Hij kent de eigenaarquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:32 schreef RedFever007 het volgende:
Sure een juwelier die zegt "betaal morgen maar" bij een horloge van 5000 pietermannen
Ik vind verzonnen topics kut. Stop gewoon met deze debiele act.quote:
Nou het is echt zo ik kan je screenshots sturenquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind verzonnen topics kut. Stop gewoon met deze debiele act.
Doe.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:33 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nou het is echt zo ik kan je screenshots sturen
Het is ook een hersenscheet van een topic. Deze ts is gewoonweg niet serieus te nemen. Helemaal als je naar de inhoud van de pohi kijkt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:31 schreef Solotovski het volgende:
Heb jij nou zo vaak ruzie met je vrienden of lijkt dit zo?
Tevens geloof ik geen fuck van dit verhaal
Niet minimaal 500k netto per maand binnenharkenquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:30 schreef britneycheers het volgende:
Even ter verduidelijk deze vriend verdient meer dan 20 k bruto per maand.
Gedaanquote:
Blufquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:33 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nou het is echt zo ik kan je screenshots sturen
Goed verzonnen weerquote:
En het ook nog eens “vergeet” na afloop 🧐 hier zit een luchtje aanquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:32 schreef RedFever007 het volgende:
Sure een juwelier die zegt "betaal morgen maar" bij een horloge van 5000 pietermannen
Je druk maken om wat anderen wel of niet verdienenquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:40 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Niet minimaal 500k netto per maand binnenharken
Ben niet overtuigd. Makkelijk zat om een fictief gesprek op whatsapp te genereren. Zie bijvoorbeeld: https://www.fakewhats.com/generatorquote:
deel eensquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben niet overtuigd. Makkelijk zat om een fictief gesprek op whatsapp te genereren. Zie bijvoorbeeld: https://www.fakewhats.com/generator
Wanneer ben je dan wel overtuigdquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben niet overtuigd. Makkelijk zat om een fictief gesprek op whatsapp te genereren. Zie bijvoorbeeld: https://www.fakewhats.com/generator
Filmpje van je telefoon terwijl je door het gesprek scrolt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:47 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wanneer ben je dan wel overtuigd
En hoe kan ik dat hier uploaden en versturen via een bericht?quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Filmpje van je telefoon terwijl je door het gesprek scrolt.
in dit geval is het 'voor hetzelfde geld'quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:30 schreef britneycheers het volgende:
“voor hetzelfde geldt had ik het horloge wel betaald”.
Ergens uploaden en dan de link versturen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:49 schreef britneycheers het volgende:
[..]
En hoe kan ik dat hier uploaden en versturen via een bericht?
In dit geval helemaal geen geldquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:50 schreef Gunner het volgende:
[..]
in dit geval is het 'voor hetzelfde geld'
Ook over salaris bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:58 schreef Lienekien het volgende:
Je vriend zégt dat hij dat horloge nooit betaald heeft. Hij is waarschijnlijk zo’n type dat graag en makkelijk liegt. Je kent ze wel.
Of over ‘vrienden’ die per maand 20k verdienen.quote:
Waarom geen digitale kopen van 100 euro? Na 5 jaar pleur je hem weg en koop je een gloednieuwe.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:06 schreef StateOfMind het volgende:
De meeste mechanische horloges hebben een onderhoudsinterval van 5 tot 8 jaar, ongeacht of dat horloges zijn van 300 euro of 30.000 euro.
Sommige merken zelfs pas om de 10 jaar.
Waterdichte horloges wordt geadviseerd om die eens per jaar te laten checken op hun waterdichtheid.
I call bullshit.
Je moet er toch mee patsen joh .....quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:13 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Waarom geen digitale kopen van 100 euro? Na 5 jaar pleur je hem weg en koop je een gloednieuwe.
Ik geloof er niet zo in dat een mechanisch horloge de tijd nauwkeuriger weergeeft dan digitaal.
Aangifte doen bij de politie, de politie kan dan de beelden opvragen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:30 schreef britneycheers het volgende:
Hij is boos en woedend en eist de camerabeelden op in de sportschool. Zij zeggen dat het niet mogelijk is en hij is ondertussen iedereen in de sportschool aan het ondervragen en marktplaats aan het afstruinen naar het horloge.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:16 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Aangifte doen bij de politie, de politie kan dan de beelden opvragen.
Zonder aankoopbon en registratie?quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:16 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Aangifte doen bij de politie, de politie kan dan de beelden opvragen.
Verstuurdquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ergens uploaden en dan de link versturen.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:32 schreef RedFever007 het volgende:
Z'n eigen lichtje brandt ook niet erg fel he.quote:“ het is niet mijn schuld dat hun dom zijn”.
De prestaties van een Ferrari zijn natuurlijk niet te vergelijken met een Suzuki qua snelheid, grip in bochten etc, 10x meer vermogen etc. Je bent veel sneller op punt B (even buiten het Nederlandse verkeer gerekend).quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ieder zijn liefhebberij natuurlijk.
Waarom een Ferrari kopen als je met een Susuki Alto ook van A naar B komt?
quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:04 schreef opgebaarde het volgende:
Verdient hij 20k bruto per maand? Is hij palletsorteerder ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |