Hoe groot is de kans op nu al een offensief nu eigenlijk.quote:
Eerst moeilijk doen om ammunitie te leveren en nu dit? What changed?quote:
Misschien staat het in het Bloomberg artikel, heb dat nog niet gelezen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
Eerst moeilijk doen om ammunitie te leveren en nu dit? What changed?
De Russen hebben wel vaker gekke dingen gedaan?quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans op nu al een offensief nu eigenlijk.
Ik ben in de veronderstelling dat gezien het weer en dus de ondergrond, een grootschalig offensief momenteel weinig kans van slagen heeft.
Ligt dat aan mij?
Wat een grappig concept. Mss moeten ze ff aan het westen vragen of die hun satellieten ook uitzetten, dan maken ze nog een kans ofzo.quote:
Vast, maar misschien snijdt dit wel hout? Geen idee.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
De Russen hebben wel vaker gekke dingen gedaan?
'Waves' door de luchtquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Vast, maar misschien snijdt dit wel hout? Geen idee.
Geen offensief omdat drassig klonk mij het hele jaar logisch. Maar misschien mis ik nu iets?
Niet echt. Het artikel beschrijft de on going discussie in Zwitserland.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien staat het in het Bloomberg artikel, heb dat nog niet gelezen.
Vooral watertanden van Oekrainers dus voorlopig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Niet echt. Het artikel beschrijft de on going discussie in Zwitserland.
Zou wijs zijn als we langzamerhand de maximale paraatheid invoeren om Rusland indien nodig uit te roeien. Je ziet de radicalisatie gebeuren, ook in de absolute top van de politiek daar. Niet alleen door mediageile talkshowhosts maar door iedereen.quote:
Dat zou zo zonde van het geld zijn... een vliegtuig wat klauwen met geld kost om te onderhouden. Helemaal niet zo nuttig is. En tering duur is om te maken. Ze kunnen dat geld wel beter gebruikenquote:
In ieder geval vol opschalen met de industrie om alle bezuinigingen en tekorten zsm weg te werken in Europa.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zou wijs zijn als we langzamerhand de maximale paraatheid invoeren om Rusland indien nodig uit te roeien. Je ziet de radicalisatie gebeuren, ook in de absolute top van de politiek daar. Niet alleen door mediageile talkshowhosts maar door iedereen.
Ze kunnen beter een nieuwe bouwen dan proberen deze op te knappen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zou zo zonde van het geld zijn... een vliegtuig wat klauwen met geld kost om te onderhouden. Helemaal niet zo nuttig is. En tering duur is om te maken. Ze kunnen dat geld wel beter gebruiken
ja ik bedoelde ook om een nieuwe te maken. Dat ding is niks meer nuttigs van overquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een nieuwe bouwen dan proberen deze op te knappen.
[ afbeelding ]
Zou ik ook niet zijn, vrolijke memes met hondjesquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah ja, de "onfhankelijke" journalist.
Grappig genoeg was hij kennelijk niet gedient van reacties van mijn hand met vrolijke memes met hondjes enzo. Daarom nu helaas geblokt door deze clown.
Gewoon propaganda om de bevolking rijp maken voor een nieuwe rekruteringsronde.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Ukraine wordt geholpen door het Westen en een lange oorlog werkt niet in ons voordeel. We moeten aanvallen en winnen voordat ze volledig zijn bewapend door het Westen.
[ twitter ]
Op dit moment vriest het amper, zelfs s'nachts niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:32 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans op nu al een offensief nu eigenlijk.
Ik ben in de veronderstelling dat gezien het weer en dus de ondergrond, een grootschalig offensief momenteel weinig kans van slagen heeft.
Ligt dat aan mij?
Juist dat gebrek aan vorst is het probleem toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:47 schreef oheng het volgende:
[..]
Op dit moment vriest het amper, zelfs s'nachts niet.
Er komt wel een koude golf aan.
We zitten trouwens over de 9000 -bewezen verloren- russische voertuigen. Oekraine zit bijna op 3000 verloren voertuigen, maar dat aantal hebben ze ook bijna (2759) buitgemaakt op de russen..
Waaronder dus dat Tor systeem waar we het eergisteren over hadden. Blijkt een redelijk zeldzame variant te wezen. En duur, schijnbaar 25 miljoen.
Ja, gebrek aan vorst is een probleem. Tanks kunnen misschien wel met halfharde grond omgaan, maar alles op wielen waarschijnlijk niet. Dus ben je beperkt tot de wegen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Juist dat gebrek aan vorst is het probleem toch?
Wel lekker, de Russen zullen het lijden kunnen, maar het moet toch in de papieren lopen.
niet zo in hokjes denken , russen vermoorden wat graag Moslims maar hebben wel de kadyrov groep aan het vechtenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:38 schreef Alarmonoff het volgende:
https://www.bbc.com/news/world-europe-64482072
Ukraine billionaire Ihor Kolomoisky targeted in new anti-corruption swoop
Die maken zeker schoon schip voor de EUropean dream..
Blijf het raar vinden dat hij als joods zijnde azov nazi's financierde.
Volgens mij zijn ze niet zo zeer nazis, maar wel zeer nationalistisch en racistisch, nu heeft fascisme een erg slechte naam, maar voor de tweede wereldoorlog werd dit gewoon beschouwd als een regulier gedachte goed,.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:38 schreef Alarmonoff het volgende:
Mwah... Drama-gehalte is hoog met de claim dat "informatie van deze spion had voorkomen dat Kiyv ingenomen werd"...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:27 schreef slashdotter3 het volgende:
En als Kyiv was ingenomen dan was het game over geweest...
https://www.abc.net.au/ne(...)ys-kireyev/101915844
Denys Kireyev was a Ukrainian spy hailed as a hero who saved Kyiv from Russian invaders. So why was he killed for treason?
"If it were not for Mr Kireyev, most likely Kyiv would have been taken," Major General Budanov told the Wall Street Journal.
[ afbeelding ]
Helemaal nieuw hoeft niet. Er is ergens in Oekraïne een tweede die voor 60-70% klaar is, de bouw daarvan is gestopt na de val van de Sovjet-Unie.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een nieuwe bouwen dan proberen deze op te knappen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:38 schreef Alarmonoff het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |