen op het premierschap groter waren als hij overliep. nu is alles de lucht in gegaan, heeft truss het nog erger gemaakt en kan hij weer rustig handouts aannemen als columnist en talking head op tv. all about the money!
Hoe kan Boris nog geloofwaardig zijn? Thuis de Brexit erdoor jagen maar wel pleiten voor EU-lidmaatschap van Oekraïne.
pi_207822045
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Dit is bizar, zo dom is Zelenskyy niet. Toch lijkt hij dit wel te zeggen, de vertaling eronder klopt. Maar voor mijn gevoel klopt het niet, het strookt totaal niet met al zijn eerdere interviews en avondtoespraken. Bovendien komt er een berg materiaal en materieel die kant op. Ook weet Zelenskyy dondersgoed hoe hij sympathie moet behouden en sympathie zal verspelen.

Is dit deepfake, in elkaar gezet door een Russische trollenfabriek om een preēmtieve nucleaire aanval van Rusland te verdedigen?
Weet iemand hier meer over!
Fake volgens Newsweek.
https://www.newsweek.com/(...)-pre-emptive-1749781

Hij bedoelde met nucleaire aanval van de navo op Rusland eigenlijk sancties.

quote:
The quote from Ukraine's president has been taken out of context and misrepresents his message.

As his spokesman clarified after his address, Zelensky's talk of "preemptive strikes" referred to measures such as sanctions before Putin launched his full-scale invasion on February 24.

Both the February 24 date and the phrase "apply pressure" (suggesting sanctions rather than a literal military strike) are used in his speech.

Zelensky's comment, which was not unprompted but came as a response to a question, was focussed on strategy, rather than being a threat.

As Nykyforov highlighted, the president outlined how the world had to take preventive measures to prevent Russia from starting a war, and at that time it was only about sanctions. Podolyak said Russia was pushing "fake" narrative that Zelensky was calling for nuclear war..
Vakman pur sang
pi_207822183
Koreaanse huurlingen incoming?
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 2 februari 2023 @ 17:52:07 #94
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207822211
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:49 schreef Slayage het volgende:
Koreaanse huurlingen incoming? [ twitter ]
Das wel een gevaarlijke ontwikkeling. Noord-Koreanen zijn te mager om je rupsbanden goed te smeren. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 02-02-2023 17:58:48 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207822240
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:24 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Hoe kan Boris nog geloofwaardig zijn? Thuis de Brexit erdoor jagen maar wel pleiten voor EU-lidmaatschap van Oekraïne.
Niet. Is ie ook nooit geweest, wel opportunistisch natuurlijk ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 2 februari 2023 @ 17:58:21 #96
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207822474
twitter


Wat Russische bronnen die deze ellende erkennen zou we lekker zijn.
pi_207822494
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:49 schreef Slayage het volgende:
Koreaanse huurlingen incoming? [ twitter ]
Ja, waarom zou je in je eigen land investeren als je ook 7 tijdzones verderop in een illegale regio kunt werken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207822534
quote:
Poetin dreigt opnieuw met kernwapens bij herdenking Slag om Stalingrad
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-67170880

President Poetin heeft de herdenking van de Russische overwinning in de Slag om Stalingrad aangegrepen om opnieuw de slachtofferrol aan te nemen en opnieuw te dreigen met de inzet van kernwapens.

"Helaas zien we dat de nazi-ideologie in zijn moderne vorm opnieuw een directe bedreiging is voor de veiligheid van ons land", zei hij in een toespraak in Wolgograd, de stad aan de Wolga die tot 1961 Stalingrad heette. "Steeds opnieuw moeten we ons verweren tegen de agressie van het Westen. Dat is een feit. We worden opnieuw bedreigd door Duitse Leopard-tanks met het kruisembleem erop."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207822536
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij bedoelde met nucleaire aanval van de navo op Rusland eigenlijk sancties.
Jaaaaa hoor. Tering wat debiel. :')

"Ik bedoelde met boerenkool met worst eigenlijk pasta bolognese"

Dit was wel echt een mega slecht optreden van hem zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207822727
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jaaaaa hoor. Tering wat debiel. :')

"Ik bedoelde met boerenkool met worst eigenlijk pasta bolognese"

Dit was wel echt een mega slecht optreden van hem zeg.
Och, wees eerlijk, hoe vaak heb jij niet boerenkool met worst zitten eten terwijl het weer meer om pasta vraagt, of heb je een middelgrote stad vernietigd, waar een foei en een geldboete afdoende zouden zijn geweest.

Ik herken net iets te hard schreeuwen op een net iets te vroeg moment in de ochtend wel. Zeker wanneer mensen zelf begonnen zijn met zeiken.
pi_207822734
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Fake volgens Newsweek.
https://www.newsweek.com/(...)-pre-emptive-1749781

Hij bedoelde met nucleaire aanval van de navo op Rusland eigenlijk sancties.
LOL, ja, zo spreek ik ook altijd tegen mijn baas. "Ik zal je dood maken! Ik ga naar huis mijn pistool halen en ik maak je helemaal dood!". Maar ik bedoel daar eigenlijk mee dat ik graag een nieuwe laptop wil.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 2 februari 2023 @ 18:38:01 #103
408813 crew  trein2000
pi_207822743
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:49 schreef Slayage het volgende:
Koreaanse huurlingen incoming? [ twitter ]
Als hij dat mag dan mogen wij dat ook.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:40:58 #104
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207822946
"Casualties are small, thank God"
twitter
de beste stuurlui staan aan wal.

[ Bericht 1% gewijzigd door la_perle_rouge op 02-02-2023 18:59:17 ]
pi_207822955
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:36 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Och, wees eerlijk, hoe vaak heb jij niet boerenkool met worst zitten eten terwijl het weer meer om pasta vraagt, of heb je een middelgrote stad vernietigd, waar een foei en een geldboete afdoende zouden zijn geweest.

Ik herken net iets te hard schreeuwen op een net iets te vroeg moment in de ochtend wel. Zeker wanneer mensen zelf begonnen zijn met zeiken.
Buitengewoon gênante en domme vertoning van hem. Had 'm hoger ingeschat. Mja, het zijn wel allemaal Slavische volken. Vucic of Seselj kan er ook wat van.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207823042
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:37 schreef RetepV het volgende:

[..]
LOL, ja, zo spreek ik ook altijd tegen mijn baas. "Ik zal je dood maken! Ik ga naar huis mijn pistool halen en ik maak je helemaal dood!". Maar ik bedoel daar eigenlijk mee dat ik graag een nieuwe laptop wil.
Ja op die manier krijg je snel verwarring. Zeker met zo’n domme baas die zo’n boodschap dan totaal verkeert interpreteert
Vakman pur sang
pi_207823242
Noorwegen verbiedt koranverbranding bij Turkse ambassade in Oslo
https://nos.nl/l/2462234
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207823535
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Buitengewoon gênante en domme vertoning van hem. Had 'm hoger ingeschat. Mja, het zijn wel allemaal Slavische volken. Vucic of Seselj kan er ook wat van.
Het zal daar gebruikelijker zijn dan in west europa ja
pi_207823579
Leopard is een beest

https://nos.nl/l/2462208
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:32:01 #112
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207823670
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jaaaaa hoor. Tering wat debiel. :')

"Ik bedoelde met boerenkool met worst eigenlijk pasta bolognese"

Dit was wel echt een mega slecht optreden van hem zeg.
Sorry, wat is er slecht aan?

Dat als iets vertaalt vanuit rus naar engels, het gemakkelijk is om e.e.a. uit context te rukken en het voor te stellen als?

Als je maar wat te zeiken hebt, hé :W
&lt;signature here&gt;.
pi_207823824
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 14:38 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat zijn dat voor slappe corrupte zakken daar bij het IOC?
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan; het IOC is net zo'n frauduleuze rattenclub als de FIFA en het zou me dan ook niets verbazen wanneer het Russisch olympisch committee er wat geld en hoeren tegenaan gesmeten heeft om hun atleten weer aan de OS te laten deelnemen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:39:26 #114
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207823831
https://finance.yahoo.com(...)eting-005332742.html

Samenwerking van Artificial Intelligence , spysatellites , HIMARS in minuten

quote:
PALO ALTO, Calif (Reuters) - Data analytics company Palantir is "responsible for most of the targeting in Ukraine," Chief Executive Alex Karp said Wednesday, elaborating on the U.S. company's work with Kyiv since Russia's invasion last year.

Its software helps Ukraine target, for instance, tanks and artillery, a Palantir spokesperson said.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207823839
Beetje teleurstellend dat Baudet nog niet te gast is geweest bij solovyev

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207823893
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:27 schreef Aether het volgende:
Leopard is een beest

https://nos.nl/l/2462208
Ja die stond aardig te glimmen ja. Hij ging er wel van uit dat de Leo’s vooral T72 tegen gaat komen.
pi_207823895
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:39 schreef Slayage het volgende:
Beetje teleurstellend dat Baudet nog niet te gast is geweest bij solovyev

[ twitter ]
*Solovyov
Vakman pur sang
pi_207823901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:37 schreef RetepV het volgende:

[..]
LOL, ja, zo spreek ik ook altijd tegen mijn baas. "Ik zal je dood maken! Ik ga naar huis mijn pistool halen en ik maak je helemaal dood!". Maar ik bedoel daar eigenlijk mee dat ik graag een nieuwe laptop wil.
Want Putin is de baas van Zelensky?
En alleen Putin mag dreigen met de inzet van nucleaire wapens? Dat doet ie namelijk al bijna een jaar, sinds die barbaarse inval. Naast het bombarderen van burgers en infrastructuur, het ontvoeren van kinderen, z'n eigen minderheden aan de kanonnen voeren, de hele santekraam aan oorlogsmisdaden die momenteel plaatsvinden.
Nu wordt een toespraak van Zelensky uit z'n verband gerukt en de kritische denkers gaan weer helemaal los.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_207823922
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:39 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan; het IOC is net zo'n frauduleuze rattenclub als de FIFA en het zou me dan ook niets verbazen wanneer het Russisch olympisch committee er wat geld en hoeren tegenaan gesmeten heeft om hun atleten weer aan de OS te laten deelnemen.
Je kunt die Russische sporters toch ook niet weren?
Dan ook Chinezen vanwege de genocide op Oeigoeren
Vakman pur sang
pi_207823999
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:42 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ja die stond aardig te glimmen ja. Hij ging er wel van uit dat de Leo’s vooral T72 tegen gaat komen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207824002
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:37 schreef RetepV het volgende:

[..]
LOL, ja, zo spreek ik ook altijd tegen mijn baas. "Ik zal je dood maken! Ik ga naar huis mijn pistool halen en ik maak je helemaal dood!". Maar ik bedoel daar eigenlijk mee dat ik graag een nieuwe laptop wil.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207824030
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:39 schreef Slayage het volgende:
Beetje teleurstellend dat Baudet nog niet te gast is geweest bij solovyev

[ twitter ]
Wel een feestje in de RAI met de ambassadeur.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:49:18 #123
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207824037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:39 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan; het IOC is net zo'n frauduleuze rattenclub als de FIFA en het zou me dan ook niets verbazen wanneer het Russisch olympisch committee er wat geld en hoeren tegenaan gesmeten heeft om hun atleten weer aan de OS te laten deelnemen.
Dat is toch de kern van praktisch al die overkoepelende sporttokos? FIA is ook tot in de kern een corrupte ballentent.
pi_207824053
Die vertaling schijnt toch net wat anders te moeten zijn. :')

"we need to launch preemptive strikes" moet kennelijk zijn "preventive measures".

Zie de onderste vertaling in dit filmpje. Die is echt anders dan die in het midden.
https://targum.video/embed/aee724073fa140827ef3f8572aaa25b7
Definitely not CIA
pi_207824058
Snel dit filmpje kijken voor als je morgen op weg naar je werk nog een T-72 tegenkomt:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207824082
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Als hij dat mag dan mogen wij dat ook.
Hmm, ik zou toch eerst even aan Lavrov vragen of dat wel mag hoor.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:52:19 #127
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207824105
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:39 schreef Slayage het volgende:
Beetje teleurstellend dat Baudet nog niet te gast is geweest bij solovyev

[ twitter ]
Ja hij is ook een klimaat ontkenner, en complot bedenker, dus een soort Sjerrie Bedet

https://en.wikipedia.org/wiki/Steffen_Kotr%C3%A9
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:54:04 #128
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207824147
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:49 schreef capricia het volgende:
Die vertaling schijnt toch net wat anders te moeten zijn. :')

"we need to launch preemptive strikes" moet kennelijk zijn "preventive measures".

Zie de onderste vertaling in dit filmpje. Die is echt anders dan die in het midden.
https://targum.video/embed/aee724073fa140827ef3f8572aaa25b7
Werd al vrij snel gepost door iemand. Dat het filmpje vrij krap ge-edit was en subtiel uit de context gerukt. Maar de regulars waren zich er op aan het verkneukelen dat Zelensky (4 maanden geleden :') ) zoiets geroepen zou hebben. Tja... Daar was toch een term voor? Zo veel mogelijk onzin genereren en er is vast wel een groepje debielen die er op triggered? :P

Zou fijn zijn als die debielen de ondertitels van die Solovyev ( ;) ) eens zouden debunken. Of die zotte uitspraken van Poetin en Lavrov. Ik vrees alleen met grote vreze dat die wel juist ondertitelt worden.
pi_207824234
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
*Solovyov
In Nederland is Solovjov nog het meest correct.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 2 februari 2023 @ 19:57:55 #130
408813 crew  trein2000
pi_207824244
quote:
15s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hmm, ik zou toch eerst even aan Lavrov vragen of dat wel mag hoor.
Het boeit mij niet zo veel wat die tassendragers van die oorlogsmisdadiger er van vindt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_207824250
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je kunt die Russische sporters toch ook niet weren?
Dan ook Chinezen vanwege de genocide op Oeigoeren
Waarom zouden die Russische atleten überhaupt in het fascistische en homofiele westen aantreden? Ze kunnen toch beter eervol in de Oekraïnse gehaktmolen vermalen worden? Dat levert het moederland veel meer glorie op.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207824304
quote:
12s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:57 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
In Nederland is Solovjov nog het meest correct.
Gezien zijn constante woedeuitbarstingen sla ik "Solontplovjov" voor.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207824328
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207824436
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:58 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Waarom zouden die Russische atleten überhaupt in het fascistische en homofiele westen aantreden? Ze kunnen toch beter eervol in de Oekraïnse gehaktmolen vermalen worden? Dat levert het moederland veel meer glorie op.
Het zijn gewoon sporters, neem de sierschaatsters, trainen vanaf hun 5e die willen daar gewoon staan.
Net als Chinezen, jaren van doping, onorthodoxe trainingsmethoden en ook zo’n oorlogszuchtig communistisch land. Maar mogen wel opdraven.
Vakman pur sang
pi_207824441
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:54 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Werd al vrij snel gepost door iemand. Dat het filmpje vrij krap ge-edit was en subtiel uit de context gerukt. Maar de regulars waren zich er op aan het verkneukelen dat Zelensky (4 maanden geleden :') ) zoiets geroepen zou hebben. Tja... Daar was toch een term voor? Zo veel mogelijk onzin genereren en er is vast wel een groepje debielen die er op triggered? :P

Zou fijn zijn als die debielen de ondertitels van die Solovyev ( ;) ) eens zouden debunken. Of die zotte uitspraken van Poetin en Lavrov. Ik vrees alleen met grote vreze dat die wel juist ondertitelt worden.
Met een beetje karma zit zo’n troll vanuit Rusland te editen, zegt het westen “ok” en krijgt ie ze.
pi_207824451
quote:
12s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:57 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
In Nederland is Solovjov nog het meest correct.
Ok bij deze houden we die erin ^O^
Vakman pur sang
pi_207824796
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het zijn gewoon sporters, neem de sierschaatsters, trainen vanaf hun 5e die willen daar gewoon staan.
Net als Chinezen, jaren van doping, onorthodoxe trainingsmethoden en ook zo’n oorlogszuchtig communistisch land. Maar mogen wel opdraven.
Het zijn gewoon uithangborden van het Russische regime. Die kunnen, als ze niet gemobiliseerd worden, ook prima thuis blijven en tussen de modder en de berken doping nemen en met Z-vlaggen zwaaien.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207824810
twitter


Hier nog 1 met zo’n ik schreeuw altijd dat ik gelijk heb lachje.
pi_207824858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]

Hier nog 1 met zo’n ik schreeuw altijd dat ik gelijk heb lachje.
Ah ja, de "onfhankelijke" journalist.
Grappig genoeg was hij kennelijk niet gedient van reacties van mijn hand met vrolijke memes met hondjes enzo. Daarom nu helaas geblokt door deze clown. -O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207824938
quote:
6s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ah ja, de "onfhankelijke" journalist.
Grappig genoeg was hij kennelijk niet gedient van reacties van mijn hand met vrolijke memes met hondjes enzo. Daarom nu helaas geblokt door deze clown. -O-
Haha met zulken kun je blijven reageren ja.
Ik volg hem niet eens maar via via heb ik zijn dagelijkse cringe voor de kiezen.
pi_207824951
quote:
Een grote zorg voor Zelensky en zijn commandanten is de Russische luchtmacht, veronderstelt Osinga. Verspreid over heel Rusland staan er ongeveer 1500 gevechtsvliegtuigen paraat, waar weinig mee wordt gedaan. "Per dag maken ze ongeveer 250 gevechtsvluchten boven Oekraïne, dat is niks. Ter vergelijking: tijdens de Kosovo-oorlog in 1999 maakten de geallieerden 500 tot 1000 vluchten per dag, waarmee de vijand werd platgelegd."

Dat de Russen aan het begin van de oorlog verzuimd hebben om luchtoverwicht te krijgen boven Oekraïne, noemt Osinga een van de grootste blunders van president Poetin. "Het was slecht gepland. Ze schoten zelfs hun eigen vliegtuigen neer."

Volgens de militair wetenschapper moeten de Russen daarvan hebben geleerd. "Daar hebben ze maanden de tijd voor gehad." Osinga vreest dat als de Russen bij een volgende aanval hun luchtmacht effectief gaan inzetten, Oekraïne een onaangename verrassing te wachten staat.
https://nos.nl/artikel/24(...)bei-op-nieuwe-aanval
pi_207824988
Putin dreigt weer met kernwapens :O

gras = groen etc
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_207824989
twitter
pi_207825109
twitter
pi_207825166
twitter
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:00:50 #146
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207825210
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Fake volgens Newsweek.
https://www.newsweek.com/(...)-pre-emptive-1749781

Hij bedoelde met nucleaire aanval van de navo op Rusland eigenlijk sancties.
[..]

Hij gaat al de fout in bij het gebruik van het woord NATO. Dat moet hem echt afgeleerd worden.
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:10:48 #147
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207825440
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Ook wel een manier om de 'niet leveren aan landen in oorlog' regel te omzeilen
[ twitter ]
[ twitter ]
3 posts terug al geplaatst

quote:
"If we had the opportunity to strike at a range of 300 kilometers (about 186 miles), the Russian army would not be able to maintain defenses and would be forced to lose. Ukraine is ready to provide any guarantees that your weapons will not be involved in attacks on Russian territory. We have enough targets in the temporarily occupied territory of Ukraine and are ready to coordinate targets with our partners," he said.

Ukrainian Defense Minister Oleksii Reznikov
pi_207825492
quote:
Poland would be ready to supply Ukraine with F-16 fighter jets if NATO partners collectively decide to do so, Polish Prime Minister Mateusz Morawiecki said in an interview with German daily newspaper Die Bild published Thursday. "If this was a decision of the whole of NATO, I would be in favor of sending these fighter jets," he said. He added, "My assessment is based on what NATO countries decide together," the Polish leader said, stressing that Russia's invasion of Ukraine ''is a very serious war,” in which Poland and other NATO countries “are not participating.”
CNN
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:29:16 #150
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')