En dat vind ik dan weer een enorm kutwoordquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan wel behoorlijk problematisch zijn voor bedrijven vooral.
Dat is dan jouw probleem.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer een enorm kutwoord
Ik haat jou.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:DonRaja vindt dit wel een ludiek woord.
Ik dacht toch eens kijken wat deze haxball pro nou eigenlijk altijd post aangezien ik toch aan het poepen was na veelte lang moeten inhouden.quote:
Waarom ik het post sluit toch een beetje aan op je laatste vraag. Bizar donkere video, mooi staaltje absurdistische humor.quote:Op donderdag 2 februari 2023 06:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht toch eens kijken wat deze haxball pro nou eigenlijk altijd post aangezien ik toch aan het poepen was na veelte lang moeten inhouden.
Waarom post je dit en kunnen deze mensen strafrechtelijk vervolgt worden voor deze video?
Voer voor wappies genotquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:33 schreef fetX het volgende:
ING een dagje offline en mensen helemaal uit hun stekker op Twitter. Hardop gelachen.
Deze post vertelde mij al genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2023 06:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht toch eens kijken wat deze haxball pro nou eigenlijk altijd post aangezien ik toch aan het poepen was na veelte lang moeten inhouden.
Waarom post je dit en kunnen deze mensen strafrechtelijk vervolgt worden voor deze video?
Niet geklikt dus.quote:
SADquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze post vertelde mij al genoeg.
[..]
Niet geklikt dus.
Vond je vroeger Drake en Josh grappig? Zo nee, dan was deze video per definitie niet grappig voor je.quote:Op donderdag 2 februari 2023 06:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meh nee bewolking.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:48 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie heb je die komeet nog gezien?
Wordle is te 2022.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:58 schreef Speedfight het volgende:
Goedemorgen sterretjes van mij
Woordle 593 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 389 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟨🟨🟨⬜⬜⬜
🟨🟩🟨🟩⬜⬜
⬜🟩🟩🟩⬜⬜