abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2023 @ 20:36:48 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_207824849
Alleen penetratie is voor ongeveer 75% van de vrouwen niet voldoende hoor MaJo, dus dat is doodnormaal!

Ik heb ook altijd mijn valse kleine vibrator bij de hand. Zonder lukt alleen als alle sterren exact goed uitgelijnd zijn.

Ook dat heeft een aantal jaren acceptatie nodig gehad, ik dacht jarenlang dat ik zonder hulpmiddelen klaar moest kunnen komen. De frustratie.
disclaimer
pi_207824877
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:34 schreef FlyingFish het volgende:

Ik denk overigens dat een lange eerste relatie wat dat betreft wel een groot voordeel was. Dan ben je (beide) blanco als je begint en heb je goed de tijd om te ontdekken wat je zelf fijn vindt omdat je gewoon wat dingen uitprobeert. Ik heb eigenlijk nooit echt slechte seks gehad, wel dat het na een jaar minder werd qua hoeveelheid.
Dat ligt er toch aan hoe die eerste lange relatie was. Bij mij was het eerder de basis voor alles wat er fout zat in mijn seksleven voor hee lange tijd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207824931
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:36 schreef SQ het volgende:
Alleen penetratie is voor ongeveer 75% van de vrouwen niet voldoende hoor MaJo, dus dat is doodnormaal!

Ik heb ook altijd mijn valse kleine vibrator bij de hand. Zonder lukt alleen als alle sterren exact goed uitgelijnd zijn.

Ook dat heeft een aantal jaren acceptatie nodig gehad, ik dacht jarenlang dat ik zonder hulpmiddelen klaar moest kunnen komen. De frustratie.
?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207824932
Mijn man en inkloppen qua libido ook erg uiteen.
Ik probeer daar erg in tegemoet te komen, wat bij hem er vooral voor zorgt dat hij nóg meer wil (als in vrijwel direct nog een keer, dat hoeft voor mij echt niet).

Maar wil hem ook niet te vaak afwijzen of zo.

Ik zag laatst op Facebook (of zo) wel iets van vitamines (of pillen) voorbij komen waardoor je libido wordt opgekrikt. Maar mijn hoofd maakt (zonder me er in te verdiepen) toch al van dat het vast niet zal werken. Dus verder ook niet meer bekeken
  Moderator / Colorchick donderdag 2 februari 2023 @ 20:44:30 #255
382129 crew  Donna
pi_207824965
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat ligt er toch aan hoe die eerste lange relatie was. Bij mij was het eerder de basis voor alles wat er fout zat in mijn seksleven voor hee lange tijd.
Ja dit. Die eerste lange relatie was niet zo'n beste basis ook. Er werd ook precies niks ontdekt. Niet bij mij tenminste.
Het enige wat ik bij hem ooit ontdekte was een string van een ander achter de bank op z'n kamer. :R

Achteraf draaide echt alles om hem. En destijds dacht ik dat dat zo hoorde. Ofzo.
pi_207825026
Ik hou me steeds in om niet te gaan jodelen dat het dan toch wel een zegen is om het met een vrouw te doen, maar God, wat is het een zegen om het met een vrouw te doen. Ik heb er echt zelden (nooit?) een gehad die alleen maar met zichzelf bezig was.

Maar, eerlijk gezegd, ik geloof ook niet dat mijn pubervriendjes vroegah zo waren. Die deden toch ook altijd wel hun best. Bepaald niet allemaal even succesvol, maar ze probeerden het wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 2 februari 2023 @ 20:51:39 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207825055
Daar heb ik overigens ook niks over te klagen hoor! O+
  Redactie Frontpage donderdag 2 februari 2023 @ 20:54:11 #258
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_207825091
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou me steeds in om niet te gaan jodelen dat het dan toch wel een zegen is om het met een vrouw te doen, maar God, wat is het een zegen om het met een vrouw te doen. Ik heb er echt zelden (nooit?) een gehad die alleen maar met zichzelf bezig was.

Maar, eerlijk gezegd, ik geloof ook niet dat mijn pubervriendjes vroegah zo waren. Die deden toch ook altijd wel hun best. Bepaald niet allemaal even succesvol, maar ze probeerden het wel.
Daar mag je rustig om jodelen. Gelukkig zijn niet alle kerels zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar even spoilertje :D :@

:W mam
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Colorchick donderdag 2 februari 2023 @ 20:56:59 #259
382129 crew  Donna
pi_207825144
Trip down memory lane hier en even alle vriendjes/scharrels bij langs in m'n hoofd.

Bedenk me net nog 1 die wel echt heel erg zijn best deed. En hij was ook super sexy. Oehoe! _O_
pi_207825241
Het overgrote deel waar ik het bed mee heb gedeeld deed ook wel z'n best gelukkig. Met mijn huidige vriend was het trouwens ook niet altijd topseks. Maar toen ik stopte met de pil zijn we eigenlijk steeds meer en beter elkaar gaan ontdekken. En daarna tijdens de coronaperiode nog méér. Voor corona konden we de speeltjes e.d. op één hand tellen, inmiddels ben ik de tel kwijt :D ik vind lang niet alles leuk en dat is ook okay. We proberen wel veel uit en dat vind ik dan weer tof. En nee is en blijft gewoon nee en dat is ook fijn :P
pi_207825322
Ik heb ook echt wel seks gehad met mannen die ook wilden dat het voor mij fijn was, maar dat wist ik zelf niet zo goed en deugde dat al helemaal niet te zeggen. Dus dan wordt het ook maar een beetje blind raden :')

Speeltjes of een satisfyer heb ik niet. Zou niet zo weten wat ik ermee moet, eigenlijk. Ik bedoel, ik mis het ook niet.
pi_207825710
Maar dat is misschien ook een beetje niet weten wat je mist? Hoewel ik mij ook best kan voorstellen dat iemand het niks vindt hoor. Ik heb het zelf ook nooit echt gemist totdat ik het allemaal meer ging uitproberen. Het is vaak ook echt heel leuk samen vind ik dan :D
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:41:17 #263
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207825849
Ik heb dit met veel plezier zitten lezen, maar hier is het andersom vaak. Ik wil wel, maar mijn man heeft weinig libido en vindt niet ook prima. Ik heb vaak het gevoel dat ik veel moeite moet doen om hem te verleiden omdat hij geen zin heeft. Ook niet heel tof. En het is niet alsof ik dan drie keer per week wil, maar een paar keer per maand zou fijn zijn.

Ander onderwerp: ik zegde maandag mijn baan op, voerde wat gesprekken en heb nu een aanbod liggen. Maandag gaan we over geld praten, ben benieuwd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207825853
Ik vind seks en mezelf bloot geven (aan de lichamelijke sensatie) echt heel lastig.
Het ligt in die zin niet aan mijn man want initiatieven genoeg en hij wil echt z’n best doen voor mij.
Maar ik heb een ‘blokkade’ waardoor ik altijd wat geremd ben. Het is alsof je mij zou vragen op de tafel in een discotheek te gaan dansen ofzo.

Not gonna happen. :P

Seks in de fantasie is veel interessanter dan daadwerkelijk ermee bezig zijn.

Maar goed: mijn man was/is mijn eerste en ik heb het juist met hem moeten ontdekken.
En er valt nog zoveel te ontdekken! :D :')
pi_207825868
Dat ik er onbekend mee ben, zal zeker niet helpen :D

Wat ook niet helpt, is een tiener in huis. Een jonger kind is toch minder lastig, ben ik inmiddels van mening :P
Laatst pakte ze iets uit mij. Nachtkastje en ontdekte ze glijmiddel. Nou, dat vind ze echt vreselijk dat ik dat heb :') Moet er ook niet aan denken dat ze ons hoort of binnenwandelt terwijl we bezig zijn.
  Redactie Frontpage donderdag 2 februari 2023 @ 21:45:55 #266
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_207825928
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:35 schreef Aure het volgende:
Maar dat is misschien ook een beetje niet weten wat je mist? Hoewel ik mij ook best kan voorstellen dat iemand het niks vindt hoor. Ik heb het zelf ook nooit echt gemist totdat ik het allemaal meer ging uitproberen. Het is vaak ook echt heel leuk samen vind ik dan :D
Dit. Ik vond het altijd allemaal maar niets, het was niet het echte werk en stom. En toen kreeg ik (als geintje) met mijn verjaardag een Mr. Penguin. En daar moest ik een recensie over geven. Dat werd een zeer positieve, terwijl ik dat echt niet verwacht had :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:46:00 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_207825932
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
?
Ja hij vibreert gemeen pittig :9
disclaimer
pi_207825975
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:42 schreef miss_sly het volgende:

Wat ook niet helpt, is een tiener in huis. Een jonger kind is toch minder lastig, ben ik inmiddels van mening :P
Laatst pakte ze iets uit mij. Nachtkastje en ontdekte ze glijmiddel. Nou, dat vind ze echt vreselijk dat ik dat heb :') Moet er ook niet aan denken dat ze ons hoort of binnenwandelt terwijl we bezig zijn.
Ohh dat lijkt me zeker lastiger dan een jong kind ja! Ik denk wel dat ik onze slaapkamer tzt verboden gebied maak voor de jongens :')
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:48:38 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_207825980
quote:

Dit is exact de reden waarom ik binnenkort een slot op bepaalde kastjes ga monteren. Huuu.
disclaimer
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:49:43 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_207825998
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:48 schreef Aure het volgende:

[..]
Ohh dat lijkt me zeker lastiger dan een jong kind ja! Ik denk wel dat ik onze slaapkamer tzt verboden gebied maak voor de jongens :')
Ik mocht ook niet op de slaapkamer van mijn ouders, wil niet zeggen dat ik er nooit kwam natuurlijk.
Ik was echt vreselijk.
Ik jatte zelfs mijn moeders electrische tandenborstel voor, ehm...

Gelukkig kan ze niet meer meelezen :@
disclaimer
pi_207826018
quote:

Daar moest mijn puber echt heel hard om lachen. Die blik in haar ogen toen ze dat vond, priceless. Ze vond het inderdaad maar een ranzig idee dat haar ouders sex hebben. _O-

Ik ben het wel met je eens dat het lastiger wordt naarmate de kinderen ouder worden. Met zo'n puber die even laat naar bed gaat als wijzelf gaat het toch allemaal wat minder makkelijk. :')
pi_207826022
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 21:49 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik mocht ook niet op de slaapkamer van mijn ouders, wil niet zeggen dat ik er nooit kwam natuurlijk.
Ik was echt vreselijk.
Ik jatte zelfs mijn moeders electrische tandenborstel voor, ehm...

Gelukkig kan ze niet meer meelezen :@
Ja maar goed, dan heb je ook niet het recht om te klagen over wat je bent tegen gekomen :+
pi_207826040
Vroeger vond ik het ook maar een vies idee dat oude mensen (lees: 40+ _O-) seks hadden hoor :P
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:51:39 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_207826044
Al zal ze dat vast wel door hebben gehad ofzo. Dat moet toch wel? De schaamte zal de drang naar een goed gesprek wel overwonnen hebben :')
disclaimer
  donderdag 2 februari 2023 @ 21:54:03 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_207826085
SORRY MAM!!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')