Heb al bewezen dat het echt waar is.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:11 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb meerdere horloges in die prijscategorie, maar die kreeg ik echt niet mee zonder gewoon te betalen. Ik geloof hier geen fluit van. Je verzint het ene na het andere topic, nu dit weer. Het zou nog kunnen dat hij veel fantaseert en het niet waar is, maar dat hebben jullie dan gemeen.
Dat gesprek bedoel je? Dan heb je bewezen dat er een screenshot is van een gesprek dat al dan niet echt was (want is makkelijk te faken). Daarmee is niet bewezen dat hij echt niet betaald heeft etc.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:18 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Heb al bewezen dat het echt waar is.
Als je werkelijk enig zou reageren, had je nu geen ruzie.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:30 schreef britneycheers het volgende:
Hij zegt dat ik als enigste zo reageer.
Kom Ama, we gaan een rondje juweliers doenquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:30 schreef Ama het volgende:
Ja hoor een juwelier geeft iets mee van een paar duizend euro en zegt kom morgen maar terug.
Is goed.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom Ama, we gaan een rondje juweliers doen
En het vervolgens nog vergeten ook....quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:30 schreef Ama het volgende:
Ja hoor een juwelier geeft iets mee van een paar duizend euro en zegt kom morgen maar terug.
Het is toch echt gebeurt. Het meest bizarre is dat hij elke maand dood leuk terug komt daar.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:00 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
En het vervolgens nog vergeten ook....
TS spoort echt voor geen meter.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het is toch echt gebeurt. Het meest bizarre is dat hij elke maand dood leuk terug komt daar.
En wel regelmatig onderhoud plegen aan dat dingquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:00 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
En het vervolgens nog vergeten ook....
TS spoort echt voor geen meter.
Ja hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het is toch echt gebeurt. Het meest bizarre is dat hij elke maand dood leuk terug komt daar.
Jammer dat onderhoud aan z'n bovenkamer niet kan. Dat was wel een uitkomst geweest voor hem.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
En wel regelmatig onderhoud plegen aan dat ding
Ik heb een stuk of 30 horloges maar ik kom nooit terug voor onderhoud (periodieke service doe ik ook niet waar ik ze koop). Wat voor knakending is dat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Het meest bizarre is dat hij elke maand dood leuk terug komt daar.
Ook dat klopt niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:11 schreef maily het volgende:
[..]
En wel regelmatig onderhoud plegen aan dat ding
En het dan ooo nog vergetenquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:30 schreef Ama het volgende:
Dat zijn wij allemaal heel erg met jou eensquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
Het slaat echt helemaal nergens op. Dus je wandelt binnen bij een bekende van je, die juwelier is, daar scoor je een horloge van 5000 euro, vervolgens werkt de pin automaat niet, dan zegt de juwelier ah joh betaal morgen maar, en 24 uur later is ie dat vergeten.
Vervolgens komt vriend van TS daar ELKE MAAND binnen, en op geen enkel moment dat Juwelier het smoeltje van vriend van TS ziet denkt ie 'oh ja, ik krijg nog 5k van je'.
Kom óp zeg
En jij een dramaqueen. Misschien verdienen jullie elkaar wel.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:09 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval de gierigste persoon die ik ken.
Waarom maak je druk om een vriend waar je geen vrienden meer mee wilt zijn?quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:30 schreef britneycheers het volgende:
Beste mensen,
Ik heb ruzie met een vriend van mij. Toevallig dezelfde vriend waar ik eerder een topic over heb gemaakt.
Er gebeurt eigenlijk vrij weinig in mijn leven. Het meeste is drama van anderen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 30 horloges maar ik kom nooit terug voor onderhoud (periodieke service doe ik ook niet waar ik ze koop). Wat voor knakending is dat dan?
Heb je al eens overwogen om te gaan vloggen of John de Mol te bellen voor een RLS? Alles aan jouw leven is televisiewaardig!
Ik weet het ook niet, ben er niet bij geweest. Dit is hoe het verhaal aan mij vertelt is.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
Het slaat echt helemaal nergens op. Dus je wandelt binnen bij een bekende van je, die juwelier is, daar scoor je een horloge van 5000 euro, vervolgens werkt de pin automaat niet, dan zegt de juwelier ah joh betaal morgen maar, en 24 uur later is ie dat vergeten.
Vervolgens komt vriend van TS daar ELKE MAAND binnen, en op geen enkel moment dat Juwelier het smoeltje van vriend van TS ziet denkt ie 'oh ja, ik krijg nog 5k van je'.
Kom óp zeg
Ik word boos omdat hij zijn gedrag goed praat.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:03 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Waarom maak je druk om een vriend waar je geen vrienden meer mee wilt zijn?
Het is (was?) ""een"" vriend.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom ben je samen met een crimineel?
Dus je hebt nog contact met hem?quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:30 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik word boos omdat hij zijn gedrag goed praat.
Een van de vele randdebielen uit haar sociale kring. Als ze alle randdebielen cancelt, dan is ze Remi.quote:
Hangt er denk ik vanaf op welke toon je dat zegt. Als het op een treiter toon is of zo overkomt bij hem kan ik wel begrijpen dat hij kwaad wordt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:30 schreef britneycheers het volgende:
Beste mensen,
Ik heb ruzie met een vriend van mij. Toevallig dezelfde vriend waar ik eerder een topic over heb gemaakt.
Hij ging dus twee jaar terug een luxe horloge kopen van ongeveer 4000/5000 euro. Omdat de winkel een pin storing had, had de eigenaar gezegd betaal morgen maar. Vervolgens heeft hij nooit meer betaald en gaat hij elke maand terug voor reparaties en om het horloges schoon te laten maken. De eigenaar is dus vergeten af te rekenen.
Ik had tegen hem gezegd dat ik het niet oké vond en dat hij gewoon moest betalen. Daarop zei hij: “ het is niet mijn schuld dat hun dom zijn”.
Vanochtend kreeg ik een huilend spraak bericht van hem dat zijn horloge in de sportschool is gestolen. Hij is boos en woedend en eist de camerabeelden op in de sportschool. Zij zeggen dat het niet mogelijk is en hij is ondertussen iedereen in de sportschool aan het ondervragen en marktplaats aan het afstruinen naar het horloge. Hij zegt dat als hij de dief vind die een groot probleem heeft.
Ik zei tegen hem : “Dat is grappig, een dief die van een dief steelt”.
Hij reageerde kwaad op mij en zei dat “de dief niet kan weten dat hij het niet betaald heeft en geen held is”.
Ik: “het is zeker fout maar dat is karma”.
Hij : “voor hetzelfde geldt had ik het horloge wel betaald”.
Ik: “ Dat heb je niet dus ik heb geen medelijden met je”.
Hij: “ Jij bent niks beters, moet ik de politie bellen voor heling”.
Ik: “veel succes ermee, maar je bent niet zielig en als je oprecht zou zijn, zal je alsnog het horloge betalen”.
Zo ging de discussie door en nu is hij kwaad op mij
Even ter verduidelijk deze vriend verdient meer dan 20 k bruto per maand.
Wat vinden jullie ervan?
Is het oprecht zielig of zijn verdiende loon?
Hij zegt dat ik als enigste zo reageer.
Ja of je neemt gewoon je verlies en lacht erom?quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Hangt er denk ik vanaf op welke toon je dat zegt. Als het op een treiter toon is of zo overkomt bij hem kan ik wel begrijpen dat hij kwaad wordt.
Ikquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een van de vele randdebielen uit haar sociale kring. Als ze alle randdebielen cancelt, dan is ze Remi.
Als ik van de opmerking af wil zijn dan wel.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:34 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja of je neemt gewoon je verlies en lacht erom?
Wat boeit de nauwkeurigheid nou, voor de tijd gebruik ik m'n telefoon welquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:13 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Waarom geen digitale kopen van 100 euro? Na 5 jaar pleur je hem weg en koop je een gloednieuwe.
[b]Ik geloof er niet zo in dat een mechanisch horloge de tijd nauwkeuriger weergeeft dan digitaal.[/b]
Ook voor TS.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jammer dat onderhoud aan z'n bovenkamer niet kan. Dat was wel een uitkomst geweest voor hem.
Wat is dan de meerwaarde?quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat boeit de nauwkeurigheid nou, voor de tijd gebruik ik m'n telefoon wel
Ik maakte maar een grapje natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |