Goed geregeld.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:25 schreef Donna het volgende:
Ik lap nooit mijn ramen. Dat doet mijn moeder voor me.
Hier 9 van de 10 keer ookquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:25 schreef Donna het volgende:
Ik lap nooit mijn ramen. Dat doet mijn moeder voor me.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:30 schreef Sumppi het volgende:
Ik lees nu dat je vooral geen spiritus moet gebruiken. Scheutje spiritus leerde ik van mijn oma en moeder, dus dat overdragen van kennis werkt hier prachtig.
Sterkte CotS.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Operatie uno = done
Nu ben ik half deaud
Volgende week nummero dos
Ja, deze keer kan ik lekker thuis slapen, volgende week niet. Maar dat geeft niet, maar nu even opladenquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:05 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Sterkte CotS.Nu maar opladen dan.
Maar 1 persoon?quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:10 schreef Sumppi het volgende:
Someone is wrong on the Internet.. net nu mijn hoofd vol snot zit en ik niet na kan denken.
Ik dacht misschien ligt het aan mijn verbinding dat er zoveel idioten online zijn, maar het is toch geen foutje van KPNquote:
Ach hoe schattigquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gepriegel.![]()
![]()
Met hand en kast uit een andere set for scale.![]()
[ afbeelding ]
Ja mijn adres, naam, telefoonnummer en mail staan op die pagina. Die gooi ik liever de wereld niet inquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:42 schreef Sumppi het volgende:
Zo las ik het niet hoor.
Jammer dat je geen foto kunt delen, ivm privacy.
Kan je op de begin pagina geen vel papier leggen voor de foto?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sketch Journal is leuk! De beginpagina gemaakt, kan het niet delen, staan privé gegevens op, maar het is zo verslavend. Was teleurgesteld dat hij echt bomvol zat, maar zo mooi
Mooi en zo klein wat een gepriel zo met dat kleine spulquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gepriegel.![]()
![]()
Met hand en kast uit een andere set for scale.![]()
[ afbeelding ]
Veel pincetwerk ja.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:15 schreef TaMieke het volgende:
Morguh.
Wat een gepriegel IJswerk je dan veel met pincet? Of hoe zet je dat in elkaar?
CotS, wat is een junk journal en wat is het verschil met andere journals? Leuk je enthousiasme
Oh das gek! Ik heb niet aan dat deel gezeten. Het nummer wordt automatisch opgehoogd dus verder kijk ik dan niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 06:19 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
![]()
Zag dat het logo van de SC er uit was gehaald, heb hem er weer ingezet.
Nee, was er bij de vorige ook al uit zag ik. Is verder ook geen ramp hoor zet hem er zo weer in zoiets kan altijd gebeurenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh das gek! Ik heb niet aan dat deel gezeten. Het nummer wordt automatisch opgehoogd dus verder kijk ik dan niet.
CRE bugje haha!quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was er bij de vorige ook al uit zag ik. Is verder ook geen ramp hoor zet hem er zo weer in zoiets kan altijd gebeuren
Kan ook. Viel mij in een keer opquote:
Vind ik wel van meer subforums en toch gebeurd hetquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:13 schreef TaMieke het volgende:
CRE is ook niet echt het subforum om te gaan rellen
Ik zie het al voor me, dat de hakers de breiers te lijf gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:13 schreef TaMieke het volgende:
CRE is ook niet echt het subforum om te gaan rellen
Een junkjournal plak je alles wat los en vast zit in, en dan hoop je dat het mooi wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:15 schreef TaMieke het volgende:
Morguh.
Wat een gepriegel IJswerk je dan veel met pincet? Of hoe zet je dat in elkaar?
CotS, wat is een junk journal en wat is het verschil met andere journals? Leuk je enthousiasme
Nou, ik weet niet welke naald naarder is om mee neergestoken te worden. Een haaknaald neemt je darmen mee naar buiten, maar een breinaald is scherpquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, dat de hakers de breiers te lijf gaan.
hahha nee joh. Leuk juist allemaal verschillende boekjesquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een junkjournal plak je alles wat los en vast zit in, en dan hoop je dat het mooi wordt.
En een artjournal schilder je ook in en zo
En een bullet journal weet je wel
En een sketch journal is een soort dagboek
Damn I need a live
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet welke naald naarder is om mee neergestoken te worden. Een haaknaald neemt je darmen mee naar buiten, maar een breinaald is scherp
Misschien nam ik het iets te serieusquote:
Ik heb echt belachelijk veel boekjes. Echt genieten, uren per dag mee bezig als ik wilquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahha nee joh. Leuk juist allemaal verschillende boekjes
Mijn inner gore-liefhebber kan 'm waarderen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien nam ik het iets te serieus
Ik hou er van. Naast haken en borduren kijk ik heel graag true crime enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien nam ik het iets te serieus
Super leuk! Hun kleding is niks, maar papiertjes en stickersquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:35 schreef TaMieke het volgende:
Shein stickers zijn al binnen![]()
Best snel al en ze zijn zo leuk. Alpaca stickers, stickers met glitters, vanalles. Ik kan gaan plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |