Ok geen minister maar wel woordvoerder in de tweede kamer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij is geen minister. En waarom is dat anders? Ze maken tv, doen daar uitspraken die niet kloppen, dus horen dat ook op tv te rectificeren.
Je meet met twee maten. Óf het gaat om de rectificatie op zich, dan is het beiden goed. Óf de manier waarop is ook van belang, en dan zijn beide niet goed.
Kamerlid. En hoe precies op tv dan? Hij kan moeilijk ergens zendtijd gaan eisen om een eigen boodschap over te brengen. Misschien is hij er na vragen van TV-journalisten ook wel op teruggekomen, kan ook. Ik weet niet of dat gebeurd is en het is ook lastig snel op te zoeken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ok geen minister maar wel woordvoerder in de tweede kamer.
Dat is toch anders dan een omroep.
Dus ik meet niet met 2 maten, omroepen rectificeren via hun website maar als een woordvoerder van de 2e kamer zo'n uitspraak doet is dat toch wat anders?
Een mailtje naar ON zou wel netjes zijn, dan was er vast wel een journalist langs gekomen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kamerlid. En hoe precies op tv dan? Hij kan moeilijk ergens zendtijd gaan eisen om een eigen boodschap over te brengen. Misschien is hij er na vragen van TV-journalisten ook wel op teruggekomen, kan ook. Ik weet niet of dat gebeurd is en het is ook lastig snel op te zoeken.
Censuurquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welke censuur is dat dan precies?
Als ik het goed begreep kwamen deze beelden vanuit de BBC en NOS zond 1 op 1 uit.quote:
Je hoeft geen montage expert te zijn om te zien/horen dat bij het weglopen van Putin en het doorvragen van de reporter iets niet lekker zit. Bij de staatsomroep zullen ze wél dergelijke experts in dienst hebben. Dan is het nóg duidelijker dat de NOS bewust deze manipulatieve onzin over miljoenen aan de buis gekluisterd “ik slik alles wat voorgeschoteld wordt” -volk heeft gekieperd. Tot nu toe ook geen rectificatie. Putin gaf een duidelijk antwoord wat toen niet, en nu ook niet gehoord mag worden. Want Putin is nazi/duivel/etc en het Westen is goed - einde discussiequote:Op woensdag 1 februari 2023 13:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep kwamen deze beelden vanuit de BBC en NOS zond 1 op 1 uit.
In zelfde jaar had de NOS met MH17 beelden uitgezonden van een neerstortende vliegtuig dit betrof een totaal ander vliegtuig, en had er niks mee te maken.
Oh.. nog meer spektakel incoming..quote:Mogelijk ook langeafstandswapens VS naar Oekraïne
Wat zei Poetin als antwoord dan?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:34 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je hoeft geen montage expert te zijn om te zien/horen dat bij het weglopen van Putin en het doorvragen van de reporter iets niet lekker zit. Bij de staatsomroep zullen ze wél dergelijke experts in dienst hebben. Dan is het nóg duidelijker dat de NOS bewust deze manipulatieve onzin over miljoenen aan de buis gekluisterd “ik slik alles wat voorgeschoteld wordt” -volk heeft gekieperd. Tot nu toe ook geen rectificatie. Putin gaf een duidelijk antwoord wat toen niet, en nu ook niet gehoord mag worden. Want Putin is nazi/duivel/etc en het Westen is goed - einde discussie
…stuur nog maar snel wat F16’s, want dat helpt
[..]
Oh.. nog meer spektakel incoming..
Dat wordt WOIII zodra Amerikaanse langeafstandraketten worden ingezet op Russisch grondgebied.quote:
quote:
Putin z’n dood zou niet echt bevorderlijk zijn voor de situatie. Komt er dalijk pas echt een hardliner te zitten. Met Putin weet je waar je aan toe bent. Die knakker is al decennia de voorman van 1 van de machtigste landen op deze aardkloot. Dat ie nu ingrijpt is gezien de situatie in oost Ukraine niet verwonderlijk. Door decennia lang gehersenspoeld te zijn geweest voor het grote rode gevaar in het oosten en alle oude en recente inbreng van de westerse media is het dan ook begrijpelijk dat er bij veel mensen een keuteltje in het broekje komt te hangen. Angst en onzekerheid is dan ook een mooi wapen zoals we hebben kunnen zien bij 9/11 en de veiligheid van het westen , Iraq en WMD dreiging, een dodelijk virus - COVID en alle bizarre daaropvolgende stuiptrekkingen van mensenquote:
Artikel ingekort gepost … want teveel tekstquote:Nieuw corruptieschandaal barst uit in Oekraïne: van luxe auto’s en belastingfraude tot collaboratie met Rusland
UPDATEDe Oekraïense corruptiesaga gaat verder met een nieuw hoofdstuk: de politie heeft vandaag een reeks huiszoekingen gedaan bij een van de rijkste mannen van Oekraïne, een oud-minister, administraties en functionarissen. En de beschuldigingen zijn opnieuw niet mals: van een oligarch die bijna een miljard euro verduisterde tot een fabrieksbaas die samenwerkte met de Russen. Vorige week hebben al verschillende politici en ambtenaren - al dan niet uit eigen beweging - het veld geruimd.
https://www.hln.be/buiten(...)et-rusland~a7e4dd2a/
Enkele opofferingen om de EU paaien?quote:Enkele uren voor de politieoperaties kondigde de Oekraïense president Volodymyr Zelensky aan dat zijn regering “voorbereidingen treft om veranderingen door te voeren”. De nieuwe beloftes komen er in aanloop naar de belangrijke EU-Oekraïne-top die vrijdag in Kiev zal plaatsvinden. “We bereiden nieuwe hervormingen voor in Oekraïne. Hervormingen die de sociale, juridische en politieke realiteit op vele manieren zullen veranderen en menselijker, transparanter en doeltreffender zullen maken,” zei Zelensky in een videotoespraak.
Als je bedenkt hoeveel geld er momenteel verdiend wordt aan deze oorlog iddquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:09 schreef KNAK het volgende:
Laten we vooral niet vergeten dat ook Rusland het volk onderwierp aan die onzin vaxxins, dus wat mij betreft is dat wat we allemaal nu zien gebeuren ook weer iets wat een leuk samenspel is. Het zou niet verbazen.
De VS (en puppet EU) hopen natuurlijk op een regime change in Rusland (was ook ergens onderliggende intentie van de sancties). maar hebben ze de mogelijkheid een opvolger te kiezen, of hopen ze op een hardliner als opvolger zodat de militaire kassa nog meer kan rinkelen ?quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:09 schreef KNAK het volgende:
[..]
Putin z’n dood zou niet echt bevorderlijk zijn voor de situatie. Komt er dalijk pas echt een hardliner te zitten. Met Putin weet je waar je aan toe bent. .
Ik denk eigenlijk dat er helemaal niet op een hardliner wordt gehoopt of ingezet, maar dat Rusland eindelijk eens de transitie maakt naar een open democratie.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De VS (en puppet EU) hopen natuurlijk op een regime change in Rusland (was ook ergens onderliggende intentie van de sancties). maar hebben ze de mogelijkheid een opvolger te kiezen, of hopen ze op een hardliner als opvolger zodat de militaire kassa nog meer kan rinkelen ?
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De VS (en puppet EU) hopen natuurlijk op een regime change in Rusland (was ook ergens onderliggende intentie van de sancties). maar hebben ze de mogelijkheid een opvolger te kiezen, of hopen ze op een hardliner als opvolger zodat de militaire kassa nog meer kan rinkelen ?
Wat ik dan wel denk, mocht Rusland meer in het gedrang komen er wel eens een coup kan plaatsvinden. Kan me niet voorstellen dat de legerleiders dit nog heel lang gaan aanzien wat er gebeurt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er helemaal niet op een hardliner wordt gehoopt of ingezet, maar dat Rusland eindelijk eens de transitie maakt naar een open democratie.
Gaat echter wel met veel ellende komen. Hoe dan ook, komt er veel ellende.
We zitten een tijdje in die interessante tijd, maar noem het maar eigenlijk bedroevende tijd. Het is al een tijd duidelijk dat massa immigratie niet werkt en ze blijven gewoon doorgaan en doorgaan en doorgaan ...en doorgaanquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Wat ik dan wel denk, mocht Rusland meer in het gedrang komen er wel eens een coup kan plaatsvinden. Kan me niet voorstellen dat de legerleiders dit nog heel lang gaan aanzien wat er gebeurt.
En wie er dan op de stoel van Putin komt te zitten is ook maar de vraag, een "Warlord" of een gematigder Generaal?
We gaan een interessante tijd tegemoet, en ik leef echt met de direct betrokkene aan beide kanten mee. En daarmee bedoel ik dus degenen die als kanonnenvoer gebruikt worden voor deze waanzin.
Over dat vaccin, dan zou nu toch echt wel IETS opzienbarends gebeuren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
We zitten een tijdje in die interessante tijd, maar noem het maar eigenlijk bedroevende tijd. Het is al een tijd duidelijk dat massa immigratie niet werkt en ze blijven gewoon doorgaan en doorgaan en doorgaan ...en doorgaan. Mensen staan 20 jaar op wachtlijst voor een sociale woning, boodschappen/GWL/belastingen te zot voor worden hog/niet te betalen, 2/3e van de (wereld)bevolking heeft iets in zich gespoten en het is afwachten of dat gekke dingen gaat doen......met voorlopig al wat (door de media/overheid gedempte) geluiden dat er iets aan het rommelen is, de digitalisering die om zich heen slaat en alle vormen van privacy verleden tijd zijn, andere tekorten zoals voedsel/medicijnen,....achterlijke genderneutrale lulkoek/woke-zooi wat gepushed wordt, klimaat-onzin wat niets anders doet dan een maatschappij/economie ontwrichten, oorlogen op basis van onzin en leugens, Covid hoax + verplicht vaxx, etc en meer, en het wordt gedoseerd over ons allen heengestort waardoor we er aan kunnen 'wennen'. Stel je eens voor dat we terug zouden zijn in de jaren 80 en al het bovenstaande in 1x over ons heen zouden krijgen
Revolutie jöngûh
Ideale moment om hen op te nemen in de "EU" ipv de anti-russische militaire alliantie uit te breiden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:09 schreef theguyver het volgende:
Over Rusland kunnen we terug kijken naar de jaren 90 toen de Sovjet Unie viel was het echt een totale chaos daar, en in de eerste jaren dat Jeltsin aan de macht was betrof het een land waarbij er in het begin niet een fatsoenlijk brood kon worden gekocht.
Het westen ging zich er mee bemoeien en men zag de invloed en rijkdom terug keren en op zich behoorlijk positief vooral in de eerste 10 a 15 jaar dat Poetin aan de macht was.
Je kan zeggen wat je wil maar het land kwam aardig uit een heel diep dal.
Afkeer van het westen voor Rusland bedoel je ?quote:De afkeer van het westen zit er nog steeds in, en dat terwijl het juist de manier van zaken doen het land m uit het slop kreeg.
Jep, zo ook deze oorlogquote:Nogmaals actie Reactie.
Lol american crap talkquote:Je kan het zo bekijken, Rusland is een groot tank station
Dit is alweer de westerse denkwijze.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat ik dan wel denk, mocht Rusland meer in het gedrang komen er wel eens een coup kan plaatsvinden. Kan me niet voorstellen dat de legerleiders dit nog heel lang gaan aanzien wat er gebeurt.
VS is hier ook schoolvoorbeeld voor ...quote:Fundamenteel strategisch belang
Het stoppen en omkeren van Ruslands drang naar het westen is een fundamenteel strategisch belang. Als Poetin deze oorlog wint, zal hij een 77 jaar oude Europese orde, gebaseerd op terughoudendheid, afschrikking en een reeks vredesverdragen, onderuit halen. Hij zal aangemoedigd worden om meer te doen en de rest van Europa te intimideren. Dat is wat keizerlijke machten doen als hun macht groeit.
quote:Deze dwingende logica lost helaas de puzzel van Duitslands nieuwe vastberadenheid niet op. Evenmin neemt het land zijn verantwoordelijkheid als rijkste en dichtstbevolkte land van Europa. Transatlantisch gekibbel – en “volg de echte leider”, de Verenigde Staten – is een betere verklaring.
https://www.msn.com/nl-be(...)482696fc78fc5ad09e24
Blijft wel een serieuze gok die de VS met gemak kan nemen want het is toch maar in Europa dat "the shit will hit the fan."quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er helemaal niet op een hardliner wordt gehoopt of ingezet, maar dat Rusland eindelijk eens de transitie maakt naar een open democratie.
Gaat echter wel met veel ellende komen. Hoe dan ook, komt er veel ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |