Hoe groot is de kans op nu al een offensief nu eigenlijk.quote:
Eerst moeilijk doen om ammunitie te leveren en nu dit? What changed?quote:
Misschien staat het in het Bloomberg artikel, heb dat nog niet gelezen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
Eerst moeilijk doen om ammunitie te leveren en nu dit? What changed?
De Russen hebben wel vaker gekke dingen gedaan?quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans op nu al een offensief nu eigenlijk.
Ik ben in de veronderstelling dat gezien het weer en dus de ondergrond, een grootschalig offensief momenteel weinig kans van slagen heeft.
Ligt dat aan mij?
Wat een grappig concept. Mss moeten ze ff aan het westen vragen of die hun satellieten ook uitzetten, dan maken ze nog een kans ofzo.quote:
Vast, maar misschien snijdt dit wel hout? Geen idee.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Russen hebben wel vaker gekke dingen gedaan?
'Waves' door de luchtquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vast, maar misschien snijdt dit wel hout? Geen idee.
Geen offensief omdat drassig klonk mij het hele jaar logisch. Maar misschien mis ik nu iets?
Niet echt. Het artikel beschrijft de on going discussie in Zwitserland.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien staat het in het Bloomberg artikel, heb dat nog niet gelezen.
Vooral watertanden van Oekrainers dus voorlopig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Niet echt. Het artikel beschrijft de on going discussie in Zwitserland.
Zou wijs zijn als we langzamerhand de maximale paraatheid invoeren om Rusland indien nodig uit te roeien. Je ziet de radicalisatie gebeuren, ook in de absolute top van de politiek daar. Niet alleen door mediageile talkshowhosts maar door iedereen.quote:
Dat zou zo zonde van het geld zijn... een vliegtuig wat klauwen met geld kost om te onderhouden. Helemaal niet zo nuttig is. En tering duur is om te maken. Ze kunnen dat geld wel beter gebruikenquote:
In ieder geval vol opschalen met de industrie om alle bezuinigingen en tekorten zsm weg te werken in Europa.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zou wijs zijn als we langzamerhand de maximale paraatheid invoeren om Rusland indien nodig uit te roeien. Je ziet de radicalisatie gebeuren, ook in de absolute top van de politiek daar. Niet alleen door mediageile talkshowhosts maar door iedereen.
Ze kunnen beter een nieuwe bouwen dan proberen deze op te knappen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zou zo zonde van het geld zijn... een vliegtuig wat klauwen met geld kost om te onderhouden. Helemaal niet zo nuttig is. En tering duur is om te maken. Ze kunnen dat geld wel beter gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |