abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 1 februari 2023 @ 18:47:16 #76
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_207808447
Waarom ben je samen met een crimineel?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Spellchecker woensdag 1 februari 2023 @ 19:15:51 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207809035
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom ben je samen met een crimineel?
Het is (was?) ""een"" vriend.
pi_207809330
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:30 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ik word boos omdat hij zijn gedrag goed praat.
Dus je hebt nog contact met hem?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:52:50 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_207809887
Een horloge van 5K dat maandelijks gerepareerd moet worden..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_207810458
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:15 schreef maily het volgende:

[..]
Het is (was?) ""een"" vriend.
Een van de vele randdebielen uit haar sociale kring. Als ze alle randdebielen cancelt, dan is ze Remi.
pi_207814232
quote:
15s.gif Op woensdag 1 februari 2023 11:30 schreef britneycheers het volgende:
Beste mensen,

Ik heb ruzie met een vriend van mij. Toevallig dezelfde vriend waar ik eerder een topic over heb gemaakt.

Hij ging dus twee jaar terug een luxe horloge kopen van ongeveer 4000/5000 euro. Omdat de winkel een pin storing had, had de eigenaar gezegd betaal morgen maar. Vervolgens heeft hij nooit meer betaald en gaat hij elke maand terug voor reparaties en om het horloges schoon te laten maken. De eigenaar is dus vergeten af te rekenen.

Ik had tegen hem gezegd dat ik het niet oké vond en dat hij gewoon moest betalen. Daarop zei hij: “ het is niet mijn schuld dat hun dom zijn”.

Vanochtend kreeg ik een huilend spraak bericht van hem dat zijn horloge in de sportschool is gestolen. Hij is boos en woedend en eist de camerabeelden op in de sportschool. Zij zeggen dat het niet mogelijk is en hij is ondertussen iedereen in de sportschool aan het ondervragen en marktplaats aan het afstruinen naar het horloge. Hij zegt dat als hij de dief vind die een groot probleem heeft.

Ik zei tegen hem : “Dat is grappig, een dief die van een dief steelt”.
Hij reageerde kwaad op mij en zei dat “de dief niet kan weten dat hij het niet betaald heeft en geen held is”.
Ik: “het is zeker fout maar dat is karma”.
Hij : “voor hetzelfde geldt had ik het horloge wel betaald”.
Ik: “ Dat heb je niet dus ik heb geen medelijden met je”.
Hij: “ Jij bent niks beters, moet ik de politie bellen voor heling”.
Ik: “veel succes ermee, maar je bent niet zielig en als je oprecht zou zijn, zal je alsnog het horloge betalen”.

Zo ging de discussie door en nu is hij kwaad op mij :')

Even ter verduidelijk deze vriend verdient meer dan 20 k bruto per maand.

Wat vinden jullie ervan?

Is het oprecht zielig of zijn verdiende loon?
Hij zegt dat ik als enigste zo reageer.
Hangt er denk ik vanaf op welke toon je dat zegt. Als het op een treiter toon is of zo overkomt bij hem kan ik wel begrijpen dat hij kwaad wordt.
  woensdag 1 februari 2023 @ 23:34:01 #82
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207814392
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:20 schreef stokj het volgende:

[..]
Hangt er denk ik vanaf op welke toon je dat zegt. Als het op een treiter toon is of zo overkomt bij hem kan ik wel begrijpen dat hij kwaad wordt.
Ja of je neemt gewoon je verlies en lacht erom?
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  woensdag 1 februari 2023 @ 23:36:32 #83
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_207814425
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 20:14 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een van de vele randdebielen uit haar sociale kring. Als ze alle randdebielen cancelt, dan is ze Remi.
Ik :')
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
pi_207814426
Ik geloof ts wel. Zo heb ik mijn huis ook weten te bemachtigen.
pi_207814468
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:34 schreef britneycheers het volgende:

[..]
Ja of je neemt gewoon je verlies en lacht erom?
Als ik van de opmerking af wil zijn dan wel.

Ik had een keer een afspraak met iemand waarvan ik al zei dat ik niet in de woonplaats zou zijn en dus van 150km verderop moest komen ivm werkbezoek. Dus ik zei dat ik 2 uur van te voren weg zou gaan. Ik kwam een kwartier te laat. Deze meid ging toen zeuren dat als ik wist dat ik in de file zou komen (wat ik dus niet wist, er was een ongeluk gebeurd waardoor ik de file in kwam) dat ik niet op dat tijdstip met haar moest afspreken. Deze meid deed er zo moeilijk over dat ik dacht: zal ik in discussie gaan dat dit allemaal onzin is wat zij zegt of zal ik gewoon weglopen. Ben toen gewoon weggelopen en toen werd ze nog bozer :P

Punt is dat ik zelf al geïrriteerd was dat ik te laat was want ben normaliter altijd op tijd. En deze meid ging daar zo over zeuren dat dat mij ook ging irriteren :P. Als zij het op een andere toon had gezegd dan was het wat soepeler gegaan.
  donderdag 2 februari 2023 @ 10:28:05 #86
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_207816911
Ben ik de enige die TS haar topics altijd wel leuk vind hier op het forum? :@

Als dit waar is dan is het gewoon karma, klaar.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_207822892
Sorry hoor maar dit is nogal ongeloofwaardig. Ik kan mij geen enkel winkelier bedenken die even 4000/5000 Euro omzet vergeet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207824110
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 12:13 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Waarom geen digitale kopen van 100 euro? Na 5 jaar pleur je hem weg en koop je een gloednieuwe.
[b]Ik geloof er niet zo in dat een mechanisch horloge de tijd nauwkeuriger weergeeft dan digitaal.[/b]
Wat boeit de nauwkeurigheid nou, voor de tijd gebruik ik m'n telefoon wel :P
pi_207824618
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef Halcon het volgende:

[..]
Jammer dat onderhoud aan z'n bovenkamer niet kan. Dat was wel een uitkomst geweest voor hem.
Ook voor TS.
pi_207824708
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:52 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Wat boeit de nauwkeurigheid nou, voor de tijd gebruik ik m'n telefoon wel :P
Wat is dan de meerwaarde?
pi_207824882
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:25 schreef Centenbak het volgende:

[..]
Wat is dan de meerwaarde?
Ik maakte maar een grapje natuurlijk :P . Maar een horloge is tegenwoordig vaak wel meer een sieraad dan iets wat je om het nut draagt.

Als man heb je niet zoveel mogelijkheden als vrouwen, dan is een horloge dus een mooi alternatief. Velen zullen dit wel ontkennen natuurlijk ;)
pi_207825587
Met de broek op de enkels maar kijken wie nog serieus reageert :7
pi_207839816
Vind het maar een belabberd horloge als dat ding 4/5k heeft gekost en dan elke maand naar de juwelier terug moet voor een reparatie of schoonmaak.

Ik denk dat het horloge 4-5euro heeft gekost bij ome AliExpress en hartstikke nep is.

Verder denk ik dat je vriend een grote dikke duim heeft. Misschien even groot als de jouwe.

Is zn tampeloerus groter dan zn duim?
pi_207947488
Een kerel die gaat janken om een horloge. Die zou ik niet al te serieus nemen.
pi_207947761
Ik ken geen enkele juwelier (en ken er in het noorden nogal wat, door m'n ex ;) ) en kan je verzekeren ongeacht je een kennis/vriend van de juwelier bent, je echt geen berg met waarde zomaar mee kan nemen om vervolgens morgen te betalen...

Zelfs de beste vrienden van de juweliers krijgen dat niet eens...

Dus mijn idee is, heerlijk vermaak op de zaterdag ochtend in een heerlijk onzin topic! :)
Just say hi!
pi_207974996
Ja verdorie, als ik dat had geweten... dat ding loopt nu al een half uur achter en daardoor heb ik mijn deal gemist :(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')