quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan moet er toch meer alcohol in dat bier ?
Dat is wel uitstellen voor gevorderden!quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:25 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot een dag. En de ochtend. Niet direct uit trainen langs die Lidl maar naar die hier om de hoek. Die dicht bleek te zitten vandaag wegens verbouwing. Top
Dat had ik je kunnen vertellen als ik had geweten dat je daar naar toe zou gaanquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:25 schreef Lonaa het volgende:
@:minilot een dag. En de ochtend. Niet direct uit trainen langs die Lidl maar naar die hier om de hoek. Die dicht bleek te zitten vandaag wegens verbouwing. Top
Jij hebt ook al voor een dichte deur gestaan?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat had ik je kunnen vertellen als ik had geweten dat je daar naar toe zou gaan
Pfff, het lijf van 16 jaar geleden? Dat scheelt behoorlijk wat kilo's, was zo ongeveer rondom mijn trouwen en daarna kwamen mijn zwangerschappen en moest ik moeite doen om uberhaupt gezond te blijven (sondevoeding, noem maar op). Als ik nu fotos terug zie van die tijd dan vind ik het gewoon eng om zulke dunne polsjes te zien. Ja, ik baal er van dat er weer zoveel bij aan zit, maar mijn lichaam is gewoon gepokt en gemazeld en ik ben er heilig van overtuigd dat als ik weer in rustig vaarwater zit en wat beter mijn best doe, dat het dan wel weer goed komt en het weer een voor mij aanvaardbaar lichaam wordt. Alhoewel ik me afvraag of ik ooit van mijn lichaam ga houden (maar dat is een tweede).quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:27 schreef minilot het volgende:
Ik wil echt niet mijn lijf van vijfentwintig jaar geleden terug!Maar aan de andere kant hield ik toen ik zestien was absoluut niet van zichtbare spieren, dus andersom geldt het ook
Nee, ik werk er ongeveer naast en ik had dus de A4-tjes al op de deuren zien hangen. Adres is wegquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij hebt ook al voor een dichte deur gestaan?
Het adres mag je wel weghalen van me, alsjeblieft.
Ik probeer een klein beetje van mijn anoniemiteit te behouden. En dit gaf met alle andere info die ik hier neerplemp wel net iets te veel weg, vond ik.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik werk er ongeveer naast en ik had dus de A4-tjes al op de deuren zien hangen. Adres is weg
No problem. Ik ben daar soms wat makkelijk in, omdat ik toch al makkelijk terug te vinden ben.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik probeer een klein beetje van mijn anoniemiteit te behouden. En dit gaf met alle andere info die ik hier neerplemp wel net iets te veel weg, vond ik.Thanks.
Ik ben er ook wel makkelijk in op zich. Soms te. Dat is al eens tegen me gebruikt dus ik ben ietsje voorzichtiger geworden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:38 schreef Troel het volgende:
[..]
No problem. Ik ben daar soms wat makkelijk in, omdat ik toch al makkelijk terug te vinden ben.
Ik ben heel gelukkig dat ik altijd nog vele tientallen kilo's minder zwaar ben dan ik ooit was. Ben ik gelukkig met wat de weegschaal nu zegt? Nee absoluut niet. Ik ben wel heel erg gelukkig dat het eigenlijk al jaren stabiel is, dat met wat inzet omlaag kan en dat het zelfs in quarantainetijd niet meer werd. Ik heb me erbij neergelegd dat het altijd een ding zal blijven en dat geeft ergens wel rust. Een heel, heel klein beetje.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Mijn puberlijf was ansich fantastisch. Goede dikk'n titt'n, 75 kilo. Niet heel tof voor een puber though. De borstverkleining maakte het beter in balans maar toen werd ik dik.Daar was ik ook niet heel gelukkig mee.
![]()
Niet meer dik, wel gespierd, maar ook wel uh schade.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Mijn puberlijf was ansich fantastisch. Goede dikk'n titt'n, 75 kilo. Niet heel tof voor een puber though. De borstverkleining maakte het beter in balans maar toen werd ik dik.Daar was ik ook niet heel gelukkig mee.
![]()
Niet meer dik, wel gespierd, maar ook wel uh schade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar weer hoor.
Hoef ik ook niet naar de orthopeed
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik heb de afgelopen jaren heel hard gewerkt aan "acceptatie" van hoe mijn lijf eruit ziet. En ook hoe het veranderd. Zelfs af en toe nog wel een stukje meer dan alleen maar acceptatie en ook waardering, zeker voor wat het kan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben heel gelukkig dat ik altijd nog vele tientallen kilo's minder zwaar ben dan ik ooit was. Ben ik gelukkig met wat de weegschaal nu zegt? Nee absoluut niet. Ik ben wel heel erg gelukkig dat het eigenlijk al jaren stabiel is, dat met wat inzet omlaag kan en dat het zelfs in quarantainetijd niet meer werd. Ik heb me erbij neergelegd dat het altijd een ding zal blijven en dat geeft ergens wel rust. Een heel, heel klein beetje.
Die hoorde ik ja en mijn reactie wasquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren heel hard gewerkt aan "acceptatie" van hoe mijn lijf eruit ziet. En ook hoe het veranderd. Zelfs af en toe nog wel een stukje meer dan alleen maar acceptatie en ook waardering, zeker voor wat het kan.
Dat is met vlagen nog steeds erg ingewikkeld (en als ik ooit nog een keer een boel geld heb laat ik echt mijn boobs wel verbeteren.) maar ik merk ook dat ik soms best wel lekker in mijn lijf zit. Zo "durf" ik af en toe een korte (sport)broek aan en trek ik wel eens mijn t-shirt uit bij het trainen. Veilige plek, dus laagste drempel.
Ook als ik in andere situaties mijn kleren uit moet/mag trekken sta ik daar tegenwoordig veel minder bij stil. Dit is wat het is. Dit is hoe het eruit ziet en dat is prima.
Woon jij tegenwoordig in Lonaa-Town!quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:31 schreef Troel het volgende:
Nee, ik werk er ongeveer naast en ik had dus de A4-tjes al op de deuren zien hangen. Adres is weg
Dit is het enige dat telt. En hoe vaker je er over heen stapt en het dan geen "probleem" oplevert, hoe makkelijker het wordt. Beloofd.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Die hoorde ik ja en mijn reactie was![]()
En ik doe moeilijk over een glazen douche![]()
(en ja, ik WEET hoe stom het is. En ik ben zo fucking trots op mijzelf dat ik me erover heen zette en er schijt aan had. Omdat ik wist dat het stom was en dat het alleen in mijn wereld leefde.)
Haha, ik woonde alleen maar in Ijsselstein vanwege mijn exquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Woon jij tegenwoordig in Lonaa-Town!Wat bracht je daar? De liefde of werk of anders?
Nouja, de beloning klonk ook wel aanlokkelijk, dat hielpquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is het enige dat telt. En hoe vaker je er over heen stapt en het dan geen "probleem" oplevert, hoe makkelijker het wordt. Beloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |