Julie twee hebben mij net het voornemen gegeven mijn glijmiddel in literflessen te gaan aanschaffen als mijn jongste gaat puberen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Daar moest mijn puber echt heel hard om lachen. Die blik in haar ogen toen ze dat vond, priceless. Ze vond het inderdaad maar een ranzig idee dat haar ouders sex hebben.![]()
Dit is dus 1 van die dingen waar ik nooit aan gedacht heb he. Dat dat lastiger wordt naarmate ze ouder worden.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Daar moest mijn puber echt heel hard om lachen. Die blik in haar ogen toen ze dat vond, priceless. Ze vond het inderdaad maar een ranzig idee dat haar ouders sex hebben.![]()
Ik ben het wel met je eens dat het lastiger wordt naarmate de kinderen ouder worden. Met zo'n puber die even laat naar bed gaat als wijzelf gaat het toch allemaal wat minder makkelijk.
Uhuh! Enorm!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Dat ik er onbekend mee ben, zal zeker niet helpen
Wat ook niet helpt, is een tiener in huis. Een jonger kind is toch minder lastig, ben ik inmiddels van mening![]()
Laatst pakte ze iets uit mij. Nachtkastje en ontdekte ze glijmiddel. Nou, dat vind ze echt vreselijk dat ik dat hebMoet er ook niet aan denken dat ze ons hoort of binnenwandelt terwijl we bezig zijn.
Kop in het kussen en gaan!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit is dus 1 van die dingen waar ik nooit aan gedacht heb he. Dat dat lastiger wordt naarmate ze ouder worden.
Zeer stille seks dus.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:57 schreef BE het volgende:
[..]
Uhuh! Enorm!
Tijdens onze vakantie afgelopen zomer, hadden we in een van de airbnb huizen zo'n flinke keuken met eiland, dus hop, erop!! Afijn, het was flink gehannes dus wij terug naar de slaapkamer en toen kwam puber dus ook naar ons toe. 'Ik dacht dat ik gekke dingen hoorde in de keuken'.![]()
![]()
Arm kind bijna getraumatiseerd voor het leven!
Ik doe het het liefste meteen in de ochtendquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Maar gaan die pubers niet overdag sporten? Of als je niet fulltime werkt, kun je dan dezelfde dag thuis zijn?
Avondseks is sowieso overrated, als ik naar bed ga wil ik meestal gewoon slapen.
Overdag ben ik echt makkelijker te porren.
Misschien moet ik daar idd maar gewoon wat meer werk van maken. Want idd ben ik 's avonds gewoon wel klaar met alles.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Maar gaan die pubers niet overdag sporten? Of als je niet fulltime werkt, kun je dan dezelfde dag thuis zijn?
Avondseks is sowieso overrated, als ik naar bed ga wil ik meestal gewoon slapen.
Ik heb het ook liever overdag, maar het komt nu al nooit uit.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Jemig zijn dat de vragen tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Troel het volgende:
Ik zeg altijd tegen de jognens dat ze geen vragen moeten stellen waar ze het antwoord niet op willen weten.
Dat kwam toen ze vroegen met hoeveel mannen ik seks gehad heb (nadat ze bij papa al antwoord hadden gekregen hoe vaak hij en zijn nieuwe vrouw seks hadden en ze schrokken van het antwoord).
Ow en de blik in hun ogen toen ik condooms uit mijn tas haalde. "HEB JE DIE ALTIJD MEE? OOK NAAR JE WERK?"![]()
Eensquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:08 schreef BE het volgende:
Oh, en meiden!![]()
![]()
![]()
Het is zo heerlijk het er zo eens uit te gooien en van anderen te horen waar het ook zo bij gaat zonder dat je gelijk te horen krijgt dat je relatie dan totaal hopeloos is etc.
![]()
Geeft ook gelijk weer een soort lucht als in 'all is not lost' ofzo.![]()
![]()
Ja he, dit zijn de momenten waarop ik dit forum dan weer heel erg kan waarderenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:08 schreef BE het volgende:
Oh, en meiden!![]()
![]()
![]()
Het is zo heerlijk het er zo eens uit te gooien en van anderen te horen waar het ook zo bij gaat zonder dat je gelijk te horen krijgt dat je relatie dan totaal hopeloos is etc.
![]()
Geeft ook gelijk weer een soort lucht als in 'all is not lost' ofzo.![]()
![]()
Ik vroeg aan lief wat hij zaterdag wilde eten en toen kreeg ik een gifje van een katquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Jemig zijn dat de vragen tegenwoordig.
Ik moest toch gnorkenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:12 schreef vencodark het volgende:
Ochtend seks vind ik helemaal niks.
Als we al wakker worden vóór de kinderen, heb ik vaak zodanig honger en een slap gevoel dat ik er niet lekker van ben.
Maar goed: als ik dat als argument tegen mijn man gebruik heeft hij daar uiteraard ‘wel een worst voor’.
Gnananana.. zo herkenbaar. En pussy eten ook.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:12 schreef vencodark het volgende:
Ochtend seks vind ik helemaal niks.
Als we al wakker worden vóór de kinderen, heb ik vaak zodanig honger en een slap gevoel dat ik er niet lekker van ben.
Maar goed: als ik dat als argument tegen mijn man gebruik heeft hij daar uiteraard ‘wel een worst voor’.
Smintje op je nachtkastje.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:15 schreef SQ het volgende:
Bij ochtendseks stink je zo uit je bek
Ik vind dat soort luchtjes echt afleiden bij seks. Beetje zweet of vocht uit geslachsdelen trek ik prima hoor, maar zo'n mondwalm of een kontlucht werkt echt heel erg niet positief op mijn zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |