quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:25 schreef Kijkertje het volgende:
Waarom komen die tweets niet voor in Musk's Twitter Files
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja dat weet ik en ik vond dat toen al een waardeloos argument. Het kan ook gewoon zijn dat de Democraten veel meer TERECHT verzoeken gehonoreerd kregen. Het is niet zo dat er een balans hoeft te zijn als de één veel meer in overtreding is dan de ander.quote:
Tussen de bedrijven door broodnodig onderhoud plegen, maak je niet druk. Elon weet wat hij doet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:43 schreef myShizzle het volgende:
En down it went
[ twitter ]
Ik kan ook niks tweeten, 'berichtenlimiet bereikt', zegt het systeem
Dat verhaal van dhr Roth, is echt verschikkelijk, door fakenews van Musk, moet hij verhuizen, wordt hij constant bedreigd door nazi's.quote:
belangrijk, en walgelijk wat musk dus doet, vernietigen van het vrije woord Alles om een nazi rijk op te richten.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:54 schreef MoreDakka het volgende:
We kunnen ook zelf best meneer Rupar volgen op twitter hoor.
Snap überhaupt die constante politieke drang niet binnen dit topic.quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:54 schreef MoreDakka het volgende:
We kunnen ook zelf best meneer Rupar volgen op twitter hoor.
Dat lijkt me nogal relevant als de eigenaar van het huidige Twitter het narratief pusht dat de voormalige leiding politiek vooringenomen was, daarmee de verkiezingen zou hebben beinvloed, hij vervolgens zijn eigen politiek vooringenomen Twitter Files openbaar maakt dat dat zou aantonen maar helemaal niet doet, de kiezer adviseert Republikeins te stemmen bij de midterms, ontmoetingen heeft met Congresleden nav een Congreshearing speciaal georganiseerd nav van zijn Twitter Files en deze vandaag in het Huis plaatsvindt met als getuigen een aantal voormalige leidinggevenden (zoals Roth en Gadde) waarvan (oa) Rupar (heel handig) fragmenten plaatst zodat we allemaal kunnen zien wat daar gebeurtquote:Op donderdag 9 februari 2023 01:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Snap überhaupt die constante politieke drang niet binnen dit topic.
Dat is pas interessant! Daar zat de gemiddelde Twittergebruiker al jaren op te wachten!quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:02 schreef Rnie het volgende:
Now Twitter Blue subscribers can write 4,000-character tweets
https://www.theverge.com/(...)l&utm_source=twitter
quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:02 schreef Rnie het volgende:
Now Twitter Blue subscribers can write 4,000-character tweets
https://www.theverge.com/(...)l&utm_source=twitter
Zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is pas interessant! Daar zat de gemiddelde Twittergebruiker al jaren op te wachten!
Op grote schaal nog welquote:Op donderdag 9 februari 2023 02:09 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeker.Threads worden op grote schaal ronduit kut bevonden. Blij dat hier als gebruiker een betere experience voor komt.
Threads zijn gewoon enorm kut. Destemeer wanneer degene een fout maakt en niet correct linkt of geen idee heeft hoe het linken werkt.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:24 schreef YStec het volgende:
[..]
Threads zijn gewoon enorm kut. Destemeer wanneer degene een fout maakt en niet correct linkt of geen idee heeft hoe het linken werkt.
Ik heb daar nog nooit iemand over horen klagen die ik volg iig. Het heeft ook zijn voordelen als je er gedeeltes uit wil reposten die relevant zijn. De meeste mensen zitten op Twitter sws niet te wachten op lange verhalen heb ik de indruk maar we zullen zien hoe dat uitwerkt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:24 schreef YStec het volgende:
[..]
Threads zijn gewoon enorm kut. Destemeer wanneer degene een fout maakt en niet correct linkt of geen idee heeft hoe het linken werkt.
Wat alles weer lekker uit zijn verband rukt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 02:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iemand over horen klagen die ik volg iig. Het heeft ook zijn voordelen als je er gedeeltes uit wil reposten die relevant zijn. De meeste mensen zitten op Twitter sws niet te wachten op lange verhalen heb ik de indruk maar we zullen zien hoe dat uitwerkt.
En het gaat maar doorquote:Op donderdag 9 februari 2023 01:00 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat verhaal van dhr Roth, is echt verschikkelijk, door fakenews van Musk, moet hij verhuizen, wordt hij constant bedreigd door nazi's.
maar mensen blijven mensen als musk, jones etc verdedigen of niet, alles voor een nazi staat.
Musk heeft om ppolitieke redenen een platform gekocht en om politieke redenen voert hij een beleid uit. Het zijn juist de musk verdedigers wie om politieke redenen hem verafgoden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 01:08 schreef Rnie het volgende:
[..]
Snap überhaupt die constante politieke drang niet binnen dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |