Vandaag een collega gesproken die zat tijdens zijn werk Angerfist te luisteren.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Gek eigenlijk wel dat voor de Taliban het overnam, en daarvoor voordat de Mujahideen er zo'n puinhoop van maakten, Afghanistan eigenlijk best een modern land was.
Als apart land om heen te gaan lijkt Noord Korea me wel wat.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou er wel heen willen eigenlijk
Maar ik ben gewoon een, ja, mietje
Wat een baas.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Vandaag een collega gesproken die zat tijdens zijn werk Angerfist te luisteren.
Eens, ook wel eens voor gekeken maar vind het moreel toch net iets te verwerpelijk. Plus niet vrij kunnen bewegen zou ik de kriebels van krijgenquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als apart land om heen te gaan lijkt Noord Korea me wel wat.
Dat moet ook wel een heel surrealistisch land zijn ja. Veel docu's over gezien. Ook een onvoorstelbaar leed wat er achter dat volk schuil gaat. Die hongersnood midden jaren 90 heeft echt huisgehouden. Miljoenen zijn omgekomen, ongekend.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als apart land om heen te gaan lijkt Noord Korea me wel wat.
Ja, je krijgt volgens mij ook een bewaker mee die bepaalt waar je wel en niet heen kan gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, ook wel eens voor gekeken maar vind het moreel toch net iets te verwerpelijk. Plus niet vrij kunnen bewegen zou ik de kriebels van krijgen
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, je krijgt volgens mij ook een bewaker mee die bepaalt waar je wel en niet heen kan gaan.
Dennis Rodman lacht om Alejandro nogwat.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt daar dus zo'n Spanjaard die dikke maten is met dat regime hé. Dat was heel gek om te zien.
Deze gast dus. Alejandro Cao de Benós
Die rare basketballer kwam er volgens mij ook vaak, ik ben even zijn naam kwijt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt daar dus zo'n Spanjaard die dikke maten is met dat regime hé. Dat was heel gek om te zien.
Deze gast dus. Alejandro Cao de Benós
Al besproken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die rare basketballer kwam er volgens mij ook vaak, ik ben even zijn naam kwijt.
Die bedoelde ik dusquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dennis Rodman lacht om Alejandro nogwat.
Costa Brava genoteerd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou er wel heen willen eigenlijk
Maar ik ben gewoon een, ja, mietje
Nou nee hoor. Alejandro zit wat hoger in de ladder.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dennis Rodman lacht om Alejandro nogwat.
Gaat de ladder hoger dan 'goede vriend van Kim'? Is hij het neukertje?quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Alejandro zit wat hoger in de ladder.
Geen donkere huidskleur en dus hoger op de ladder der maatschappij.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat de ladder hoger dan 'goede vriend van Kim'? Is hij het neukertje?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat de ladder hoger dan 'goede vriend van Kim'? Is hij het neukertje?
Zo te lezen welquote:Special Representative of the Foreign Ministry of North Korea
Klinkt als een sticker voor elke buitenlandse useful idiotquote:
BOEM! Dennis > Alejandroquote:
https://www.washingtonpos(...)ry-with-north-korea/quote:When Dennis Rodman announced last week that he’d be in town for the historic Singapore summit to “offer whatever support is needed” to his pals President Trump and North Korean leader Kim Jong Un
Hoe is je nachtwerk eigenlijk bevallen?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen donkere huidskleur en dus hoger op de ladder der maatschappij.
Was @:onlogisch maar tegen racisme.
Alsof het over is. Gelukkig zaterdag om 7:00 als afwisseling.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe is je nachtwerk eigenlijk bevallen?
Pffff, wanneer heb je dan vrij?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof het over is. Gelukkig zaterdag om 7:00 als afwisseling.
Morgen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pffff, wanneer heb je dan vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |