Goed idee. FFmuziek opzetten.quote:
Telefoon mee en streamen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:54 schreef Berkery het volgende:
Ik krijg wel een beetje een top 2000-erlebnis, ik probeer een gaatje te vinden om tussen nu en 14:00 uur de hond uit te laten. Lukt niet
Mevrouw Berkery sturenquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:54 schreef Berkery het volgende:
Ik krijg wel een beetje een top 2000-erlebnis, ik probeer een gaatje te vinden om tussen nu en 14:00 uur de hond uit te laten. Lukt niet
Wees blij.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:12 schreef tong80 het volgende:
Ik luister nu mee. Maar wat is zij ongelooflijk slecht.
Nu Wet Leg. Is het raar dat ik deze kutband niet ken?
Had gekund, maar Angel Dust is ook fijn. Ik ga wel na Metallicaquote:
Ik had het raarder gevonden als je wel had gekendquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:12 schreef tong80 het volgende:
Ik luister nu mee. Maar wat is zij ongelooflijk slecht.
Nu Wet Leg. Is het raar dat ik deze kutband niet ken?
Dit is pseudo camp. Gewoon derderangs kut. Easy.quote:
Hoe ver je kunt komen met een goeie marketing.quote:
Dit is mijn meest gedraaide album van de 90'squote:
Ik in een kapot vol Tivoli! Leuk feestje was dat!quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dit is mijn meest gedraaide album van de 90's![]()
Blij dat dit nog zo hoog staat, vorig jaar zag ik ze nog in een half leeg Hedon
Ik heb wat filmpjes zitten kijken, viel me ook op ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:57 schreef Berkery het volgende:
Limp Bizkit nog gezien dit jaar, die zijn een beetje tam geworden.
Als je beide albums met elkaar vergelijkt, zou je idd niet zeggen dat de ene uit 1979 en de andere uit 2020 isquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:08 schreef PippenScottie het volgende:
Unknown Pleasures genot.
Die heeft de tand des tijds echt goed doorstaan
Je mag er prima wat van vinden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik heb niet gestemd, dus ik mag er niks van vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Wordt een hele lang poeppauze danquote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:05 schreef Berkery het volgende:
Ik ben benieuwd welke van Tool Eric gaat draaien, de twee populairste tracks duren meer dan 10 minuten.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:56 schreef Berkery het volgende:
![]()
DEZE ALBUMS HOOR JE VANDAAG BIJ KINKWat een armoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
En vandaag weer, zelfs met de opmerking “ ze Draaien hem nooit”.quote:Op donderdag 20 juli 2023 23:17 schreef Albert86 het volgende:
ALBUM top 1000 en dan speelden ze vandaag de RADIO edit van Rammstein Deutschland. Jammer hoor.
Hou jij de lijst ook bij?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:49 schreef AgeEll het volgende:
Pearl Jam /Eddie Veddet zit echt om de dag in de dag top3. Mag wel meer afwisseling in de keuzes
Nee deze kon ik niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Hou jij de lijst ook bij?
MUZ / Familie
Die staat al een tijdje in mijn lijstje favorieten, om leeg te trekken voor mijn eigen lijstjesquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor de liefhebbers:
mijn spotifyplaylist over de beginjaren van KINK FM ('90s), een paar jaar voor de doorstart gemaakt, eens upgedatert.
KINK FM 90s · Playlist · 350 songs · 82 likes
Heb je mazzel dat ze iedere dag halverwege de avond stoppen, anders zou je weinig aan slapen toekomen met zo’n stemlijstje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |