Dat ligt er toch aan hoe die eerste lange relatie was. Bij mij was het eerder de basis voor alles wat er fout zat in mijn seksleven voor hee lange tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:34 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk overigens dat een lange eerste relatie wat dat betreft wel een groot voordeel was. Dan ben je (beide) blanco als je begint en heb je goed de tijd om te ontdekken wat je zelf fijn vindt omdat je gewoon wat dingen uitprobeert. Ik heb eigenlijk nooit echt slechte seks gehad, wel dat het na een jaar minder werd qua hoeveelheid.
?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:36 schreef SQ het volgende:
Alleen penetratie is voor ongeveer 75% van de vrouwen niet voldoende hoor MaJo, dus dat is doodnormaal!
Ik heb ook altijd mijn valse kleine vibrator bij de hand. Zonder lukt alleen als alle sterren exact goed uitgelijnd zijn.
Ook dat heeft een aantal jaren acceptatie nodig gehad, ik dacht jarenlang dat ik zonder hulpmiddelen klaar moest kunnen komen. De frustratie.
Ja dit. Die eerste lange relatie was niet zo'n beste basis ook. Er werd ook precies niks ontdekt. Niet bij mij tenminste.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ligt er toch aan hoe die eerste lange relatie was. Bij mij was het eerder de basis voor alles wat er fout zat in mijn seksleven voor hee lange tijd.
Daar mag je rustig om jodelen. Gelukkig zijn niet alle kerels zo.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou me steeds in om niet te gaan jodelen dat het dan toch wel een zegen is om het met een vrouw te doen, maar God, wat is het een zegen om het met een vrouw te doen. Ik heb er echt zelden (nooit?) een gehad die alleen maar met zichzelf bezig was.
Maar, eerlijk gezegd, ik geloof ook niet dat mijn pubervriendjes vroegah zo waren. Die deden toch ook altijd wel hun best. Bepaald niet allemaal even succesvol, maar ze probeerden het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar even spoilertje![]()
mam
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dit. Ik vond het altijd allemaal maar niets, het was niet het echte werk en stom. En toen kreeg ik (als geintje) met mijn verjaardag een Mr. Penguin. En daar moest ik een recensie over geven. Dat werd een zeer positieve, terwijl ik dat echt niet verwacht hadquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:35 schreef Aure het volgende:
Maar dat is misschien ook een beetje niet weten wat je mist? Hoewel ik mij ook best kan voorstellen dat iemand het niks vindt hoor. Ik heb het zelf ook nooit echt gemist totdat ik het allemaal meer ging uitproberen. Het is vaak ook echt heel leuk samen vind ik dan
Ohh dat lijkt me zeker lastiger dan een jong kind ja! Ik denk wel dat ik onze slaapkamer tzt verboden gebied maak voor de jongensquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Dat ik er onbekend mee ben, zal zeker niet helpen
Wat ook niet helpt, is een tiener in huis. Een jonger kind is toch minder lastig, ben ik inmiddels van mening![]()
Laatst pakte ze iets uit mij. Nachtkastje en ontdekte ze glijmiddel. Nou, dat vind ze echt vreselijk dat ik dat hebMoet er ook niet aan denken dat ze ons hoort of binnenwandelt terwijl we bezig zijn.
Dit is exact de reden waarom ik binnenkort een slot op bepaalde kastjes ga monteren. Huuu.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Wat ook niet helpt, is een tiener in huis. Een jonger kind is toch minder lastig, ben ik inmiddels van mening![]()
Laatst pakte ze iets uit mij. Nachtkastje en ontdekte ze glijmiddel. Nou, dat vind ze echt vreselijk dat ik dat hebMoet er ook niet aan denken dat ze ons hoort of binnenwandelt terwijl we bezig zijn.
Ik mocht ook niet op de slaapkamer van mijn ouders, wil niet zeggen dat ik er nooit kwam natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Ohh dat lijkt me zeker lastiger dan een jong kind ja! Ik denk wel dat ik onze slaapkamer tzt verboden gebied maak voor de jongens
Daar moest mijn puber echt heel hard om lachen. Die blik in haar ogen toen ze dat vond, priceless. Ze vond het inderdaad maar een ranzig idee dat haar ouders sex hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar goed, dan heb je ook niet het recht om te klagen over wat je bent tegen gekomenquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik mocht ook niet op de slaapkamer van mijn ouders, wil niet zeggen dat ik er nooit kwam natuurlijk.
Ik was echt vreselijk.
Ik jatte zelfs mijn moeders electrische tandenborstel voor, ehm...
Gelukkig kan ze niet meer meelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |